gsxr hulp gevraagd aub

Rijervaring, foto's en geschiedenis van sport/supersport motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Ray » Di Okt 04, 2005 4:58 pm

rs 250 driver schreef: nu ik wat op bikepics.com was aan het kijken viel me op dat bij alle 99 modellen er upside downvorken opstonden buiten eentje maar ik weet ook niet zeker of dat een 99'er is http://www.bikepics.com/pictures/353624/

Bikepics is niet erg betrouwbaar op dat vlak. Veel mensen hebben geen flauw benul van het bouwjaar van hun moto of zijn te lui om het eens na te kijken.
Bijgevolg vind je in elke jaarcategorie moto's van alle mogelijke jaren door elkaar (en vaak nog wat scooters enzo erbij)

Die carbon intakes zijn niet standaard:biggrin:
Gebruikers-avatar
Ray
2fast4u.be Lid

Berichtdoor wouter » Di Okt 04, 2005 5:04 pm

Ray schreef:
Die carbon intakes zijn niet standaard:biggrin:

volgens mij bij een 750 wel, kan iemand met zekerheid zeggen hoe het zit?
Gebruikers-avatar
wouter
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Dieterke750 » Di Okt 04, 2005 10:51 pm

Kdacht ook dat er bij de 750 er een upsidedown vork opstaat en bij de 600cc's een gewone. Is het idd wel 750 zoals Zors zei?

Bij mijn model plakt er trouwes nergens een sticker(750)op, dus als je niet naar de vork enzo kijkt zal je het niet zien op zicht.

Als het effectief zo is dat hij gecrashed zou zijn, idd handen af dan.
Gebruikers-avatar
Dieterke750
2fast4u.be pro member

Berichtdoor the devil's own racer » Wo Okt 05, 2005 5:47 am

een gsx-r w uit 1992 had al upside down vork !

hier staat wat uitleg en een foto van een 1992 en 1996 en allebei hebben ze upsd

http://www.mcnews.com.au/Features/2004/gsx-r750_history_Page2.htm
yzf 1000 RR 'red devil'
Gebruikers-avatar
the devil's own racer
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor The Antverpian Pirate » Wo Okt 05, 2005 7:46 am

wel er plakt een mooie grote sticker met 750 op de kont en de eigenaar zegt ook dat het een 750 is alhoewel die volgens mij ook niet echt veel van motos weet
en als het een 600 zou zijn zou het helemaal schandalig zijn maar ik heb de papieren nog niet zelf in handen gehad dus het zou kunnen natuurlijk
maar in elk geval ik houd er niet van als ze me blaaskes zijn aan het wijsmaken dus ik moet em niet meer hebben in elk geval
merci voor de hulp en als iemand een 750 te koop weet staan geef maar een seintje
rs 250 driver = The Antverpian Pirate
Gebruikers-avatar
The Antverpian Pirate
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor wouter » Wo Okt 05, 2005 1:35 pm

hoe zat het eigenlijk met de achterbrug van de motor? de 600 heeft een normal en de 750 heeft een verstevigde.
Het kan ook een originele 600 zijn waar de motor verwisseld is met een 750 motor.
Gebruikers-avatar
wouter
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor The Antverpian Pirate » Wo Okt 05, 2005 2:01 pm

wel als ik me niet vergis was het een verstevigde achterbrug
zelfs al was het een 600 die ze hebben omgebouwd naar een 750 als al heel het motorblok of de fourche vervangen is geweest kun je er vrij zeker van zijn dat er nog andere dingen vervangen zijn geweest die je met het blote oog niet zo snel zult zien of de kappen moeten eraf gehaald worden
maar ik heb hier al twee tweetakts staan waar ik regelmatig wat aan mag sleutelen en dat vind ik niet erg maar ik ben niet echt vanplan om iemand anders zen sleutelbrommer erbij te nemen
als ik er een andere koop wil ik er zo zeker mogelijk van zijn dat het ding goed in orde is en niet dat je het ene mankement na het andere tegenkomt als je de kappen er eens afhaalt
maarja het slechte weer komt eraan dus de motoverkoop zal weer wat slechter gaan en dan worden de prijzen weer wat minder dus ik zal nog wel interesante dingen tegenkomen zeker
rs 250 driver = The Antverpian Pirate
Gebruikers-avatar
The Antverpian Pirate
2fast4u.be Senior Lid

Vorige

Terug naar Sport / Supersport