transalpje schreef:u vraagt ... wij draaien ons vensterke open ...
Mag diene daar wel staan?? Is da geen prive terrein? Anders...bel de police:D
Moderator: Moderators

[color=RoyalBlue]Neen, terwijl hij de krant leest die radar in fluo kleurtje schilderen en RADAR op vermeldenMcDaddy schreef:Ff handgranaat laten rollen tot just onder diene Focus. Zal dat gedaan zijn met dat krantje

hellraiser73 schreef:Als die paal je flitst en 300m verder die focus nog eens dan is dat volgens mij toch maar 1 overtreding hoor . Zou anders makkelijk zijn , 10 flitstoestellen placeren op een afstand van 100m en de staatskas zou rap vullen
dirk bruijns schreef:Zijn 2 overtredingen.
Flitsen vanuit privé-terrein mag, daar is geen wet tegen. Normaal wordt er een keer aan de eigenaar gevraagd om daar te mogen staan, en die durft toch geen 'nee' zeggen.
Maakt daar een sport van, om bij zo'n overlopers regelmatig een briefke in de bus te steken, met wat scheldproza, en dieje flitsmobiel zal volgende keer wel braaf op een parking staan.
yep, klopt Steffsteffz1 schreef:Zijde daar zeker van ?
mvg
Stef
Dawg schreef:yep, klopt Steff
ooit es gelezen van iemand me ne Porsche ofzo, die in 2 verschillende steden was geflitst op dezelfde snelweg (E40 of E19), hij kon aantonen dat hij niet was gestopt, dus 1 boete.
maar zou het verboden zijn om mensen te waarschuwen dat ze staan te flitsen. ???Dan krijg je gewoon een boete met herhaling van de feiten. En ja, da's duurder.1DRR schreef:Mss nog erger: als je op 2 plaatsen geflitst word, kan de rechter argumenteren dat je blijkbaar lange tijd te snel reed, en gaat hij mss minder mild zijn...
Als je dit op een verkeersveilige manier doet is dit niet verboden.X=10C schreef:Da vraag ik me dus al lang af hé... Tzou idd rare hobby zijn...maar zou het verboden zijn om mensen te waarschuwen dat ze staan te flitsen. ???
Grt
transalpje schreef:Opgepast ... dezelfde auto staat er vandaag terug ... dus degene die vanuit Diest, Leuven binnenrijden... pas op.

Gebruikers in dit forum: ByteMe en 0 gasten