FF frustratie kwijt

Moderator: Moderators

Berichtdoor BEIRKEN » Wo Nov 01, 2006 10:23 am

Sanka schreef:Burton, kan je de personen niet via een andere weg bereiken? en anders bericht inspreken dat je je geld komt halen, en dat ze niet alleen het geld maar ook jouw benzine moeten betalen.

Helpt dat niet, dan zit er maar 1 ding op, met een paar personen langsgaan en spullen opladen voor minstens het dubbele van het geld.

Tja kan misschien hard zijn en niet volledig volgens de wet, maar indien iemand mij een kl**t aftrekt pak ik hem 3 keer zo hard terug...

Sanka

da komt mij bekend voor :s , klinkt als muziek in mijn horen :mad: ,ik ken wel iemand met een camionette :mad: ,steek wel handje toe als het moet ,:@ :duim:

Gebruikers-avatar
BEIRKEN
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Loe » Wo Nov 01, 2006 12:05 pm

BEIRKEN schreef:da komt mij bekend voor :s , klinkt als muziek in mijn horen :mad: ,ik ken wel iemand met een camionette :mad: ,steek wel handje toe als het moet ,:@ :duim:

we gaan nog een bus moeten inhuren. LOL
:D :D
BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Berichtdoor Streethawk » Wo Nov 01, 2006 12:16 pm

Da ne mens zich laat kennen voor 55 Euro,schandalig is het:mad:

Vertrouwen is goe maar er zijn grenzen en zeker als het om geld gaat.Iedereen moet er hard voor werken en gooit het zeker ni door ramen of deuren.En zoals eerder hier vermeld voor de volgende keer"eerst betalen en dan bestellen"zo gaat dat overal.
Maar daarmee is uw probleem nog ni opgelost,ik zou hier een nieuw topic openen met LAATSTE VERWITTEGING en na een week mits nog geen betaling ontvangen te hebben toch de namen op het forum te vermelden.
"keep your friends close but your enemies closer"
Gebruikers-avatar
Streethawk
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Hugoke » Wo Nov 01, 2006 12:28 pm

Zou hen nog eenmaal contacteren om je geld vast te krijgen,lukt dit niet dan zou ik zonder pardon hun naam en toenaam op dit forum bekend maken.Bij hen ambras gaan maken is geen goed idee denk ik, je gaat er alleen waarschijnlijk jezelf nog last mee bezorgen(al ben ik ook zelf voorstander van het eerste) Hopelijk krijg je je geld nog vast.Succes
Gebruikers-avatar
Hugoke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor burton.bmc » Wo Nov 01, 2006 7:12 pm

Dank voor de reacties,
Ten eerste gaat het over 115 euro, het is een koppel en ik zie die als één. 55 euro per stuk voor een kaart en verzendkosten

Ik heb ook al gedacht om langs te gaan, het probleem is dat ik geen schrik heb van hoe iemand er uit zie. Ik heb zoiets al eens aan de hand gehad en eigenlijk heb ik aan het korste eind getrokken. Ben niet persoonlijk in elkaar geklopt maar kreeg bezoek van de arm der wet. :D

als jullie het verhaal lezen staat er dat hij zei dat hij gestort heeft, dit is een klinklare leugen. Ik heb hem proberen te mailen en bellen, maar als iemand niet antwoord trek ik eigenlijk al een conclusie.

Namen plaatsen kan volgens de forumregels niet :@ en ik denk dat de mensen die ook aanwezig waren op de beiden circuitdagen op Croix wel weten wie ik bedoel. Voor de goede strekking het zijn niet Niekes en Gitte :D :D. Je ziet ze praktisch ook niet meer op het forum, dus ik denk dat er meer aan de hand is. Ik wil hier ook niet de zieligaard uithangen, want er komt een tijd dat het niet meer om het geld gaat maar om het principe.;)

Ik ben ook van mening dat het normaal is om iets voor te schieten aan een vriend, omdat ik van mening ben dat ze zoiets terug betalen. Als ik iets leen van iemand probeer ik dat zo rap mogelijk terug te betalen. Asl ik dit vergeet wat mogelijk is mag die persoon mij erop aanspreken en zal ik met het schaamrood op de wangen dit direct voldoen, maar zo ben ik.

Ik leer hier niet echt van want binnenkort moet ik de kaarten voor de TT in assen weer bestellen. Maar ik weet onderhand wel wie mijn echte vrienden zijn.:)
Ezekiel 25:17[url=http://www.bigbelch.com/snds/burp2.wav%3C/a%3E]
[/url]
Gebruikers-avatar
burton.bmc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor den les » Wo Nov 01, 2006 7:59 pm

Mijn advies: volgende maal, eerst betalen, geen cash-geen tickets.

Geloof me , de personen die echt meewillen, zullen héél snel betalen.
Degenen die niet/te laat betalen: jammer, maar helaas- geen tickets voor hen.
Gebruikers-avatar
den les
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Sylvester » Wo Nov 01, 2006 8:10 pm

Dit is gewoon schandalig... Weet niet hoe mensen dit durven ze zouden zich moeten schamen om zo laag gevallen te zijn...
Gebruikers-avatar
Sylvester
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor sankaman » Wo Nov 01, 2006 9:36 pm

Ben schreef:Dit is een knap staaltje mensen bedotten!!
Politie doet hier niks aan volgens mij.
Als dit bij mij moest gebeuren:@ dan twijfelde ik geen minuut om
die namen hier op het forum te zetten.(na een verwittiging natuurlijk).

Inderdaad namen bekend maken hier in dikke vette hoofdletters
zal u jammer genoeg een dure les zijn en de police die zal weinig kunnen doen
denk ik

succes met het terug eisen van uw centjes en ik hoop dat de personen in kwestie dit lezen en met het schaamrood op de wangen nu mogen rondlopen
triestige mensen allesinds

das mijn gedacht....

gegroet tom en marijke

BMEC - SPRINTWEDSTRIJDEN - VRIJE DAGEN...
Gebruikers-avatar
sankaman
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor burton.bmc » Zo Nov 12, 2006 10:53 am

Na een lange tijd toch maar eens langsgegaan in Diest, maar je raad het al niemand thuis. Er staan twee auto's voor de deur en schoenen staan binnen op de mat. Na een paar keer bellen is er toch niet open gedaan. Het is gewoon te belachelijk voor woorden:@

Jammer dat medeforummers andere forummers zo behandelen. Wat ik hier wel van geleerd heb is dat, als ik iets probeer te regelen er eerst betaald moet worden. Jammer dat enkele het voor andere verzieken, omdat ik het eigenlijk wel normaal vond om zo af en toe iets voor te schieten.

Ook wil ik als laatste mensen waarschuwen voor personen als "the doctor" ( Kristof en Carine) om daar geen geld aan te lenen. En als zij hier nog vrienden op het forum hebben, proficiat, maar wees gewaarschuwd. :duim:
Ezekiel 25:17[url=http://www.bigbelch.com/snds/burp2.wav%3C/a%3E]
[/url]
Gebruikers-avatar
burton.bmc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Loe » Zo Nov 12, 2006 11:57 am

burton.bmc schreef:Na een lange tijd toch maar eens langsgegaan in Diest, maar je raad het al niemand thuis. Er staan twee auto's voor de deur en schoenen staan binnen op de mat. Na een paar keer bellen is er toch niet open gedaan. Het is gewoon te belachelijk voor woorden:@

Jammer dat medeforummers andere forummers zo behandelen. Wat ik hier wel van geleerd heb is dat, als ik iets probeer te regelen er eerst betaald moet worden. Jammer dat enkele het voor andere verzieken, omdat ik het eigenlijk wel normaal vond om zo af en toe iets voor te schieten.

Ook wil ik als laatste mensen waarschuwen voor personen als "the doctor" ( Kristof en Carine) om daar geen geld aan te lenen. En als zij hier nog vrienden op het forum hebben, proficiat, maar wees gewaarschuwd. :duim:

Idd. we hebben wel dit forum gemeen maar dat wil nog niet zeggen dat alles en iedereen te vertrouwen is. Spijtig, maar als op het geld aankomt komt de ware aard boven. Ik hoop alleen dat er bij huize doctor toch nog een beetje zelfrespect zit , en dat je je geld nog terugziet.
BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Berichtdoor Barney » Zo Nov 12, 2006 11:59 am

Loe schreef:Idd. we hebben wel dit forum gemeen maar dat wil nog niet zeggen dat alles en iedereen te vertrouwen is. Spijtig, maar als op het geld aankomt komt de ware aard boven. Ik hoop alleen dat er bij huize doctor toch nog een beetje zelfrespect zit , en dat je je geld nog terugziet.

Kunnen mss een inzamelactie houden voor burton, als alles 1000+ leden 10 cent afdragen heeft jij zijn centjes terug. :D

Awel, dat vind ik nog ne goeie vorm van solidariteit. 'k Doe zeker mee, want heb zo'n histories ook al meegemaakt.
Groeten,
The Bull

"Werken is goed maar het mag niet teveel van je vrije tijd in beslag nemen."
Gebruikers-avatar
Barney
2fast4u.be pro member

Berichtdoor loudy condor » Zo Nov 12, 2006 12:06 pm

Je hoort veel dingen maar dit vind ik echt wel laag.:@
“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”
Gebruikers-avatar
loudy condor
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor kiki en Mr. White » Zo Nov 12, 2006 12:06 pm

:agree: je denkt soms dat je mensen kent maar geld daar kun je niemand mee vertrouwen blijkbaar.

Mr.White
Loe schreef:Idd. we hebben wel dit forum gemeen maar dat wil nog niet zeggen dat alles en iedereen te vertrouwen is. Spijtig, maar als op het geld aankomt komt de ware aard boven. Ik hoop alleen dat er bij huize doctor toch nog een beetje zelfrespect zit , en dat je je geld nog terugziet.
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back
Gebruikers-avatar
kiki en Mr. White
2fast4u.be expert member

Berichtdoor matsybusa » Zo Nov 12, 2006 12:07 pm

den les schreef:Mijn advies: volgende maal, eerst betalen, geen cash-geen tickets.

Geloof me , de personen die echt meewillen, zullen héél snel betalen.
Degenen die niet/te laat betalen: jammer, maar helaas- geen tickets voor hen.

Zoals met de T-shirts, flees, .... Prachtig hoe dat gaat!:duim:

Maar nu, geweld lijkt mij een laatste oplossing.:@
Gebruikers-avatar
matsybusa
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor stef » Zo Nov 12, 2006 12:07 pm

Barney schreef:Awel, dat vind ik nog ne goeie vorm van solidariteit. 'k Doe zeker mee, want heb zo'n histories ook al meegemaakt.

Awel daar ben ik nu wel niet voor te vinden, ten eerste zijn er personen die een loopje nemen met eerlijkheid en ten tweede gaan wij effe het geld van die mensen ophoesten. De les is hard maar zal onthouden worden door Burton. Ik heb het ook al meegemaakt en mijn konklusies uitgetrokken .... sorry Burton no hard feelings m8

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Barney » Zo Nov 12, 2006 12:35 pm

steffz1 schreef:Awel daar ben ik nu wel niet voor te vinden, ten eerste zijn er personen die een loopje nemen met eerlijkheid en ten tweede gaan wij effe het geld van die mensen ophoesten. De les is hard maar zal onthouden worden door Burton. Ik heb het ook al meegemaakt en mijn konklusies uitgetrokken .... sorry Burton no hard feelings m8

mvg

Stef

Stef, je hebt gelijk! Maar voor de ontwikkelingslanden geven we toch ook om hun landbouwcultuur op te krikken, terwijl de Fransen en hollanders hun ajuinen en sjarlotten bijna gratis naar ginder exporteren.:o
Groeten,
The Bull

"Werken is goed maar het mag niet teveel van je vrije tijd in beslag nemen."
Gebruikers-avatar
Barney
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Sw@tLorD » Zo Nov 12, 2006 4:39 pm

Zo'n gedrag verziekt het onderling vertrouwen. Echt niet leuk, dat kan ik best geloven. Dat die mensen dan toch eens oprecht zeggen wat er aan de hand is ofzo, dan kan je het mss nog begrijpen. Maar iemand compleet negeren na een vriendendienst ... :mad:

Je kan altijd een zaak aanspannen bij de Burgerlijke Rechtbank (max ttv som €1850). Daar kan ineens ook een deurwaarder worden aangesproken. Want een mondelinge overeenkomst is een overeenkomst en kan ongeldig verklaard worden, waardoor alle partijen hun goed terugkrijgen. (Jij je geld in dit geval en da anderen hun ticket). Hou alvast alle mailtjes bij dat je je op iets kunt staven. En je hebt een getuige. Dit is dus 1 optie.

Suc6!
Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
Gebruikers-avatar
Sw@tLorD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor McDaddy » Zo Nov 12, 2006 4:58 pm

Toch goed dat de nick hier bekend is gemaakt van die mensen. Dus wees gewaarschuwd. Ik vind dat alle mensen die zoiets lappen moeten bekend gemaakt worden op dit forum. Dan zullen ze wel een 2de keer nadenken in het vervolg en weten dat ze niet meer welkom zijn hier.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jeroen! » Zo Nov 12, 2006 5:23 pm

McDaddy schreef:Toch goed dat de nick hier bekend is gemaakt van die mensen. Dus wees gewaarschuwd. Ik vind dat alle mensen die zoiets lappen moeten bekend gemaakt worden op dit forum. Dan zullen ze wel een 2de keer nadenken in het vervolg en weten dat ze niet meer welkom zijn hier.

Goed oppassen met zo'n dingen, maar voor mijn part mag het ook gezegd worden zenne. Niet alleen om de naam van de individuen te kennen, maar ook om herinnerd te worden dat zulke dingen gebeuren.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Assemocheilischmachallys !
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor matsybusa » Zo Nov 12, 2006 11:59 pm

Volgens mij zijn 99% van de mensen serieus en betrouwbaar, maar toch 1% niet!

Overal, op het werk, in familie, bij vrienden, ……. ook hier!
Gebruikers-avatar
matsybusa
2fast4u.be Senior Lid

Vorige

Terug naar Off-Topic