Moderator: Moderators
moto.

steffz1 schreef:Ik heb met verschillende modellen gereden gaande van de R1 tot de R1200GS ...
De R1200GS (met cardan) of Varadero zal ongetwijfeld de beste resimotor zijn maar bvb een fazer 1000 of FZ1 uitgerust met koffers ed zal ook wel de max zijn. Een triumph tiger is ook niet mis qua allrounder ]meer hooligan gehalte[/b] en voorovergebogen houding ... motor ligt op de baan alsof op op treinrails rijdt en de R1200GS kenmerkt zich door zijn lekker breed stuur en de zeer comfortabele zithouding
mvg
Stef
steffz1 schreef: Ik heb momenteel 2 motoren in de garage staan en beiden motoren zijn reisgeschikt ... ttz de K1200r en de R1200GS (beide te koop trouwens) jonge motoren van 2006 maar iets boven uw budget ....

Allan schreef:Heb jouw GS gezien in het "te koop" gedeelte. Zeer mooi, maar boven budget.
Ik moet ergens een grens trekken. En na een nieuwbouw en met een dure hobby moet ik keuzes maken natuurlijk....
Denk dat ik max rond de 7500€ ga uitgeven..
Volgens mij moet ik daar een GS800 voor kunnen kopen van een jaar oud, niet?
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van BMW motoren? Ik heb nog nooit iets anders gehad dan Japans... (auto en moto) en ben daar eigenlijk best tevreden van.
Allan schreef:De BMW GS1150 kan me niet bekoren, vind ik echt geen mooie moto.
Zo'n Suz DL moet ik eens bekijken, maar op het eerste zicht staat me die ook niet echt aan.

1DRR schreef:Wrm hebt ge dan gene varadinges ?
BiemeRT schreef:"Ik wil een heel goede, stoere, knappe motor voor weinig geld"![]()
Al eens gehoord van "contradictio in terminis"![]()
help me out.. al kan ik me lichtjes voorstellen wat je met bovenstaande post wil duidelijk maken
Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten