Moderator: Moderators

Xsaartje schreef:4u file door wa sneeuw en als kers op de taart mn ex die zich weer eens moet bewijzen

I feel the need 4 the speed 
black-devil schreef:Xsaartje schreef:4u file door wa sneeuw en als kers op de taart mn ex die zich weer eens moet bewijzen
4u in de sneeuw is zo erg niet die ex-en zijn soms erger

brittje schreef:pff maandag = werken = bah
zeker na een superweekend achter de rug te hebben
en venteke die thuis is
en tis hier veel te warm op den bureau (24°c) zit hier begot in een topje en ondertss ook al met teensletsen aan.

brittje schreef:pff maandag = werken = bah
en venteke die thuis is
en tis hier veel te warm op den bureau (24°c) zit hier begot in een topje en ondertss ook al met teensletsen aan.

DME3 schreef:brittje schreef:pff maandag = werken = bah
en venteke die thuis is
Prijs u gelukkig, hier zitten we denk ik maar aan 16 graden in de bureau...
't is warmer in de gang, dus laten we de deur open om de warmte binnen te krijgen
Ik heb al koude voeten, dus dat zegt al wat! Ben nogel nen heten

Cowboy schreef:Op de snelweg rijden, weten dat er een flitspaal staat, de melding van de gps krijgen dat die flitspaal er aan zit te komen, op cruisecontrol rijden, in de spiegel kijken, merken dat de flits afgaat, de snelheid op de gps aflezen en................ merken dat die op 130km/hr staat i.p.v. 120
.
Riktron schreef:DME3 schreef:brittje schreef:pff maandag = werken = bah
en venteke die thuis is
Prijs u gelukkig, hier zitten we denk ik maar aan 16 graden in de bureau...
't is warmer in de gang, dus laten we de deur open om de warmte binnen te krijgen
Ik heb al koude voeten, dus dat zegt al wat! Ben nogel nen heten
Eergisteren en gisteren in dezelfde omstandigheden moeten werken. Op den bureau ook 16 graden, en in de gang warmer en dus ook de deur opgengelaten. En ik had ook koude voeten! Wat een toeval

LedZep schreef:EDIT: maar de grootste frustratie van al: http://zizo-online.be/node/482![]()
![]()
Tijd dat daar ook nog eens grote kuis gehouden wordt.
en dat in het land waar zelfs de politiekers elkaar omarmen en op de mond kussen

IK HAAT WINTER !

OPOE schreef:|(![]()
![]()
IK HAAT WINTER !
![]()
![]()
![]()
ik OOK 
Ducatiwitch schreef:LedZep schreef:EDIT: maar de grootste frustratie van al: http://zizo-online.be/node/482![]()
![]()
Tijd dat daar ook nog eens grote kuis gehouden wordt.
Je hebt gelijk,en dat in het land waar zelfs de politiekers elkaar omarmen en op de mond kussen
![]()
Ledzep: Krijgen we nu een topic met vragenlijst: Ik ben Hetero , Homo , Bi , ... (schrappen wat niet past)![]()
ahja, frustratie van de dag: na even doordenken tot de vaststelling komen dat wij eigenlijk gewoon met zijn allen meespelen in een pyramide spel, maar dan wel eentje waar de politiekers aan de top zitten.
), alhoewel leren pakjes wel in smaak vallen bij de gayminded wereld

Dawg schreef:solliciteren

lucsa schreef:Dawg schreef:solliciteren
Staat mij straks ook weer te wachten, na 28j vast (?) werk word 80% van het personeel bedankt.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten