En omdat ik er 1tje heb voor op het circuit terijden.
Dus het is een ZX6RR van bj 2004 int groen natuurlijk,is nog vrij standaard enkel stalen remleidingen en er komt nog een andere uitlaat onder.de rest zie ik wel als ik wat meer opt circuit rij

Moderator: Moderators

schnitzer schreef:Ik denk dat er nog geen topic van bestaat,daarom dat ik deze open? Dus iedereen die een ZX6 heeft.
En omdat ik er 1tje heb voor op het circuit terijden.
Dus het is een ZX6RR van bj 2004 int groen natuurlijk,is nog vrij standaard enkel stalen remleidingen en er komt nog een andere uitlaat onder.de rest zie ik wel als ik wat meer opt circuit rij
green is mean 

(demper is stuk langer)andere dagen is het deze op de foto

frederik_w schreef:schoon machien. andere uitlaat zou ik persies ni doen als ge graag circuit rijd. ofwel kunt ge enkel open uitlaat dagen gaan rijden.
schnitzer schreef:frederik_w schreef:schoon machien. andere uitlaat zou ik persies ni doen als ge graag circuit rijd. ofwel kunt ge enkel open uitlaat dagen gaan rijden.
Andere uitlaat zou met DB-killer goed zijn voor circuit gebruik.
brino schreef:ook nog een IRC 19x18 rempompke derop ipv die beringer
haga46 schreef:brino schreef:ook nog een IRC 19x18 rempompke derop ipv die beringer
Om welke reden ?? Was die beringer niet goed, beter gevoel in brembo ?

kawaman25 schreef:heb mijn zeske nieuw kleurke gegeven voor 2012 , beetje meer groen![]()
plus wat aanpassingen , dynojet quickshifter , kit kabelboom en ecu , hyperpro stuurdemper , hyperpro revisie voorvork en hyperpro achterschokdemper , carbon frame beschermers , motomaster flame remschijven en brembo rsc19 rempomp

kawaman25 schreef:heb mijn zeske nieuw kleurke gegeven voor 2012 , beetje meer groen![]()
plus wat aanpassingen , dynojet quickshifter , kit kabelboom en ecu , hyperpro stuurdemper , hyperpro revisie voorvork en hyperpro achterschokdemper , carbon frame beschermers , motomaster flame remschijven en brembo rsc19 rempomp

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten