FF frustratie kwijt

Moderator: Moderators

FF frustratie kwijt

Berichtdoor burton.bmc » Di Okt 31, 2006 8:08 pm

Hallo mensen, ik wil toch even mijn frustratie kwijt. Tijdens een circuitdag hebben ik en een paar forumleden afgesproken om naar de SBK te gaan in Assen. Ik zou de kaarten regelen en een ieder zou gaan betalen. Kaarten kosten 55 euro stuk exclusief verzendkosten.

Kaarten komen aan bij mij thuis en een paar vrienden bieden aan om alvast te betalen. Dit sla ik af en zeg dat het wel goed komt op de SBK dag zelf.

Nu komt het, een dag van te voren zeggen 2 personen af, en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ze laten mij via een vriend weten dat ze wel gaan betalen. Ik bied nog aan om de kaarten daar te proberen te verkopen en dat zij mij het verschil betalen zodat het toch een beetje meevalt voor hen. Zij laten mij weten via die vriend, als het niet lukt zij de kaarten willen hebben, en mij dan gaan betalen. Ik geef de kaarten mee aan die vriend en ze vertelden hem dat zij het geld gaan storten.

Nadat ik een poosje gewacht heb en mijn rekening heb gecontroleerd neem ik telefonisch contact met hem op en hij vertelde dat hij betaald heeft en het geld ieder moment op mijn rekening zal staan. Weer gaat er een week overheen en er staat nog niets.

Wekelijks probeer ik hem te bellen, in te spreken op voicemail of mailen, maar hij laat niets meer van zich horen. Het probleem is dat het best een eind rijden is om er zomaar even langs te gaan. Aan de andere kant ben ik bang dat ik dan ook niet zo geduldig ben.

Nu vraag ik jullie, hoe ik dit het beste kan oplossen. Een nette tip is altijd welkom. Een knokploeg is mijn gedacht al gepasseerd dus mag worden overgeslagen.

Ook wil ik even kwijt dat het wel een leuk forum is maar dat ook niet iedereen hier te vertrouwen is. Maar dat zal mijn naïeve zelf wel zijn. :s
Ezekiel 25:17[url=http://www.bigbelch.com/snds/burp2.wav%3C/a%3E]
[/url]
Gebruikers-avatar
burton.bmc
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor dirjax » Di Okt 31, 2006 8:18 pm

ik zou zeggen pakt da op met mensen waar je van weet dat ze die persoon goed/heel goed kennen

maar (nog) nie openbaar, (wat trouwens al heel vriendelijk van u is da ge da hierbij nog nie doet)

en alvast stapke doen naar de lokale smurfen om is te horen in hoeverre het hier omtrent diefstal gaat
so, where do i sign ?
Gebruikers-avatar
dirjax
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor guido » Di Okt 31, 2006 8:20 pm

Je zou naar de politie kunnen gaan met je vriend als getuige om verder inlichtingen te bekomen over wat je nu kan doen.
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Road_devil » Di Okt 31, 2006 8:20 pm

triestig
Gebruikers-avatar
Road_devil
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Di Okt 31, 2006 8:21 pm

burton.bmc schreef:Hallo mensen, ik wil toch even mijn frustratie kwijt. Tijdens een circuitdag hebben ik en een paar forumleden afgesproken om naar de SBK te gaan in Assen. Ik zou de kaarten regelen en een ieder zou gaan betalen. Kaarten kosten 55 euro stuk exclusief verzendkosten.

Kaarten komen aan bij mij thuis en een paar vrienden bieden aan om alvast te betalen. Dit sla ik af en zeg dat het wel goed komt op de SBK dag zelf.

Nu komt het, een dag van te voren zeggen 2 personen af, en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ze laten mij via een vriend weten dat ze wel gaan betalen. Ik bied nog aan om de kaarten daar te proberen te verkopen en dat zij mij het verschil betalen zodat het toch een beetje meevalt voor hen. Zij laten mij weten via die vriend, als het niet lukt zij de kaarten willen hebben, en mij dan gaan betalen. Ik geef de kaarten mee aan die vriend en ze vertelden hem dat zij het geld gaan storten.

Nadat ik een poosje gewacht heb en mijn rekening heb gecontroleerd neem ik telefonisch contact met hem op en hij vertelde dat hij betaald heeft en het geld ieder moment op mijn rekening zal staan. Weer gaat er een week overheen en er staat nog niets.

Wekelijks probeer ik hem te bellen, in te spreken op voicemail of mailen, maar hij laat niets meer van zich horen. Het probleem is dat het best een eind rijden is om er zomaar even langs te gaan. Aan de andere kant ben ik bang dat ik dan ook niet zo geduldig ben.

Nu vraag ik jullie, hoe ik dit het beste kan oplossen. Een nette tip is altijd welkom. Een knokploeg is mijn gedacht al gepasseerd dus mag worden overgeslagen.

Ook wil ik even kwijt dat het wel een leuk forum is maar dat ook niet iedereen hier te vertrouwen is. Maar dat zal mijn naïeve zelf wel zijn. :s

Wat kan ik hier op zeggen ? Als het effectief is zoals je schrijft is het erg dat er mensen zijn die niet oprecht kunnen zijn en dienen te betalen wat ze besteld hebben. Afspraken moet je naleven zelfs als deze afspraak nadelig voor je uitdraait en het maakt niet uit wie dit is.

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor raptorratte » Di Okt 31, 2006 8:23 pm

mss nog efkes afwachten en anders idd naar de smurfen gaan
Drive it like you stole it
*88/999*
Gebruikers-avatar
raptorratte
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor VFReaky » Di Okt 31, 2006 8:25 pm

Dit is idd heel triest Burton. Zo gaat ge het wel uit uw hoofd laten een volgende keer nog es wat te doen voor een medemens. Beschamend dat dat hier op't forum ook al moet gebeuren:mad: Suc6:duim:
* * * P r o u d m e m b e r o f t h e o n e m a n g a n g * * *

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
VFReaky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Loe » Di Okt 31, 2006 11:01 pm

@Burton

Hebben het er in spanje nog over gehad, dit SUCKS.
En als ze dan bij wijze van spreke onbereikbaar worden is het zeker niet goed voor de tikker.

Wanneer het over geld en beloftes gaat , wordt het kaf van het koren gescheiden. Spijtig om te zeggen maar zo is het meestal.

Ps: Als er geknokt wordt wacht dan tot ik terug de oude ben, anders kan ik enkel maar kijken. :D :D
BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Berichtdoor Tim » Di Okt 31, 2006 11:10 pm

Dikke shit,laat het een les zijn voor éénieder van ons ,eerst geld op rekening.

Net als een circuitdag...

Triestig van die mensen.

Heb dezelfde les ook met schade en schande moeten leren.
Hope it works out 4 u Burton
More tricks than your local strip club....

http://crashalot.blogspace.be/
Gebruikers-avatar
Tim
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Road_devil » Di Okt 31, 2006 11:11 pm

ja en zeker als het er dan nog van het forum zijn :s
Gebruikers-avatar
Road_devil
2fast4u.be expert member

Berichtdoor DuCman » Di Okt 31, 2006 11:21 pm

Het is toch triest tegenwoordig.
Heb ook ooit eens zo'n situatie gekend in onze vroegere vriendenkring(niet met mij persoonlijk zenne) maar voor depersoon in kwestie vond ik dat ronduit erg en van de andere schandalig.
Dan denk je na veel jaren dat je iemand kent en kunt vertrouwen:@:mad::@, NIET DUS.
In dit geval weet ik niet of de smurfen iets kunnen doen als je geen echte bewijzen hebt det deze personen de kaarten hebben, daar bedoel ik mee dat ze altijd kunnen ontkennen dat ze de kaarten gehad hebben en er zo broberen er van onder te muizen (wat dan wel diefstal kan genoemd worden).
XJR 1300 '99
DuCman aka DuCCie ;-)
Gebruikers-avatar
DuCman
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Isabella » Di Okt 31, 2006 11:23 pm

Eens horen bij de personen die hebben afgezegd via die vriend of zij die vriend niet kunnen aanporren en mss uit zijn neus peuteren wat het probleem juist is - dan weet je tenminste al van iets.

Mss ook iets voor in de toekomst: altijd eerst iedereen laten betalen voor je kaarten besteld, dan heb je tenminste je centen als er iemand afzegt en voorkom je dit soort van dingen achteraf. Centen en vrienden zijn iets vies en menig vriendschap is al afgebroken geweest omwille van centen.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom die vriend je nu niet betaald en ieder excuus dat hij hiervoor achteraf zal gebruiken, zal bij jou een wrange smaak en de nodige frustratie achterlaten omdat hij er zolang mee wachtte.
IsaMotion

diagonally parked in a parallel universe
Gebruikers-avatar
Isabella
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Maxxi » Di Okt 31, 2006 11:24 pm

Dit klinkt me redelijk bekend in de oren. Ben vroeger zelf een paar keer tegen de muur gelopen met m'n voorgevel door voor te schieten voor vrienden.
Dan nog ruzie gekregen toen ik het geld ging vragen, nadat ze net voor het evenement doodleuk meededeelden dat ze niet kwamen :o

Daarom dat ik het liever niet doe om dit allemaal te vermijden. 't Is spijtig maar een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen hee :mad:
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Berichtdoor Sanka » Di Okt 31, 2006 11:32 pm

Burton, kan je de personen niet via een andere weg bereiken? en anders bericht inspreken dat je je geld komt halen, en dat ze niet alleen het geld maar ook jouw benzine moeten betalen.

Helpt dat niet, dan zit er maar 1 ding op, met een paar personen langsgaan en spullen opladen voor minstens het dubbele van het geld.

Tja kan misschien hard zijn en niet volledig volgens de wet, maar indien iemand mij een kl**t aftrekt pak ik hem 3 keer zo hard terug...

Sanka
Ik HAAT mensen die hun zin nooit

http://sankaspictures.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Sanka
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Niekes & Gitte » Wo Nov 01, 2006 7:25 am

burton,dit is echt belachelijke chit makker.Ik kan zelf ook niet tegen dit soort praktijken en weet van mezelf dat wanneer ik per toeval zulk een dingen voor heb dat ik deze mensen steeds zo snel mogelijk terug betaal.Kan der zelfs niet mee om om in schuld te staan (buiten lening van mijn woning uiteraard).
Wat ik zou doen......nog even proberen en dan tot daar rijden,desnoods niet alleen.Niet om de boel daar in elkaar te timmeren maar gewoon als hulp indien de gemoederen moesten oplopen.Zijn deze personen niet te berijken dan kan je doen zoals een café baas in turnhout ooit deed toen hij vaste klanten had die niet wilden betalen.Hij plaatste een bord voor zijn deur met daar de namen op van de schuldenaars en het bedrag erachter zodat elke passant dit kon lezen.
Gewoon namen openbaar maken.Sorry voor het volgende maar"met dat gezeik altijd".Afspraken moeten ze maar nakomen en als ze geen centen hebben dan moeten ze maar sparen net zoals iedereen dat moet doen ipv iemand int zak te zetten.
Ik weet niet over wie het hier gaat en miscchien zijn het ook vrienden van mij maar zelfs dan blijft mijn mening het zelfde.
eerlijk is eerlijk
Gebruikers-avatar
Niekes & Gitte
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Ben » Wo Nov 01, 2006 8:57 am

Dit is een knap staaltje mensen bedotten!!
Politie doet hier niks aan volgens mij.
Als dit bij mij moest gebeuren:@ dan twijfelde ik geen minuut om
die namen hier op het forum te zetten.(na een verwittiging natuurlijk).
Gebruikers-avatar
Ben
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor McDaddy » Wo Nov 01, 2006 9:33 am

Dit is beschamend te horen en al zeker dat het over medeforummers gaat.

Begin dit jaar was er in het Sportpaleis van Antwerpen dat stuntrijden met die crossmoto's. Ne kamaraad van mij had kaarten gehaald en met 2 kamaraden (waaronder ik) hebben toen afgezegd, maar de dag zelf ben ik langs gegaan bij hem en hem die €35 gegeven. Dit sloeg hij eerst af omdat hij ze daar wel verkocht zou krijgen. Maar zei gewoon tegen hem: 'dan hebt ge dat toch extra'.

Blijkbaar moet ge voor sommige individuen oppassen op dit forum. Zo is er ook iemand die altijd op het forum kwam, die zijn bankpasje niet werkte en bij de Katoennatie met ne medeforummer mee tankte en uiteindelijk heeft diene gast zich nooit meer laten horen op het forum. En dit voor mss €20. Beschamend.
P.S.: dat was ik niet wat laatst problemen had met mijn bankkaart hé :D .

Ik zit hier nu al een paar maanden op dit forum en ondertussen weet ik wel ongeveer wie ik hier kan vertrouwen en wie niet. Kan er soms wel eentje naast zitten.

Burton veel succes en ik hoop dat je nog redelijk wat ervan gecompenseerd krijgt. Want het was een dure leerschool voor je.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor kiki en Mr. White » Wo Nov 01, 2006 9:36 am

ja man das klote.
tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen.:@
na al dat bellen en mailen nog steeds niks is een beetje veel van het goede.
eens passeren zou ik zeggen en ni alleen wel eerst nog eens vriendelijk vragen maar als da ni helpt tja.Afbeelding

grrrr. Mr.White
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back
Gebruikers-avatar
kiki en Mr. White
2fast4u.be expert member

Berichtdoor McDaddy » Wo Nov 01, 2006 9:44 am

kiki & Mr. White schreef:ja man das klote.
tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen.:@
na al dat bellen en mailen nog steeds niks is een beetje veel van het goede.
eens passeren zou ik zeggen en ni alleen wel eerst nog eens vriendelijk vragen maar als da ni helpt tja.Afbeelding

grrrr. Mr.White

Ik zou ook langsgaan, maar niet vriendelijk, en meteen met de .45 :D . Dan doen ze dat nooit meer.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Wimpy & Odje » Wo Nov 01, 2006 10:06 am

De flikken zullen idd hier niets aan doen ,als ze echt moedwillig blijven gewoon zoals als al een paar maal is gezegd hun namen en nicks hier openbaar vermelden ,de gevolgen hiervan moet ik je niet vertellen ,hun eigen schuld !!!:@
:) Live your dream ,don't dream your life :)
Gebruikers-avatar
Wimpy & Odje
2fast4u.be Senior Lid

Volgende

Terug naar Off-Topic