Moderator: Moderators

[color=RoyalBlue]SG1siler schreef:Ik vind dat mensen maar eens wat verantwoordelijker moeten omgaan met hun dieren. Je dumpt je kinderen toch ook niet in een asiel (alhoewel, sommigen ...):@
Zolang ik bij m'n ouders woon, kan ik je niet helpen

toxic_rebel schreef:Je moet ook kijken onder welke omstandigheden hé....
Ons huurhuis werd enkele jaren geleden verkocht en 't enigste dat we vonden dat betaalbaar was was een appartement. Dus moest ons hondje naar 't asiel want in onze vriendenkring vonden we niemand die hem in huis wou nemen. Lijkt me minder erg dan een riesenschnauzer van 50 kilo op een appartement te steken hé...... als je niet weet wat de redenen zijn kun je beter zwijgen
GregOrgy schreef:Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk niet dat SG1siler het zo bedoelde.
Natuurlijk kan het zijn dat je door redenen je huisdier weg moet doen, zonder dat je het zelf wil!
Is meer bedoeld voor mense die even een hond ofzo willen, en na een tijdje ze beu zijn en weg doen of verwaarlozen! Dat vind ik ook echt schandalig!![]()
Goed nadenken voor je iets in huis haalt is de boodschap!:duim:
,,,dit loopt gegarandeerd voor één van de 2 verkeerd af 

toxic_rebel schreef:Je moet ook kijken onder welke omstandigheden hé....
Ons huurhuis werd enkele jaren geleden verkocht en 't enigste dat we vonden dat betaalbaar was was een appartement. Dus moest ons hondje naar 't asiel want in onze vriendenkring vonden we niemand die hem in huis wou nemen. Lijkt me minder erg dan een riesenschnauzer van 50 kilo op een appartement te steken hé...... als je niet weet wat de redenen zijn kun je beter zwijgen
:?.
The road's no place to race.
nr17 schreef:Zwijgen:?.
'k Zal het zelfs hardop typen se, ieder maakt zijn rekening natuurlijk, en zoals je zegt is elk geval een ander verhaal, maar dit is voor mij absoluut geen oplossing!
Je trouwe vriend wegdoen omdat je moet verhuizen waar geen hond welkom is of het te klein is, no way!! Dan moet er een ander oplossing gezocht worden.
Bovendien te klein, ga dan ne keer meer wandelen met da beest.
peter schreef:
Ach, vele mensen zouden beter geen dieren (of kinderen ook trouwens) mogen hebben.
Sw@tLorD schreef:Ons appartement met tuin werd in den tijd ook verkocht. Dus wij moesten er ook uit. Toen kwamen wij in botsing met de realiteit. Tijdens de zoektoch kregen wij overal een negatief antwoord als wij over de hond begonnen. (Bij sommigen vroegen ze zelfs hoeveel kinderen mijn ouders hadden). Mijn vader is dan naar de gazet gestapt. Nadat ons artikel was gepubliceerd, werden wij overstelpt met aanbiedingen van mensen die aan ons wouden verhuren. Uiteindelijk zijn wij ook in een appartement gaan wonen. Opt 7de. En als je genoeg tijd maakt voor het dier en zeer regelmatig gaat wandelen, dan is dat beesje zeer blij. Natuurlijk is het moeilijker te combineren met een kat.

:?.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast