janbros schreef:krijnen schreef:ewel ja, khem ze wa naar onder gebracht en nu hem ik ong 3mm minder stuuruitslag bij den aanslag,
dus al bij al... normaal kan ik em nogwel iets late zakke endan verlies ik nix
euh, ik bedoelde niet uwe stuuruitslag hoor ...
mij lijkt het dat als uw vering volledig ingedrukt wordt, uw voorwiel/spatbord zeker tegen de bovenste, en als je die verwijdert wwarschijnlijk ook de onderste radiator gaat komen. duw uw komplete vork eens omhoog door de kroonplaten (dezelfde afstand als ge veerweg hebt), en dan zou ge nog zeker 3cm plaats moeten overhouden in lengterichting (vorken buigen feller door onder remmen dan je zou denken)

zijn die radiator's gemaakt voor een VTR ?
en uwe stuuruitslag : aanpassen, of het stomste dat er mis gaat en uw poten slagen in de radiator !
merci makker

ge hed een redelijke catastrofe voorkomen daar had ik natuurlijk ni aan gedacht
khem em nu na bove gebracht en gewoon zonder plaatjes dertusse gehangen (is van VTR sp1 ja, circuitmoto)
nu zit ik natuurlijk mee veeeel minder stuuruitslag (daarmee dakkem na beneden gebracht had)
nu op circuit is dit geen probleem kheb ermee gerede vandaag en daar hebde nix last van tot er een rood licht aankomt natuurlijk en ik moet afslaan
kzoek dieje moto nogwel te gebruike voor int verkeer dus daar moet ik iets op vinden.
Moto word mee dit weer ookni warmer als 68' als ik gewoon aant rijn ben da lijkt me wat aan de lage kant (origineel zowiet van een 85', 95' mee dit weer)
Nu wassek aant denke van die voorste rail van mene bovenste radiator te laten verwijderen en trug toe te lassen,
dan heb ik weer 3cm meer stuuruitslag aan de vorkpoten en word tem hopelijk ni TE warm.
Das natuurlijk wel riskant want assem dan weer te warm word zittek da wee mee....
gij misschien een idee ?
En idd orgineel zitte de radiators langs de zijkant,
allemaal ferm ma asge 1ne x crashed hebde altij prijs

en onder het moto beter voorkome dan gezene zen de deze een veul beter initiatief, als dees nog kapot gaan bij ne crash dan is de moto zelf wss ok volledig geprakt...
zo moet het dus niet :
http://youtu.be/kcPyv5tjvcQ
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usklaar veu n testritje :

Uploaded with
ImageShack.us