Via een site waar ik MTB onderdelen bestel: 264 euro voor de csx
http://www.bike-discount.de/shop/k636/a5209/gpsmap-60csx.htmlZelf gebruik ik de gps in de auto/moto met CN en daarna op de mtb met een topo kaart.
Het grootste nadeel op de moto of in de auto is natuurlijk dat er geen spraak is. Maar daar heb ik alvast weinig last van. Ik ben er bv op de moto mee dwars door Zurich gereden in de gietende regen zonder ook maar een maal in een gevaarlijke situatie terecht te komen of te moeten herrekenen.
De mijne staat op de moto mits een Ram cradle van 9 euro een zelfgemaakte aluminum plaat. Op een street moet hij vrij makkelijk op het stuur te monteren zijn.
Mits je wat handig bent met een pc kan je de kaarten zo ook wel vinden

Kwa schermafmetingen en features kan je hem zelf niet vergelijken met de Zumo 660. Een maat van me heeft die en dat is een tv met intercom en noem maar op. Dus als je features wil kan je beter daarvoor gaan.
Het scherm van de 60 is niet groot maar ook niet superklein, maar de info is wel duidelijk leesbaar.
Street3 schreef:Hallo, ik ben al lang aan het twijfelen om me een GPS aan te schaffen vooral voor op de motor, en uitzonderlijk gebruik op fiets/auto.
Ik zou er vooral routes mee willen rijden (zoals routeyou.com).
Is dit een goed toestel voor mijn doel? Is het scherm groot/leesbaar genoeg voor op de motor?
Als ik zowat rondlees komt er naast de aankoop van de GPS nog het een en ander bij kijken, dus wat kost me dit grapje op het eind van de rit? (Software, kaarten, houders,...)
Alvast bedankt voor jullie info, want ik zie door de bomen het bos niet meer...