Nu was er een paar weken terug thuis ingebroken en de helm dus weg.
Toch redelijk wat pijn in het hartje van, maar kom we zijn er tegen verzekerd en ik had al een paar keer op de site van fc moto gezien dat de helm nog altijd te krijgen was in mijn maat. Dus ik op een zaterdagnamiddag terug naar Aken. Doe mijn uitleg aan de vrouw daar (met de bruine haren) van dat mijne helm gestolen was en dat ik heel graag dezelfde terug wou. Dat m in mijn maat nog te krijgen was op de site, maar het zoals de vorige keer mss toch weer via Italie moest komen en dat ik het niet erg vond om wat langer te wachten. Ze kijk mij wat nors aan en neemt de telefoon en gaat aan de andere kant van de toonbank staan. Ze is nog geen minuut aan t bellen (als ze dat al aan t doen was want ik zag haar niet praten). Komt ze terug met de mededeling dat de helm in mijn maat niet te krijgen was. Ik vertel haar dat m mss nog in Italie te bestellen valt en dat vorige keer ook t geval was. Vertelt ze doodleuk dat ze juist naar Italie had gebeld. (nog geen minuut de telefoon in haar handen gehad).

Ik dus zwaar teleurgesteld naar huis met in het achterhoofd we kunnen m mss toch maar eens bestellen via internet en kiezen voor betalen bij levering.
Maandag besteld en woensdag was de helm thuis in de juiste
maat en kleur. Ik heb dus een ritje voor niks naar daar gedaan omdat madame te lui was om eens bij hare stock te gaan zien en 11 euro verzending extra kunnen betalen. Nu ja dat geld had ik er wel voor over.
Dus een tip: Als ze daar zeggen dat iets niet meer in uw maat is en je ziet dat het op hunne site wel nog te verkrijgen is, dan waren ze wss te lui om u te helpen en kunt ge nog altijd via de site proberen.

Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs