Moderator: Moderators
Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs
-:agree: ik ook helemaal geen problemen mee als ik dit zelf meemaakSchussboelie schreef:Lucky bastard diene in zijnen BMW...

Live your dream ,don't dream your life 
Wimpy & Odje schreef:Van die mensen die links blijven rijden als er rechts niets is (of 1 km verder eerst)
,die links rijders zouden een boete moeten krijgen vermits ze daar niks te zoeken hebben en het andere verkeer hinderen en file's veroorzaken ,ik "vlam" ze in alle geval rechts voorbij
Circuit Maniac schreef::agree:
en dan moogde ni rechts inhale want dan krijgt gij nog de boete!! da vinnek dan altij het strafste van al
Live your dream ,don't dream your life 
Wimpy & Odje schreef:da is zo,die links rijders zouden een boete moeten krijgen vermits ze daar niks te zoeken hebben en het andere verkeer hinderen en file's veroorzaken ,ik "vlam" ze in alle geval rechts voorbij
:agree:Wimpy & Odje schreef:da is zo,die links rijders zouden een boete moeten krijgen vermits ze daar niks te zoeken hebben en het andere verkeer hinderen en file's veroorzaken ,ik "vlam" ze in alle geval rechts voorbij
nee, ik erger me nooit hoor op de weg ...
Wimpy & Odje schreef:da is zo,die links rijders zouden een boete moeten krijgen vermits ze daar niks te zoeken hebben en het andere verkeer hinderen en file's veroorzaken ,ik "vlam" ze in alle geval rechts voorbij
hopelijk schiete ze dan wakker:duim:Maxxi schreef:Ergernissen in het verkeer kunnen bij mij bijna allemaal onder dezelfde categorie: geen respect voor de medeweggebruikers.Na 100.000'en km's naar regio's in Brusselse, Gentse en Limburgse vanuit de kempen heb ik het allemaal al wel gezien en heb moeten constateren dat zolang er niet meer agenten op de baan komen ipv flitspalen er ook niet veel goeds te voorspellen is voor het rijgedrag van de belgen.
- linksrijden
- richtingsaanwijzers niet gebruiken
- opzettelijk hinderen bij invoegen
- geen voorrang verlenen
- gebrek aan verkeersinzicht
- bumperkleven
- ...
Alles is toegestaan zolang je maar niet te snel rijdt? Daar komt het precies op neer.
zolang da ze ni achter mij beginne rijde ist goe:D

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten