dat kunnen we doen. Ik ben nog niet zoveel in bree geweest, zwijg stil in de GB daar!
Anders spreken we iets via PM af?
Moderator: Moderators
SaInt schreef:Tnx iedereen!
Ik zal proberen te blijven deze keer ]Transalpje, zouden we wat volk samenkrijgen voor zaterdag?[/b]
Sharky, ik ga zeer zeker nog iets laten weten voor zondag. Waar is er afgesproken?

SaInt schreef:Hoi iedereen,
Goed nieuws, voor mij dan toch. Na even afwezig te zijn geweest door fysieke problemen kan ik eindlijk terug aanwezig zijn op de ritjes, clubhuis ed. Ik ben (lichamelijk) weer de oude dus ik kan me weer goed door de bochtjes laten gaan!:duim:
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest omdat mijn beestje in de garage zien staan al pijn genoeg deed en jullie verhalen het alleen maar moeilijker maakte om de motor te laten staan... maar dat is bij deze allemaal achter de rug....
Dit weekend ga ik eens een rit maken om de verloren kilometers goed te maken...
Iemand zin om mee te komen?
![]()
![]()
![]()
tigereye schreef:Dat gevoel ken ik, het forum opendoen hoort samen met nen droge zakdoek
verdomme tis ni gemakkelijk als je je grote liefde moet missen ........... dat doet pas pijn, da been is er niks tegen maar niet moto kunnen rijden dat is pure foltering voor mij !!!!!!!!
fijn dat je terug on track bent, geeft de geblesseerden hoop dat het allemaal weer goed komt, doet goed om dat ook eens te lezen
succes en veilige kilometerkes gewenst!!!!
tigereye:moto:![]()
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten