Moderator: Moderators
Little TT schreef:tever??? Das ff over Roeselare ...
Wij rijden met ons autooke van tongeren naar de kust op nog geen 1u 40 dus das veel korter bij!!!
Is da zondag? Dan gaan wij zeker proberen om erbij te zijn
kun je me laten weten om hoe laat en de juiste plaats enz?

The Mickel schreef:Ik ben van de partij:cool
Jongens(en maskes),ni leuteren over de afstand tot het gebeuren:rolleyes:
clubhuis ligt voor mij en nog anderen ook"ver":(
en toch mag je mij kortelings vewachten:duim:
dit heeft trouwens een mooie kans aan 2fast4u,om nog bekender te worden dan het al is:o
dus,doe een kleine inspanning en tracht te komen:duim:
The Mickel schreef:Ik ben van de partij:cool
Jongens(en maskes),ni leuteren over de afstand tot het gebeuren:rolleyes:
clubhuis ligt voor mij en nog anderen ook"ver":(
en toch mag je mij kortelings vewachten:duim:
dit heeft trouwens een mooie kans aan 2fast4u,om nog bekender te worden dan het al is:o
dus,doe een kleine inspanning en tracht te komen:duim:
ik zit dan op mijnen bike RI Dolomieten ;-)
:duim:
gonzales schreef:hallo dames en heren omtrent het televiesieprogramma fata morgana op tv1 is mijn vader aangesproken geweest om te helpen een ketting van moterfietsen te verzorgen in lichtervelde , nu zaterdag . de verdere info volgt woensdagavond nadat hij naar de besprekingen geweest is , via deze weg zou ik graag zoveel mogelijk mensen oproepen om zich zaterdag naar lichtervelde te begeven en ons daar te helpen om de 4.000 moterfietsen te halen ! ook zou ik graag eventuele suggestie's krijgen hoe ik meer mensen bereik en kan optrommelen om de 4.000 moterfietsen te halen , dank bij voorbaat !
CBartje schreef:dju motobeheersing in tongeren den helen dag ook net iets te ver:mad:
transalpje schreef:Das op zondag he cbartje, zaterdag kan je dan oefenen voor zondag

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten