Dank voor de reacties,
Ten eerste gaat het over 115 euro, het is een koppel en ik zie die als één. 55 euro per stuk voor een kaart en verzendkosten
Ik heb ook al gedacht om langs te gaan, het probleem is dat ik geen schrik heb van hoe iemand er uit zie. Ik heb zoiets al eens aan de hand gehad en eigenlijk heb ik aan het korste eind getrokken. Ben niet persoonlijk in elkaar geklopt maar kreeg bezoek van de arm der wet.

als jullie het verhaal lezen staat er dat hij zei dat hij gestort heeft, dit is een klinklare leugen. Ik heb hem proberen te mailen en bellen, maar als iemand niet antwoord trek ik eigenlijk al een conclusie.
Namen plaatsen kan volgens de forumregels niet

en ik denk dat de mensen die ook aanwezig waren op de beiden circuitdagen op Croix wel weten wie ik bedoel. Voor de goede strekking het zijn niet Niekes en Gitte

. Je ziet ze praktisch ook niet meer op het forum, dus ik denk dat er meer aan de hand is. Ik wil hier ook niet de zieligaard uithangen, want er komt een tijd dat het niet meer om het geld gaat maar om het principe.

Ik ben ook van mening dat het normaal is om iets voor te schieten aan een vriend, omdat ik van mening ben dat ze zoiets terug betalen. Als ik iets leen van iemand probeer ik dat zo rap mogelijk terug te betalen. Asl ik dit vergeet wat mogelijk is mag die persoon mij erop aanspreken en zal ik met het schaamrood op de wangen dit direct voldoen, maar zo ben ik.
Ik leer hier niet echt van want binnenkort moet ik de kaarten voor de TT in assen weer bestellen. Maar ik weet onderhand wel wie mijn echte vrienden zijn.