Moderator: Moderators

Jack-Black schreef:gegroet allemaal,
ik zat een tijdje terug mee een geratel in men motorblok,
en nu heb ik te horen gekregen van mijne garagist dat het de distributieketting is en dat da veel geld gaat kosten voor da te vervangen!!!
ik zou het zelf doen maar weet begot niet hoe ik eraan moet beginnen,
kan er iemand mij helpen??
en hoeveel kost zo'n ketting?
het is voor een honda cbr 600 f2 93.
alvast bedankt!
jack-black
BenjaminDG schreef:Jack-Black schreef:gegroet allemaal,
ik zat een tijdje terug mee een geratel in men motorblok,
en nu heb ik te horen gekregen van mijne garagist dat het de distributieketting is en dat da veel geld gaat kosten voor da te vervangen!!!
ik zou het zelf doen maar weet begot niet hoe ik eraan moet beginnen,
kan er iemand mij helpen??
en hoeveel kost zo'n ketting?
het is voor een honda cbr 600 f2 93.
alvast bedankt!
jack-black
Zou maar eerst eens controleren of de kettingspanner nog goed is, die vervangen is wat makkelijker en minder kostelijk.
Geratel in het motorblok is een vaag begrip, van waar komt dat geratel?
Jack-Black schreef:beste kawa86,
ik hier bij mij een werkhandboek liggen!
en het gereedschap dat daar instaat heb ik niet liggen, voor te meten en al die dings, en 180gr draaien naar daan en 360gr draaien naar daar , sorry maar ben maar ne groene in deze dingen,..
en als ik hem naar de garage doe heb ik nog niks gezien, dus ik wil alles gezien hebben, logish denk ik!
ik zal nu is exact zegge wa er just ratelt!
de kettingspanner is ok wel ni goe meer maar da was het niet zij de garagist,
als die koud heeft start die niet via de starter ( neen er is niets met de batery of ontstekking, alles in orde)
ik moet hem altijd in gang duwen, en als die warm heeft start die redelijk goe, maar dan ratelt die erg hard, en na ne minuut of 3 is da gedaan,
de garagist zij ok dat er een ketting was die was uitgeloterd of zoiets, kweet ok da het schakelen ook ni gaat gelijk dat het moet, slaagt soms over en gaat dan moeilijk in vites!
voila da ist ongeveer!
hopelijk kunt ge er iets mee!
merci
jack-black

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten