info over de nieuwe Hayabusa en andere

Moderator: Moderators

Dodgey schreef:Heb het altijd al een groot, lomp ding gevonden...![]()
![]()
Hebt ge daar plezier aan in de bochten?
guido schreef:Ik heb er toch altijd heel vlot kunnen mee rijden en menig R1 of Gsxr rijder had het moeilijk om mij te volgen,ook op een bochtig trajekt.

guido schreef:Ik heb er toch altijd heel vlot kunnen mee rijden en menig R1 of Gsxr rijder had het moeilijk om mij te volgen,ook op een bochtig trajekt.
Dodgey schreef:Van Hayabusa naar GSA, gij wilt alles nekeer gedaan hebben zeker?

guido schreef:Van Hayabusa was het naar Pan European,dan K1200R en dan GSA

Dodgey schreef:Heb het altijd al een groot, lomp ding gevonden...![]()
![]()
Hebt ge daar plezier aan in de bochten?

Vincent schreef:Vraag me eerder af of dit wel gemaakt is voor de Belgische wegen. Heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je op de Busa makkelijk 200 per uur rijdt zonder dat je er veel erg in hebt (zou toch moeten want daar is hij voor gemaakt). Dan is het toch nog maar de vraag hoe plezant het blijft?

:agree: de busa blijft een tot de verbeelding sprekend beestdesp0 schreef:ik vind het een prachtige machine ! draai ik mijne kop zeker ke voor
McDaddy schreef:De Busa heeft nu natuurlijk niet veel concurrentie, vermits de FJR1300 en de ZZR1400 eerder neigen naar de toermoto's en de Busa niet.

chemfrog schreef:Beste,
ik heb een zzr1400 en da spel is een vliegmachien en bochtenwerk is ook dik in orde. Heb toch niet de indruk dat ik met een tourmachien rij, zit wel beter dan een racer en speel er een racer met kwijt met het optrekken en de topsnelheid. Als ge de kans krijgt moet ge er maar eens een testrit met doen, stuurt vlot da ding.
Ik heb ook aan een busa gedacht en er voorgestaan, ik vind het een mottig machien is veel te bol en space achtig. De zzr1400 trekt meer op een racer dan de busa buiten de uitlaten maar da is geen reden om hem niet te kopen ik zal er wel ander opzetten.
Zeer content van en ik heb al een 748, zx6-r,FZ1 ,Monster gehad.
mvg
dave
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten