Moderator: Moderators
podo schreef:ben Mettet na +- 10 keer dit jaar nog lang ni moe ze
ik wil der volgend seizoen toch nog zeker 1 sec afdoen
Charlie schreef:onze kalender voor 2012 (van Trackdays) zal binnenkort wel online komen, en zowel Mettet, Croix, Folembray àls onze traditionele tweedaagse op Ecuyers zullen erop staan! ;-)
Ward schreef:Geen nieuw circuike? Voor Chambley ken ik alvast een 5tal mensen die staan te springen om er heen te gaan.
.TRX schreef:Ward schreef:Geen nieuw circuike? Voor Chambley ken ik alvast een 5tal mensen die staan te springen om er heen te gaan.
Chambley is weer een stuk verder é, ziet er wel een plezant circuit uit maar als organisatie moet je ook nog zorgen dat je volk genoeg trekt en dat lijkt me voor Chambley een probleem....
Een beetje verder rijden en je kan op Dijon rijden, das nog een ander niveau dan Chambley.

.
.podo schreef:TRX schreef:Ward schreef:Geen nieuw circuike? Voor Chambley ken ik alvast een 5tal mensen die staan te springen om er heen te gaan.
Chambley is weer een stuk verder é, ziet er wel een plezant circuit uit maar als organisatie moet je ook nog zorgen dat je volk genoeg trekt en dat lijkt me voor Chambley een probleem....
Een beetje verder rijden en je kan op Dijon rijden, das nog een ander niveau dan Chambley.
Chambley is voor mij maar even ver als ecyeurs
dus ik wil Chambley ook wel is doen
Brands Hatch is ook een goei 4u dus da zie ik ook precies wel zitte
? skippy79 schreef:podo schreef:TRX schreef:Geen nieuw circuike? Voor Chambley ken ik alvast een 5tal mensen die staan te springen om er heen te gaan.
Chambley is voor mij maar even ver als ecyeurs
dus ik wil Chambley ook wel is doen
Brands Hatch is ook een goei 4u dus da zie ik ook precies wel zitte
4uur van welke hoek van het land kom gij?![]()
?
Ik woon 15min van zolder en Calais is 2uur 15 min rijden, 30 min de trein en dan nog geen half uur rijden naar brands... staat ook op mijn lijst volgende jaar, maar dan doen ik het wel in combinatie met CAdwell/donington of silverstone, anders is de 80€ voor de trein weggesmeten geld.

Terug naar Motorsport & Circuitrijden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast