Moderator: Moderators
yves46 schreef:Mensen,
Ik zoek een gps voor op een sportmotor( een gsxr-750 en bmw s1000rr). Ik heb al een gekeken op internet en ik zie hiervoor de garmin zumo 220 of een garmin zumo 550 of 560.
De garmin zumo 220 is de goedkoopste dus mijn voorkeur gaat hier naar uit. Vooral omdat ik gewoon een gps zoek die niet teveel prullen heeft die je nooit gebruikt. Ik wil gewoon thuis een route kunnen uitzetten op de pc en die dan opladen naar de gps en zo dan die route kunnen rijden met de motor. Ik heb ook gezien dat dit via mapsource is ofzo iets. De gps moet ook gemakkelijk op de motor te monteren zijn.
Kent er iemand een winkel of een gps die hiervoor het beste is?
Mvg,
Yves
yves46 schreef:Oke bedankt!!! Hiermee kan ik iets doen

yves46 schreef:Ben 2weken geleden naar waypoint in paal. En het zal ne zumo 220 worde. Is kwa navigeren en routekes maken hetzelfde als de 550 en 660 maar zonder opties :-)

Dysfunktional schreef:Heykes
Ben ook just ne Zumo 210 gaan halen wij Waypoint in Leuven maar ze hadden geen Ram mounts meer die passen op mijn R6.
Ze staan wel in bestelling maar kon volgens hun 2 maanden duren![]()
Weet er iemand ne winkel omgeving Brussel of Leuven waar ze deze ram mounts ook verkopen ?
Greetz
Tommy
wittmann schreef:Bij mijn 210 zat daar alles bij: cradle, vierkant blokske me zo een bolleke erop, verbindingsstuk en zo een halve maan met bol die ge monteert op uw koppelingshendel.
wittmann schreef:ik heb clipons op de VFR en da paste wel. Bevestigingsbeugel van de koppelingshendel eraf en vervangen door da stukske met dienen bol. Enkel de vijzen wa afzagen.

wittmann schreef:
In dat stuk met die bol zit toch geen draad getapt?
Tis het stukske linksonder dat ik gebruikt heb, da beugelke eruit en 2 van de vier bijgeleverde vijzen in de bevestiging van de koppeling. Die vijzen waren +- 6 cm ofzo lang en heb er een cm afgedaan. Er zaten ook spacers bij, maar vond het handiger van ze in te korten.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten