Ergernissen in het verkeer...

Argumenteer uw stem.

Moderator: Moderators

Re: Ergernissen in het verkeer...

Berichtdoor NATAS » Za Jun 25, 2011 12:22 am

vandaag was mijn ergernis in het verkeer.............motorrijders, en zeker de beemers met zijkoffers aan, en slechte piloot op.

plaats in de file waar hij makkelijk tussenkon...........stoppen en wachten en gassen en gessen naar de auto's.

ik laat mijn blade en open akra effe brullen en er is instant plaats.
beemer duikt weer als eerste tussen de file om wederom mij te blokken GRRRRRRRRRRR, maak toch plaats man!

uiteindelijk langs rechts voorbijgeraakt,................

mensen aub, als er een heel raar gespoten blade achter u hangt gele nummerplaat op de kop ( thats me,natas) move over, ik maak wel plaats waar jij dan rustig in kunt rijden. :D :D :D
Laatst gewijzigd door NATAS op Za Jun 25, 2011 10:22 am, in totaal 1 keer gewijzigd.
There are no speed limits on the road to excellence.
Gebruikers-avatar
NATAS
2fast4u.be pro member

Berichtdoor chris_lbr » Za Jun 25, 2011 6:18 am

Ken dat fenomeen. Zelf heel de tijd 'broem broem' doen om met hun brede koffers tussen de auto's proberen door te wringen. Maar ze vergeten dan wel zelf dat er anderen met smallere machines zijn die ook willen passeren en door hen worden opgehouden. Ik laat in zo'n geval de mijne ook eens een paar keer brullen en als dat niet helpt groot licht aan en claxon op. Stelregel : 'Wat jij doet tegenover de automobilisten kan ik ook tegenover jou'. :mad:
Gebruikers-avatar
chris_lbr
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor DME3 » Wo Jun 29, 2011 3:09 pm

NATAS schreef:vandaag was mijn ergernis in het verkeer.............motorrijders, en zeker de beemers met zijkoffers aan, en slechte piloot op.

plaats in de file waar hij makkelijk tussenkon...........stoppen en wachten en gassen en gessen naar de auto's.

beemer duikt weer als eerste tussen de file om wederom mij te blokken GRRRRRRRRRRR, maak toch plaats man!

mensen aub, als er een heel raar gespoten blade achter u hangt gele nummerplaat op de kop ( thats me,natas) move over, ik maak wel plaats waar jij dan rustig in kunt rijden. :D :D :D

Ik ben ook geen held met tussen de files rijden, dus als er een rappere achter mij komt laat ik die wel ff door. Kan die het pad voor mij vrijmaken :D
Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Berichtdoor DME3 » Wo Jun 29, 2011 3:14 pm

Mopper schreef:Met den Aprilia:
- Tussen 2 vitessen vallen, vooral aan 't groen licht.
- Zonder naft vallen, vooral midden op een rond punt, of als ge net aan het racen zijt met ne dikke Mercedes met Z-plaat. En dan zoeken achter da kraantje :zwijg:
- Vergeten da'k met den Aprilia ben en vertragen voor ne bocht |(
- Te weinig koppel om in te halen en terug in te voegen voor de tegenligger er is.

Met de Vespa:
- Tussen 2 vitessen vallen.
- Moeten vertragen voor ne bocht.
- Te weinig koppel tout court.

Algemeen:
- Mezelf betrappen op slechte kijktechniek.
- Mezelf betrappen op onoplettendheid.
- Ne bocht slecht pakken (meestal door 1 of 2 van hierboven)
- Te warm aan.
- Te koud aan.
- Nie waterdicht genoeg aan.

't Moeten nie altijd de anderen zijn he :D

EDIT: Bijna vergeten: VALLEN!

Met zo'n 2 takt moet je proberen altijd in je powerband te zitten en dat is vrij hoog in z'n toerental ;)
Op 't fototje zie ik een 125 denk ik, dus probeer 'm tussen de 8500 en de 11.000 toeren te houden.
Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Berichtdoor kay » Wo Jun 29, 2011 8:29 pm

Zoveel files vandaag en dan nog overal grrr
En aan de motard met z'n tourbuffel die al toeterend en stampend op een 1-baansweg voorbij wou: Excuuuusssse me, dat ik wat meer links in het vak stond, man man man.
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jeroen! » Do Jun 30, 2011 11:30 am

NATAS schreef:vandaag was mijn ergernis in het verkeer.............motorrijders, en zeker de beemers met zijkoffers aan, en slechte piloot op.

Zo zie ik er ook vaak...
Ik begrijp nooit waarom die hun koffers er niet afhalen als ze door de file rijden, maar soms vraag ik me ook af of dat voor die mensen wel zou helpen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Assemocheilischmachallys !
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor HendrikZx6r » Do Jun 30, 2011 12:33 pm

Jeroen! schreef:

Zo zie ik er ook vaak...
Ik begrijp nooit waarom die hun koffers er niet afhalen als ze door de file rijden, maar soms vraag ik me ook af of dat voor die mensen wel zou helpen...

Vandaag ff achter ne beemer gehangen en die ging heel vlug en correct aan de kant dus :duim: (goed want was beetje gehaast, eerste dag werken na de vakantie :D
Gebruikers-avatar
HendrikZx6r
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor NATAS » Do Jun 30, 2011 10:14 pm

dat was misschien ne vervangmotor :D :D

ofwel zegt dat veel over de manier dat jij eraan kwam :p :p
There are no speed limits on the road to excellence.
Gebruikers-avatar
NATAS
2fast4u.be pro member

Berichtdoor HendrikZx6r » Do Jun 30, 2011 10:19 pm

NATAS schreef:dat was misschien ne vervangmotor :D :D

ofwel zegt dat veel over de manier dat jij eraan kwam :p :p

:D :moto:
Gebruikers-avatar
HendrikZx6r
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor DME3 » Ma Sep 12, 2011 8:50 am

't was niet echt een ergernis, maar gewoon soms zielig hoe mensen zich opfokken in 't verkeer.
Gisteren hing er 1 in m'n gat (was met de auto, geladen met vriendin en al haar boeken... kofferbak vol) te plakken. Inhalen durfde hij precies niet... Aan de lichten een oude mens voor me, hij achter me. Volle gas met piepende banden vertrekt hij en moet alles dicht gooien. Opa vertrekt traag, dus ikke ook.
Dan oprit autostrade komt 'm opeens een beetje te rap rechts langs me op de verdrijfstrook.

Omdat ik zo hoffelijk ben, en er stiekem plezier in heb als zo'n volk zich opfokt, gebruik ik de paardjes ook maar. Heb hem er dan voor gelaten toen de verdrijfstrook veranderde in vangrail voor er brokken van kwamen.

Moraal van 't verhaal: een 10 jaar oude Citroën Xsara kan ook nog goed mee met die jongere bakken :D
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Polls