door VAN BELLE Jean Marc » Za Mrt 13, 2010 9:40 pm
Vernam gisteren van Hautekiet Motoren uit Ruddervoorde, dat hij de Multistrada met plezier zal testen ergens eind deze maand (= maart 2010 ter info voor latere lezers). Erratum indeed: Stroker was niet correct met 24.000 km onderhoud, oliewissel is 12.000 km en dus klopt de algemene regel wel weer, en opnieuw in het voordeel van Kawasaki dus. Het lijkt of ik altijd om mijne Kawa terugkeer na een ommetje.
PS: Nu ook prijs gevraagd bij Kawa Bourdonsports SPRL uit Tournai/Doornik: basis model GEEFT HIJ 10% korting en komt dus ONDER 15.000 EUR uit. Voor mij echter was het een prijsofferte voor Kawa, mise en route, film de protection lat (zijdelingse beschermfolies), coffre + dosserete + platine supp (extra grote topcase en montageplaat + ruggesteun duozit), sup GPS (gps-steun), bache exterieur (beschermhoes, mijn moto staat meestal buiten omdat ik er normaal meer dan 30.000 tot in de toekomst zelfs meer dan 40.000 km hopelijk mee zal bollen) en sacoche valise (binnenkoffers) op exact 15.389,00 EUR incl. 21% BTW (voor mij aftrekbaar, maar moet ik wel betalen enerzijds maar aftrekken anderzijds, dus eigenlijk moet ik ook de BTW wel en tegelijk niet meerekenen).
Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
Als je iets negatiefs van je vrouw zegt, vergeet dan niet dat je daarmee je eigen keuze bekritiseert.
Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit van mijn leven dus.