Mettet en Ecuyers staan er al op dus doe ik geen poll naar, maar mag je hier natuurlijk ook wel op reageren

Moderator: Moderators

Pauwken schreef:Ik zou kiezen voor Mas-du-Clos!
is beetje elk zijn goesting hé . verder vindt ik zolder, mettet , folembray en ecuyers ook goe . als ik maar kan gassen
ga het het allemaal nie ver gaan zoeken , is nu al ne aanslag op mijn portemonee 
chris_lbr schreef:Ben tot hiertoe blijkbaar de enige die ook op Silverstone heb gestemd. Ben verleden jaar eens naar dat circuit gaan kijken en das in mijn ogen evengoed en uitdagend als Francorchamps... op vwde dat ze het F1 circuit (in Silverstone) open doen.
Stom dat de kans op regen daar zo groot is, anders zou ik er wel een paar keer per jaar naartoe gaan...

Freaky-D schreef:Pauwken schreef:Ik zou kiezen voor Mas-du-Clos!
Da ziet er indd. wel een leuk circuit uit. Spijtig dat het zo ver is.
Is nog verder als magny cours, en daar deed ik al 10u over.
).

Freaky-D schreef:Francorchamps is al heel lang men droom om eens gaan te rijden, maar eerlijk gezegd, heb ik er nog een beetje schrik van.
Francorchamps is een prachtig vloeiend circuit, en je bouwt zelf jouw snelheid op hee. Als je 1m19 op mettet rijdt ( zeer respectabel) dan weet je al hoe een bocht aan +-170 per uur aanvoelt (voorlaatste linker). Blanchimont is de rapste bocht op Francorchamps, en die is slechts een klein beetje rapper dan dat ( op hetzelfde niveau als die 1m19 op mettet hee...)...180-190 insteken zoiets. (en dan op de rand van de banden gaat de snelheid omhoog naar 230
) . Franco is ook veel breder en veiliger dan de meeste kleinere circuits.

Mettet is qua betaalbaarheid en "dicht bij huis" circuit voor mij ideaal
en ook pakken fun! Volgend jaar ga ik TOCH eens naar Franco!!!

Dawg schreef:Zie geen Le Mans & Hockenheim op het lijstje

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten