Kaarten komen aan bij mij thuis en een paar vrienden bieden aan om alvast te betalen. Dit sla ik af en zeg dat het wel goed komt op de SBK dag zelf.
Nu komt het, een dag van te voren zeggen 2 personen af, en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ze laten mij via een vriend weten dat ze wel gaan betalen. Ik bied nog aan om de kaarten daar te proberen te verkopen en dat zij mij het verschil betalen zodat het toch een beetje meevalt voor hen. Zij laten mij weten via die vriend, als het niet lukt zij de kaarten willen hebben, en mij dan gaan betalen. Ik geef de kaarten mee aan die vriend en ze vertelden hem dat zij het geld gaan storten.
Nadat ik een poosje gewacht heb en mijn rekening heb gecontroleerd neem ik telefonisch contact met hem op en hij vertelde dat hij betaald heeft en het geld ieder moment op mijn rekening zal staan. Weer gaat er een week overheen en er staat nog niets.
Wekelijks probeer ik hem te bellen, in te spreken op voicemail of mailen, maar hij laat niets meer van zich horen. Het probleem is dat het best een eind rijden is om er zomaar even langs te gaan. Aan de andere kant ben ik bang dat ik dan ook niet zo geduldig ben.
Nu vraag ik jullie, hoe ik dit het beste kan oplossen. Een nette tip is altijd welkom. Een knokploeg is mijn gedacht al gepasseerd dus mag worden overgeslagen.
Ook wil ik even kwijt dat het wel een leuk forum is maar dat ook niet iedereen hier te vertrouwen is. Maar dat zal mijn naïeve zelf wel zijn.

Shoei XR-1000 te koop 

Live your dream ,don't dream your life