Geluid aan en hard genoeg!!!Daniél
Moderator: Moderators
Geluid aan en hard genoeg!!!TUNY schreef:als we zoiets nu ook nog legaal konden maken ja dna begon ik vandaag nog met lassen

bastra schreef:zeg maar der zijn toch van die fun buggy's waar ge wel de baan mee op moogt
zoals deze bv , kan je daar dan zo geen motor in leggen
habit schreef:wel, daar ben ik nu volop mee bezig, en wat de legaliteit betreft om over de baan te scheuren, is het vrij eenvoudig, je dient bij de verzekering een hoger bedrag te betalen en te melden dat het een hogere cc inhoud bevat met de juiste pk.
Bij controle van de ordediensten moet je alvast een geldig verzekeringsform. laten zien dat de cilinderinhoud garandeert, verder hoeven we als motorvoertuig geen t.c. te doen dus het schoentje kan nog enkel los zitten bij de jaarlijkse taks en eventueel de niet juiste homologatie. maar dan vrees ik dat ze veel tuffers van de baan moeten halen hoor. 30% van de tuffers is niet meer conform de homologatie., dit alleen al op uitlaten, verlichting, pinkers e.d nietwaar soms??
Bartje schreef:Dat is juist , maar met de moto valt ge wel iets minder op dan met een buggy hé ! En bij de verzekering zijt ge pas in orde als ge wettelijk volledig in orde zijt , moogt er zeker van zijn dat ze bij een eventueel ongeval wel zullen uitzoeken of alles in orde was ! Als die hun handen kunnen terug trekken zullen ze 't zeker doen .
Kunt ge dat niet inschrijven en homologeren als auto ?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten