Moderator: Moderators
loudy condor schreef:deze kuip delen gaan niet passen op het 2004 model, ik denk mss de korte pijn een nieuwe linker flank (mss de oude herstellen bij iemand in het zwart en laten spuiten. Had je geen val stoppen of dergelijke anders zou ik aan raden om ze te laten zetten (ken iemand die onderuit is gegaan met een tl tegen ongeveer 60 km /h en buiten de knalpot wat geschaafd geen schram: de beste 100e(voor de valblokken) ooit besteed zei hij)
As ge bv 2 ronde lampe zou pakke, komt der ongeveer 100 à 150 euro bij, en dan eventueel nog klein tellers (schat da ge me 200 euro hiervoor wel moe toekome) en nog e klein spiegelke (ongeveer 20 euro ask me nie vergis). Dan zoude op een 800 euro uitkome.heb mijne tl1000 ook een beetje streetfighter achtig gemaakt door er een superbike stuur op te zetten. maar verschrik niet als je de prijzen ziet van deze stukken 380e voor het stuur inc kroonplaat en bevestigingen. Dan heb je nog geen koplamp of zo he persoonlijk denk ik dat het streetfighter ding toch ook duur gaat uitvallen. En aangezien je een nieuwe 600 hebt gekocht denk ik toch dat je liever een racemodel ziet dan een streetfighter.

???????????niekes schreef:Als de beugel gelast kan worden(met magneet er tegen te houden kom je er wel achter,magnetisch is lasbaar)dan wil ik jou hier al zeker gratis mee verder helpen.Heb een laspost staan .
Jazzthieve schreef:Na mijn ongelukkige val heb ik zo een paar opties overwogen voor mijn gsx-r (2004 model). De moto heeft langs de gehele linkerkant aanzienlijke kuipschade en ik geloof dat het Paco was die de optie streetfighter aangaf. Wat wordt er zo meestal verandert bij het ombouwen naar streetfighter. Kuipdelen strippen, andere koplamp, achterlicht???
Wie heeft hier al ervaring mee en kan zo een paar tips geven?
) en je hebt een geile fietsGebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten