Verdiend !!!
Brunetti
Moderator: Moderators
Verdiend !!!
kiki & Mr. White schreef:we zijn er ook geweest was weer een toffe dag.
met de marnix nog wa over mijn vering bezig geweest .
en die raad opgevolgd en wa geprobeerd in de have en tis een pak beteralleen de voorkant nu nog goe krijgen en zolder mag komen.
mooie machientjes gezien, swadlord da oud spul mocht daar zeker nog tussen staan en namelles proper zelle.
@burton bmc die blade van mij heeft wel veel km's maar pk's mist hij blijkbaar nog ni he.da ging weer hard man.da doen we net iets te weinig de laatste tijd.
@wimpy & odje en de peter tja hadde nu nen blade dan hadde mee mogen rijden he.:D
@crash test dummy die blade heeft toch veel bekijk he man
grtz Mr.White
Hehe, ne Blade !! Waar blijfde gij die grappen toch halen
:p Pas op, er is wel degelijk een record gebroken zenne, ze zijn allemaal van de parking geraakt zonder hulp van VAB/Touring
:D:D
:D:Dpeter schreef::DHehe, ne Blade !! Waar blijfde gij die grappen toch halen:p Pas op, er is wel degelijk een record gebroken zenne, ze zijn allemaal van de parking geraakt zonder hulp van VAB/Touring
:D:D
Het was nog eens een leuke namiddag, heb da gemist, hopelijk duurt het niet te lang voor we nog eens meekunnen
En Kiki, Chris zette s avonds de GixxerThou binnen en zei "terloops" zo van , Ja zo ne gixxer600 da zie ik nog wel zitten, dus...wie weet wie weet
Enne, Burton, Wimpy en Odje, CTD en Kim, bedankt voor de leuke namiddag, op naar de volgende
Live your dream ,don't dream your life 
speed-blade schreef:moesten jullie het niet beseffen, die moto dat 2e geworden is achter sw@tlord is ook iemand van dit forum!
Sw@tLorD schreef:Een dikke proficiat aan je broer he Speed-Blade!!!! Echt ferm machien!
Jean Blade schreef:Stonde gij ni naast mij op de parking? Ne zwarten balde met ne sjieke evo-akra?
speed-blade schreef:jij ook proficiat !!!:duim: twas ne leuke dag, wel jammer dat we da record ni gehaald hebben maja!:D

Peet schreef:@Jean Blade: ik zal je dat bezorgen.

Peet schreef:Sorry man, ik zat effe offline wegens een verhuis, komt deze week in orde.

Jean Blade schreef:ok thx,
and how about those t-shirts
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten