Aangezien er dan 'maar' 2 groepen vrij rijden zijn, hoe zit het met de tijden?
Maw 'snel' is dat allemaal beneden 1.50 of eerder beneden 2.00?
Alvast bedankt vo de info

Moderator: Moderators

. Ik heb geen enkele ronde deftig door kunnen bollen, laatste sessie toch wel 1,55 kunnen rijden. Dus volgende keer voor mij zeker terug snel.
Davy schreef:De meesten maken rond de 1,55 - 2 min de overstap. Op niv 2 hebben ze ooit gezegd dat je bij 2min de overstap kan maken. Ik denk eerlijk dat dat wat vroeg is. Maar bij 1,55 kunt ge wel overstappen naar snel.
Ik had vorig jaar niet gereden op zolder, dus begin dit jaar maar ingeschreven in minder snel, om het terug gewoon te worden.... Heb ik mij dat beklaagt. Ik heb geen enkele ronde deftig door kunnen bollen, laatste sessie toch wel 1,55 kunnen rijden. Dus volgende keer voor mij zeker terug snel.
M@@rt3n schreef:Davy schreef:De meesten maken rond de 1,55 - 2 min de overstap. Op niv 2 hebben ze ooit gezegd dat je bij 2min de overstap kan maken. Ik denk eerlijk dat dat wat vroeg is. Maar bij 1,55 kunt ge wel overstappen naar snel.
Ik had vorig jaar niet gereden op zolder, dus begin dit jaar maar ingeschreven in minder snel, om het terug gewoon te worden.... Heb ik mij dat beklaagt. Ik heb geen enkele ronde deftig door kunnen bollen, laatste sessie toch wel 1,55 kunnen rijden. Dus volgende keer voor mij zeker terug snel.
Wat is zo het tempo bij niveau 2? kheb mij ingeschreven voor juli maar niet echt naar richttijden gezocht. Enfin, als ik den traagste ben, so be it ;-)
Lionel schreef:M@@rt3n schreef:Davy schreef:De meesten maken rond de 1,55 - 2 min de overstap. Op niv 2 hebben ze ooit gezegd dat je bij 2min de overstap kan maken. Ik denk eerlijk dat dat wat vroeg is. Maar bij 1,55 kunt ge wel overstappen naar snel.
Wat is zo het tempo bij niveau 2? kheb mij ingeschreven voor juli maar niet echt naar richttijden gezocht. Enfin, als ik den traagste ben, so be it ;-)
Voila, zo wordt het dus gevaarlijk he... verschiet ni als er iemand vanachter op u poeft. Het is belangrijk dat ge weet waar ge moet zitten, zowel voor uzelf als voor de anderen. Zo leert ge waarschijnlijk ook het meest.
Lionel schreef:M@@rt3n schreef:Davy schreef:De meesten maken rond de 1,55 - 2 min de overstap. Op niv 2 hebben ze ooit gezegd dat je bij 2min de overstap kan maken. Ik denk eerlijk dat dat wat vroeg is. Maar bij 1,55 kunt ge wel overstappen naar snel.
Voila, zo wordt het dus gevaarlijk he... verschiet ni als er iemand vanachter op u poeft. Het is belangrijk dat ge weet waar ge moet zitten, zowel voor uzelf als voor de anderen. Zo leert ge waarschijnlijk ook het meest.

ivan schreef:Bwa als ge u rijlijnen aanhoud en ni plotseling van lijn veranderd dan zal die snellere u zonder probleem kunnen voorbij steken.
Het is nog altijd zo dat diegene die inhaald toch van de ideale lijn afwijkt en maar moet zien dat hij op een "veilige " manier inhaald![]()

[/color]akira schreef:ivan schreef:Bwa als ge u rijlijnen aanhoud en ni plotseling van lijn veranderd dan zal die snellere u zonder probleem kunnen voorbij steken.
Het is nog altijd zo dat diegene die inhaald toch van de ideale lijn afwijkt en maar moet zien dat hij op een "veilige " manier inhaald![]()
wat niet altijd gebeurd door sommigen die het circuit alleen zien voor hun eigen tijden te verbeteren en sommige tragere rijders er gewoon afrijden om toch maar een secondje sneller te gaan.
dat zijn ook altijd degene die nooit luisteren op de briefing...."er worden geen prijzen uitgedeeld op het einde van de dag bij vrij rijden"

skippy79 schreef:er zijn genoeg mensen die denken de ideale lijn te rijden, maar het toch niet doen
mannen die constant rond 1.50-1.52 rijden kunnen in snel, de rest mag wat mij betreft in mindersnel rijden![]()
maar dat is just my 2 cents

ivan schreef:skippy79 schreef:er zijn genoeg mensen die denken de ideale lijn te rijden, maar het toch niet doen
mannen die constant rond 1.50-1.52 rijden kunnen in snel, de rest mag wat mij betreft in mindersnel rijden![]()
Ik begrijp u wel, omdat jij dik onder de 1min50, maar in minder snel zitten er genoeg die 2min+ rijden. Wat doe je met de mannen die 1min55 rijden?
Die hun lijnen zullen al wel "redelijk" in orde zijn

ivan schreef:skippy79 schreef:er zijn genoeg mensen die denken de ideale lijn te rijden, maar het toch niet doen
Ik begrijp u wel, omdat jij dik onder de 1min50, maar in minder snel zitten er genoeg die 2min+ rijden. Wat doe je met de mannen die 1min55 rijden?
Die hun lijnen zullen al wel "redelijk" in orde zijn

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten