Moderator: Moderators
rietveld schreef:toch vroeger verkopen dan verwacht?

rietveld schreef:alle das goe nieuws. paasvakantie en moto start al. dus je kunt rijden alst schoon weer is
De eerste 1,5 week van de paasvakantie zit ik int buitenland. Maar dat is niet zo erg. Dit machientje kan even wachten 
Sw@tLorD schreef:Mss een en foto van de zijkant. (Dit is in de rapte gefotoshopped
Ik twijfel nog over de stripping :
adrenalinerush schreef:tjah het is niet echt mijn stijl :S
ik zou hem persoonlijk zo niet schildere :S
tjah iedereen zijn smaak

Sw@tLorD schreef:Zo ziet hij er niet meer uit, behalve dan de kleurstelling van de naftbak en kontje.
Nu wil ik naar de motowinkel rijden, blijkt mijn choke het niet te doen. Alé hij doet het wel, maar is blijven steken. Zodus reed ik in hoge toeren de hele tijd en als ik de koppeling inhield dan begon die bijna te janken. Heel raar, nochtans voor mijn vertrek vorige week, was alles ok. Ik heb nu dus een nieuwe chokekabel gekocht en ik zal sebiet beginnen knutselen om dat kreng in orde te brengen.
racer schreef:heb ik soms ook maar ik kan dat aan de zijkant bij mijn carburators gewoon terugduwen. kijk eerst wel of het de kabel is en zo ja probeert daar gewoon wat olie in te spuiten.
bij mij blijft dat mechanisme aan de carburators soms hangen en heb dat ook al een paar keer afgekuist maar soms blijft die hangen.
kijk eerst aan wat het ligt voor je mss onnodige kosten doet

Sw@tLorD schreef:[UPDATE]
Vandaag heb ik nogal liggen prutsen ze. Pfff. Eerst wou de motor ni starten. Ik heel die bazaar eraf gehaald en toen merkte ik dat het tapkraantje van de naftbak dicht stond.
Nu ik er toch de naftbak had afgesloopt, dacht ik ineens de chokekabel te vervangen door een nieuwe, die wel bleef steken. En zoals verwacht werkte de choke terug. In de oude kabel zat een plooi ergens, dermee dat die niet meer terug wou. Pffft.
Maar de misere was niet over. Ik pak mijn naftbak terug op en ik zie dat er een benzinedarmke het begeven heeft en doormidden is geknakt. Al goe dat ik het nu zag. Want onderweg was het dikkere shit geweest. Dus morgenvroeg, nog voordat de haan begint te kraaien, staat de deze voor de brico voor een nieuw darmke. Met een meter kom ik een tijdje toe.
Ds twas weeral wat vandaag.
Ondertussen ben ik volop aan het filmpje bezig en de foto's komen in de loop van de week! Ik zal er een nieuwe post voor openen. Hopelijk vinden jullie het eindresultaat beter dan in het begin. Ikzelf ben er echt smoor op!
Slaapwel!

Dawg schreef:/me is benieuwd
zou gij u gene ouwe ducati ofzo kopen?? ge gaat daar veel plezier aan beleven zo te zien!

Kienke schreef::agree: zou gij u gene ouwe ducati ofzo kopen?? ge gaat daar veel plezier aan beleven zo te zien!![]()
Je brengt mij op ideeën !

Nero schreef:shit man, gij moet geduld hebben, ik heb mij replica kuipen(straatversie) gekocht, wel grote brol aan een goedkope prijs, en het heeft bijna een maand geduurd voor alles bijna paste. Dan nog bijwerken en spuiten nog een maand erbij. Fotokes volgen nog maar ik zou eerst aan 50 post willen geraken.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten