Fc Moto in Aken

Motorgerelateerde praat

Moderator: Moderators

Fc Moto in Aken

Berichtdoor R6 didi » Ma Jul 27, 2009 11:47 am

Had mij een paar maanden terug een helm gekocht bij Fc Moto in Aken. Een Agv Pro-Racing (in het blauw). Zeer content van en t is nog een schoneke ook, wel wat moeilijk geweest om in mijn maat te krijgen want het was een einde reeks model (laten afkomen van Italie).
Nu was er een paar weken terug thuis ingebroken en de helm dus weg.
Toch redelijk wat pijn in het hartje van, maar kom we zijn er tegen verzekerd en ik had al een paar keer op de site van fc moto gezien dat de helm nog altijd te krijgen was in mijn maat. Dus ik op een zaterdagnamiddag terug naar Aken. Doe mijn uitleg aan de vrouw daar (met de bruine haren) van dat mijne helm gestolen was en dat ik heel graag dezelfde terug wou. Dat m in mijn maat nog te krijgen was op de site, maar het zoals de vorige keer mss toch weer via Italie moest komen en dat ik het niet erg vond om wat langer te wachten. Ze kijk mij wat nors aan en neemt de telefoon en gaat aan de andere kant van de toonbank staan. Ze is nog geen minuut aan t bellen (als ze dat al aan t doen was want ik zag haar niet praten). Komt ze terug met de mededeling dat de helm in mijn maat niet te krijgen was. Ik vertel haar dat m mss nog in Italie te bestellen valt en dat vorige keer ook t geval was. Vertelt ze doodleuk dat ze juist naar Italie had gebeld. (nog geen minuut de telefoon in haar handen gehad). :@
Ik dus zwaar teleurgesteld naar huis met in het achterhoofd we kunnen m mss toch maar eens bestellen via internet en kiezen voor betalen bij levering.
Maandag besteld en woensdag was de helm thuis in de juiste
maat en kleur. Ik heb dus een ritje voor niks naar daar gedaan omdat madame te lui was om eens bij hare stock te gaan zien en 11 euro verzending extra kunnen betalen. Nu ja dat geld had ik er wel voor over.

Dus een tip: Als ze daar zeggen dat iets niet meer in uw maat is en je ziet dat het op hunne site wel nog te verkrijgen is, dan waren ze wss te lui om u te helpen en kunt ge nog altijd via de site proberen.
:)
Gebruikers-avatar
R6 didi
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor JurgenR » Ma Jul 27, 2009 11:50 am

Wow, wel straf verhaal...

De keren dat ik daar ben geweest waren ze altijd heel vriendelijk en hebben ze me altijd goed geholpen :)

Misschien volgende keer wat liever lachen naar die madam ;)
Gebruikers-avatar
JurgenR
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor yves_0016 » Ma Jul 27, 2009 12:03 pm

Ik ben daar een 2-tal weken terug geweest op een zaterdag voormiddag. Ik werd besteld door een gast. Deze was zéér hulpvaardig. Ze lieten zowat alles wat ik wou aanrukken uit het magazijn aan de overkant van de straat.

Om het allemaal af te ronden nog een factuur kunnen krijgen zonder BTW en daarmee een SUOMY TROY BAYLISS Limited Edition op de kop kunnen tikken voor 339€. Deze helm staat bij veel winkels nog aan 600+ euro...

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Suomy-Vandal-Troy-Bayliss-World-Champion/SubProducts/Suomy-Vandal-Troy-Bayliss-World-Champion-0001

Zie hier bvb:

http://www.motoplacebreda.nl/ducati/kleding/helmen/suomy-replica-troy-bayliss

Very, very nice deal en uiterst goede bediening.:duim:
Gebruikers-avatar
yves_0016
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor _Wouter_ » Ma Jul 27, 2009 12:11 pm

Ik ben daar nog niet geweest maar heb op dit forum wel al gelezen dat er daar een norse vrouw werkt, maar ook enkele zeer behulpzame man(-nen) en vrouwen.
Je moet dus blijkbaar geluk hebben:).
'08- GSX 750 F '00
Afbeelding
Gebruikers-avatar
_Wouter_
2fast4u.be pro member

Berichtdoor tigrolino » Ma Jul 27, 2009 12:39 pm

1x maand is er bij de vrouwen iets aan de hand bij de mannen niet. misschien ligt het daar aan
Tigrolino
-------------
KTM Superduke (07)
4 mei09 niv 1+ zolder
Gebruikers-avatar
tigrolino

Berichtdoor LethPhaos » Ma Jul 27, 2009 12:51 pm

toen ik daar mijn leder kostuum ben gaan halen was de vrouw die mij hielp ook niet erg vriendelijk, enkel het noodzakelijkste... 't waren toen 2 redelijk jonge grieten die in de winkel stonden

'k heb wel engels gesproken ipv duits, mss dat dat daardoor kwam (vind ik wel geen geldige reden)
| KTM 690 SMC |
Gebruikers-avatar
LethPhaos

Berichtdoor Azuma » Ma Jul 27, 2009 1:45 pm

Heb mijne helm er ook gehaald en die griet met haar bruin haar was toen héél vriendelijk en behulpzaam. Heb er thans ook engels tegen gesproken.

Idd misschien in 't vervolg is lief lachen of het had idd te maken met die bijzondere periode in de maand... .
[SIGPIC][/SIGPIC]

- Yamaha R6 -
Gebruikers-avatar
Azuma
2fast4u.be Lid

Berichtdoor LethPhaos » Ma Jul 27, 2009 2:58 pm

ik heb zeker lief gelachen ;) die 2 grieten hadden wel alletwee donker haar, of het bruin of zwart was weet ik niet meer
| KTM 690 SMC |
Gebruikers-avatar
LethPhaos

Berichtdoor JollyRoger » Ma Jul 27, 2009 3:33 pm

LethPhaos schreef:toen ik daar mijn leder kostuum ben gaan halen was de vrouw die mij hielp ook niet erg vriendelijk, enkel het noodzakelijkste... 't waren toen 2 redelijk jonge grieten die in de winkel stonden

'k heb wel engels gesproken ipv duits, mss dat dat daardoor kwam (vind ik wel geen geldige reden)

²
die grieten proberen u aan te smeren wat ze binnen handbereik hebben
Maar als ge laat ziet da ge het daar nie bij laat doen ze toch wel moeite om u uwe zin te geven zenne.
Ge moet bij die grieten een beetje uw mannetje staan :D
Once you go black, you never go back ... Crematoriumopschirft !
Gebruikers-avatar
JollyRoger
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor r1 rookie » Ma Jul 27, 2009 4:36 pm

Daar ga ik niet meer bij fc moto. Ik had daar een 1-delig pak besteld en die moest ook van italie komen nu ging ik daar 2 weken na datum eens naar toe om te kijken hoe snel die italianen kunnen werken wat blijkt dat ze mijn pak niet eens besteld hadden. Dat is toch voor kapot te vallen.
Mijn voorschot terug gevraagd mijn middelvinger opgestoken en vertrokken naar huis.
r1 rookie
2fast4u.be Lid

Berichtdoor kooningJ » Ma Jul 27, 2009 4:54 pm

ik ben er ook een paar keer geweest ik vind datze van pakken niet veel weten en schoenen ook niet maar van helmen en schoenen ,handschoenen enz.. wel het blonde meisje heeft mij toen geholpen en ze heeft zelf ook een moto
Gebruikers-avatar
kooningJ

Berichtdoor desolation » Ma Jul 27, 2009 7:11 pm

Ik heb er mijn Alpinestars SMX Plus botten besteld, toen ik ze bestelde waren ze zogezegd in stock, maar na 3 weken nog steeds niet verzonden. Ik heb zeker 10 keer kunnen bellen en elke dag gemaild en telkens was er een probleem met de levering van Astars, dat ze in stock waren zoals in zijn eerste mail stond kon absoluut niet geweest zijn en had ik uitgevonden. Uiteindelijk na anderhalve maand waren ze dan binnen, en ben ze zelf gaan ophalen. Het was idd die norse trut achter de toog, want ze was zelfs lastig dat ik ze eerst eens wou passen. Het geld van de verzending kreeg ik uiteraard ook niet terug, want ze hadden zogezegd al een zending aangemaakt, ongeacht dat ik van een week tevoren al had gemeld dat ik ze zelf ging komen halen.
Ze mogen dan goedkoop zijn, maar daar is het mee gezegd, ik ga er niets meer halen.
desolation
2fast4u.be Lid

Berichtdoor Saartje » Ma Jul 27, 2009 7:15 pm

De dames daar zijn idd nie bijzonder vriendelijk.. 't Is soms makkelijker gezegd dat het er niet is ipv het straat efkes over te lopen:rolleyes:
Maar ik heb al gemerkt dat als je kordaat bent en u niet laat doen dat ze dan toch plooien. De kerel die er staat is geweldig, zoekt alles, geeft uitleg, doet zijn best, altijd schoon kortingen. Bij de dames zeg ik het gewoon, hoeveel korting meneer zou geven :D
Bestellen en laten leveren doe ik daar niet, daarvoor heb ik al genoeg gezien en gehoord:s
- :p Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs :p -
Gebruikers-avatar
Saartje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Tkilla » Ma Jul 27, 2009 7:18 pm

ik had daar een jaar terug een blonde dame.
en die was toch ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gsx-r 600 k6 & Triumph Street tripple '2010
Gebruikers-avatar
Tkilla
2fast4u.be pro member

Berichtdoor steven&annelies » Di Jul 28, 2009 2:47 pm

heb er onlangs nieuw pak en botten gekocht,na veel passen men gerief gevonden.Ondanks vele volk in winkel toch prima geholpen door verkoopster.Ze heeft toen speciaal een andere rugprotector besteld omdat de meeste te kort waren.Vorige week telefoontje gekregen dat alles binnen was,de dag nadien met mottoke naar Aken gesjeest en weeral alles in orde!Heb nog keuze gehad uit 3 rugprotectors,die niet op site stonden!Dus,een paar keer daar geweest en steeds vriendelijk en goed geholpen.Ge moet natuurlijk wel weten wat je wil,fc moto =:duim:
steven&annelies
2fast4u.be Lid

Berichtdoor Dices » Di Jul 28, 2009 8:47 pm

Da's nu opnieuw dat ik het hier hoor. Ik ben er samen met Azuma geweest en tegen ons waren ze idd vriendelijk!
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor tigrolino » Di Jul 28, 2009 8:48 pm

ge zijt misschien nen hele knappe gast :D:D
Tigrolino
-------------
KTM Superduke (07)
4 mei09 niv 1+ zolder
Gebruikers-avatar
tigrolino

Berichtdoor Dices » Di Jul 28, 2009 8:58 pm

tigrolino schreef:ge zijt misschien nen hele knappe gast :D:D

Van mijn broertje zeggen ze da toch en ik lijk daarop. :D:D:D
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor Starboy » Wo Sep 23, 2009 9:25 am

In mijn winkeltje zijn de prijzen van Alpinestars dezelfde als bij Fc-Moto.. :)

sommige dingen zelfs goedkoper hihi..

en ik ben altijjjjd vriendelijk :)

en t'meiske ook :)

Alpinestars rocks !!!!!!!!

Go 2 --> http://www.wheelieworld.be !!!!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Starboy
Sponsor

Berichtdoor max409 » Do Sep 24, 2009 4:59 am

Ik heb daar nog geen norse/onbehulpzame vrouwen gehad in die tien tal keren dat ik daar ben geweest.
Al moet ik zeggen dat dieje gast wel meer moeite doet om u te helpen.
Maar de vrouwen waren wel altijd vriendelijk.
Misschien omdat ik redelijk duits praat.
'83:bmw 100/7 '78 -'85:rd 350 '84 -'88:gsxr 750 '88 -'90:gsxr1100 '90 -'92:aprilia futura 125 '92 -'93:rgv 250 '92 -'94:kr1s '90 -'96:zxr 400/600 '94 -'01:r6 '00
'04:kx500 sm '98 -'06:gsxr 1000 '06 -'09:aprilia sxv 550 sm '09
'08: r. knieprotese, '09: r. voet lam, '10: r. pols verbrijzeld
Gebruikers-avatar
max409

Volgende

Terug naar Algemene Motorpraat