GoClever Rider GC350 Motorfiets Navigatie Full Europe

Alle info betreffende de GPS toestellen.

Moderator: Moderators

GoClever Rider GC350 Motorfiets Navigatie Full Europe

Berichtdoor haga46 » Za Jan 15, 2011 9:04 pm

Heeft er hier iemand ervaring mee want voor wat je krijgt is het een heel zacht prijsje vindt ik 220€ met alles voor in de auto en op de moto erbij zelfs nen blauwen tand voor in den helm !!!! tegenover de garmins en domdoms ist precies gratis ;)
Ik moet binnen kort een nieuwe kopen voor de auto en was eigenlijk van plan om een motorgps te kopen voor zowel in de auto als voor op de moto ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pZyh-o2JLzA

http://cgi.ebay.nl/GoClever-Rider-GC350-Motorfiets-Navigatie-Full-Europe-/380250925525
Laat jullie maar is allemaal horen gpsmanne en vrouwe :D
Verdere info http://www.goclever.net/en/products/220-GC-350Rider-FE.html
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Ziax » Za Jan 15, 2011 9:18 pm

Dat ziet er idd erg goed uit!

Het enige wat ik er graag over zou weten is of je net zoals bij een tomtom gps bepaalde wegen compleet kan weglaten.

Bijvoorbeeld: Ik wil naar knokke vanuit Gent maar ik wil niet via de expressweg. Bij Tomtom kan ik dan tot aan de expressweg rijden, die selecteren en de optie "vermijden" aanvinken. Zo kom ik op dezelfde locatie uit maar vermijd ik de saaie expressweg en zie ik nog iets van de omgeving.

Zelf de goedkoopste tomtom van 3j geleden kon dit. Ik kocht me spijtig genoeg een garmin, waar deze optie NIET opzit en ik heb er nog niet anders op gedaan dan gevloekt want routes inladen gaat niet en die optie mankeert ook. FAIL!

Ze zeggen trouwens dat je routes kan inladen maar welk soort bestanden zijn dan mogelijk? Ook tomtom en garmin routes?
Gebruikers-avatar
Ziax
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor haga46 » Za Jan 15, 2011 9:51 pm

Ziax schreef:Dat ziet er idd erg goed uit!

Het enige wat ik er graag over zou weten is of je net zoals bij een tomtom gps bepaalde wegen compleet kan weglaten.

Bijvoorbeeld: Ik wil naar knokke vanuit Gent maar ik wil niet via de expressweg. Bij Tomtom kan ik dan tot aan de expressweg rijden, die selecteren en de optie "vermijden" aanvinken. Zo kom ik op dezelfde locatie uit maar vermijd ik de saaie expressweg en zie ik nog iets van de omgeving.

Zelf de goedkoopste tomtom van 3j geleden kon dit. Ik kocht me spijtig genoeg een garmin, waar deze optie NIET opzit en ik heb er nog niet anders op gedaan dan gevloekt want routes inladen gaat niet en die optie mankeert ook. FAIL!

[color="Red"]Ze zeggen trouwens dat je routes kan inladen maar welk soort bestanden zijn dan mogelijk? Ook tomtom en garmin routes[/color]?

Mss dit ? Vond ik hier http://www.goclever.net/en/products/220-GC-350Rider-FE.html
Avoid next
When you suspect trouble on road before you - just tell GOCLEVER to avoid next 1 or 2 kilometers and find alternative way!

verder zou ik ook wel iets meer willen weten :) niet dat het nu moet maar binnen een mnd of 3 zou ik toch een aankoop willen doen ;)
en dit heb ik ook gevonden ;) http://download.goclever.net/manuals/navigator7_manual.pdf
Tapping on the map screen reveals four
hidden buttons -zoom in, menu, zoom
out and in the bottom right of the map
the route overview button.
Tap the route overview button to see the
whole length of you journey. You can
now operate the map
Using GOCLEVER Navigator without it
centring on your GPS position.
This is useful if you want to find other
place on the map or find an alternative
route.

[color="red"]Tele Atlas tomtom dan ?? ik weet het niet maar wss zul je dat met 1 of ander progje wel kunnen omzetten zeker en zo met een sd kaartje van je pc in de gps laden denk ik [/color]
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Ziax » Za Jan 15, 2011 10:15 pm

Had ik al gelezen maar dat ik meer zoiets als ik sta te wachten omdat er een ongeval is, toon me snel even een weg dat me rond doet rijden. Zoiets als van de autostrade en de volgende afrit stuurt hij je er weer op om dezelfde weg verder te zetten. Toch bedankt ;)

Helaas zijn er geen shops in belgië waar we meer info zouden kunnen halen :(
Gebruikers-avatar
Ziax

Berichtdoor haga46 » Za Jan 15, 2011 10:45 pm

Ziax schreef:Had ik al gelezen maar dat ik meer zoiets als ik sta te wachten omdat er een ongeval is, toon me snel even een weg dat me rond doet rijden. Zoiets als van de autostrade en de volgende afrit stuurt hij je er weer op om dezelfde weg verder te zetten. Toch bedankt ;)

Helaas zijn er geen shops in belgië waar we meer info zouden kunnen halen :(

de geposte ibay link is van NL ;)
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Brifast » Zo Jan 16, 2011 9:53 am

ziet er idd een heel leuk, praktisch en budgetvriendelijke gps uit.
Je hebt ook meteen mijn interesse gevoed.

Zelf nog het één en ander opzoeken ervan...

Ga topic verder volgen
Riding my VFR800
Afbeelding
RIP: Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500
Gebruikers-avatar
Brifast

Berichtdoor haga46 » Zo Jan 16, 2011 3:27 pm

Ze zeggen trouwens dat je routes kan inladen maar welk soort bestanden zijn dan mogelijk? Ook tomtom en garmin routes?
Ik heb een mailtje verstuurd met de vraag welke bestanden mogelijk zijn aan de ebay verkoper :) nu nog effe wachten of die reageerd
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Ziax » Zo Jan 16, 2011 3:55 pm

haga46 schreef:Ze zeggen trouwens dat je routes kan inladen maar welk soort bestanden zijn dan mogelijk? Ook tomtom en garmin routes?
Ik heb een mailtje verstuurd met de vraag welke bestanden mogelijk zijn aan de ebay verkoper :) nu nog effe wachten of die reageerd

Nice! Ik ben al in volle verwachting! (chance dat mijn vriendin dat niet is :D)
Gebruikers-avatar
Ziax

Berichtdoor Berke » Wo Jan 19, 2011 4:30 pm

Ziax schreef:Dat ziet er idd erg goed uit!

Garmin staat normaal net bekend voor zijn goede mogelijkheden voor routes in te laden & routes te plannen via Mapsource? Welk model was dit?
Niettemin ziet er dit inderdaad een betaalbaar dingetje uit, ik hoor het ook graag als je meer informatie hebt over de routefiles waar dit ding mee overweg kan :)
Gebruikers-avatar
Berke

Berichtdoor haga46 » Ma Jan 24, 2011 8:48 pm

voorlopig nog steeds niks gehoord van die gast :(
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Terug naar GPS Toestellen