lost schreef:Ik maar ook onder voorbehoud (kansje dat ik moet werken)
Tot
Deze twee ladies gaan er al zeker bij zijn!

Moderator: Moderators
lost schreef:Ik maar ook onder voorbehoud (kansje dat ik moet werken)
Tot

Conny 696+ schreef:juist nog eens het toerke gereden en alles nog ok, géén onvoorziene wegenwerken, géén vuile boertjes langsgeweest en als het morgen géén shit regent ziet het er goed uit.

BlackWidow schreef:Te laat gelezen, spijtig, had wel mee willen gaan, volgende keer beter!
moeten de mannekes het na hun ritje maar zien te vinden hé. Conny 696+ schreef:komt een herhaling op 2 augustus 2009 met de Ducati rondrit-dag te Herzele. Als het enigzins haalbaar is vielleicht een bbq in mijn tuintje 's avondsmoeten de mannekes het na hun ritje maar zien te vinden hé.

Rij met een Suzuki GS 450 E, een oud maar goe beestje (ik moet nog wat leren he)Marie-Jo schreef:ben lady en nog niet zo lang bezig dus ik weet niet of ik er al voor geschikt ben maar ik zie het wel is zitten een mooi toerke te doenRij met een Suzuki GS 450 E, een oud maar goe beestje (ik moet nog wat leren he)

Conny 696+ schreef:Kan ik nog niet met zekerheid zeggen maar omdat de lady's day rondrit een initiatief van de MOB is denk ik dat Mario het terug zal openstellen voor alle merken.
Uiteindelijk is het voor Ducati Herzele ook een gelegenheid om sommige van die andere-merk-eigenaars van gedacht te laten veranderen hé
)Conny 696+ schreef:Voilà, de foto's van de lady's day staan op de site:
http://www.ducatimob.be/evenementen/0000009b890df7d10/0000009c180ad6d01/index.html
bij de volgende is 't groepke misschien al iets groter (en lady's day = géén rare sms-jes voor Xsaartje)

depo schreef:zag er tof uit
waar zijn de laatste foto's genomen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten