Moderator: Moderators
gie schreef:uwe helm kuisen met droogshampoo.....beetje inspuiten,uurtje laten trekken en helm stofzuigen....elke week da es doen en tzal beteren jong
Kienke schreef:Een ander, korter kapsel misschien?
:D

) Ge hebt dan wel nen heeeeeeeeel lange staart maar uw echt haar zit al minder in de war.
moet nu al elke dag mijn haar wassen maar na een ritje met de moto kan dat dus 2 keer op nen dag!
)
)MotoFodel schreef:Men trekke een buff over zijn/haar hoofd tot aan de nek.
Men trekke een mutske over zijn hoofd
Men trekke de buff omhoog (niet voor uw ogen hé) om alzo al het haar in de buff te vangen
Men trekke de helm aan ... tadaaaa ... geen haar meer dat onder uwe helm uitkomt.
(me dunkt dat men nogal veel trekke't bij deze handeling)
Of ... conditioner!
Haar niet proberen te kammen na een rit, maar gewoon haar wassen en goed inpappen met een conditioner, wat laten trekken, uitspoelen.
Daarna krijgt ge dat makkelijk uitgekamd.
Uw haar onder uw helm uitlaten is echt het ergste dat je ervoor kan doen, zorg gewoon dat het mee onder je buff/muts steekt.
Wel niet ineens 20 cm af laten snijden zoals mij, want dan is uw helm ineens te groot (ja, ik ben ervaringsdeskundige)
deekodiver schreef:Mijn vrouw draagt een hoofddoekje, alles erin.
:p:pMcDaddy schreef:Ah, gij zijt ook al zo ene waar de vrouw een hoofddoek moet dragen:p:p

hellraiser666 schreef:Om te vermijden dat het klit. Altijd zorgen dat u haar mooi weg zit als je gaat rijden. Of zo'n mutske aantrekken waar je het in stopt of weg in de jas. Laten wapperen = klitten

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten