Moderator: Moderators

Voor de rest mooi machien natuurlijk, zo'n FZ1. 

KawaNinja46 schreef:Die met de FZ1 heeft toch een zaakske gedaan denk ik dan.
.
marc b12 schreef:De cbr was van 2005 en had nu 30000 km gedaan en stond op versleten banden. De fz1 is van 2006 en heeft er 26000km . Als ge de prijzen tweedehands bekijkt dan komt dat in elkaars buurt. Trouwens, alle reactie's die ik kreeg op de cbr haakten af op de km stand. Alsof die Honda dan aan grut gereden is,wat helemaal niet klopt. Ik heb 6500€ gegeven aan de cbr en de prijs van de yamaha stond zelfs hoger (7200€) op kapaza. Moest ik zinnens zijn van hem opnieuw te verkopen dan zou ik ongeveer hetzelfde bedrag weer hebben dan dat ik eraan kwijt was. Ik heb bij verschillende dealers geweest om eens te zien wat ik zou moeten opleggen voor een andere tweedehands , en dan kwam het steeds uit dat ik ongeveer 1500€ moest opleggen. Ben bij Geert van Mol geweest , Dirk Van Mol , Ideal , en Bike parts. Bij Bike parts kreeg ik nog het beste aanbod op een bandit 1250 S van 2010, maar dan nog eentje met het zilverkleurige blok en dan zou ik 1250€ moeten opleggen hebben. Eentje wou zelfs maar 5000€ meer geven voor de Honda.
ik dacht dat de CBR nog maar 2 maand oud was en in dat geval zou't zowiezo een slechte zaak geweest zijn voor u

maar nu heb ik echt het gevoel dat het een faire deal is. Ik heb weer een naked en ik ben ook zeker dat de cbr in goede handen is . Beiden content dus .
Van mij mag de winter nu al ophoepelen zenne. 
, nu blijf ik alleen over met de racer:p, je vergeet mijne stuurombouw toch niet he?zwieper schreef:just ook je topicske gelezen.. heb ook een fz1 gehad van 2006... pracht moto, maar heel slechte gasrespons, waardoor ik hem heb weggedaan voor een model 2007 die stukken beter was. anderzijds heb ik een vriend die niet klaagt van de gasrespons van zijn 2006... tijd zal het uitwijzen zeker.
.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten