Moderator: Moderators
An_ schreef:Motorrijdsters worden al genoeg voor lesbisch versleten:D
(sorry aan alle kortgeknipte vrouwen, de holibiverenigingen en eenieder die zich beledigd voelt)
Anneke schreef:In het begin reed ik ook gewoon met mijn haar los rond.
Never again.
Dat was uuuuuuren knopen uitkammen achteraf.
weer uuuuuuuren knopen uitkammen 
Vladje schreef:hoezo? zijn er hetero vrouwen die met een motor rijden? Shit man, had ik dat geweten
Vladje schreef:touché
nah, ik vind een kortgeknipt kopje bij een vrouw eigelijk ook wel iets hebben. Net als de verwilderde haren.
Toen ik mijn lange manen had, was het gewoon haar wegsteken in bufje en kammen deed ik zo ongeveer nooit. Wassen daarentegen was met de helm een dagelijkse kost.
Maar als gast kan je daar makkelijker mee weg dan als vrouw zeker?

An_ schreef:Misschien een beetje een ijdele topic, maar kom...
Ik merk dat mijn haar er danig is op achteruit gegaan sinds ik met de moto rij. Ik ga maar 1 tot 2x per jaar naar de coiffeuse maar ik hoor telkens opnieuw dat mijn haar helemaal kapot is, en dat had ik voordien nooit. Het klit samen na een rit, voelt vettig en het duurt ellenlang eer het proper gewassen raakt. En dan blijft het nog enkele dagen streuvelen... Bikers en vettig haar, een van de clichés waar ik me liever niet in terugvind. In de winter gaat mijn staart onder de Buff, maar tijdens de zomer wappert het gewoon vrij rond, en dan is 't het ergste.
Zijn er hier nog die met dit probleem zitten? Of die er een oplossing voor hebben? Speciale shampoo? Een haarnetje? ;-) ...
)
Anneke schreef:Nu doe ik gewoon 3 haarrekkertjes in mijn haar:
eentje bovenaan, eentje in het midden en eentje onderaan.
Geen last meer van droog haar of knopen.

Never again.
Nu doe ik gewoon 3 haarrekkertjes in mijn haar:
(geraakt ni in mn helm weggemoffeld) dus ook een lage staart vlechten en extra rekkertjes met +- een 5cm spatie tss en stop dan ook meestal mn staart in mn jas. dus daardoor minder last van kapot haar 

Never again.
Nu doe ik gewoon 3 haarrekkertjes in mijn haar:
ik pas dezelfde techniek toe... maar heb 4 rekkertjes nodig 

CBRracertje schreef::agree: ik pas dezelfde techniek toe... maar heb 4 rekkertjes nodig

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast