Iemand verstand van undeleten?

Moderator: Moderators

Iemand verstand van undeleten?

Berichtdoor VFReaky » Di Jul 10, 2007 9:02 am

Ik heb goed geblunderd met mijn fotokes hier. Mijn c-drive was vol en ik heb mijn foto's gekopieerd naar mijn f-schijf en ze daarna gedelete op de c-schijf en vervolgens ook de prullebak leeggemaakt. Helaas kwam ik er gister achter dat het kopieren niet geheel gelukt was (ja, erg stom om daar te laat achter te komen) en ik mis nu 2500 foto's van vakantie's, ritten, weeknds, carnaval etc etc.:mad: Ik heb al enkele undelete programma's gedownload maar die werken allemaal pas na dat ik (flink) betaal. Daar voel ik eigenlijk weinig voor als ik nie eens zeker weet of het wel een oplossing biedt. Iemand ervaring hierin en eventueel zelfs een programma hiervoor? PLEASE HELP ME.....:s
* * * P r o u d m e m b e r o f t h e o n e m a n g a n g * * *

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
VFReaky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Di Jul 10, 2007 9:13 am

VFReaky schreef:Ik heb goed geblunderd met mijn fotokes hier. Mijn c-drive was vol en ik heb mijn foto's gekopieerd naar mijn f-schijf en ze daarna gedelete op de c-schijf en vervolgens ook de prullebak leeggemaakt. Helaas kwam ik er gister achter dat het kopieren niet geheel gelukt was (ja, erg stom om daar te laat achter te komen) en ik mis nu 2500 foto's van vakantie's, ritten, weeknds, carnaval etc etc.:mad: Ik heb al enkele undelete programma's gedownload maar die werken allemaal pas na dat ik (flink) betaal. Daar voel ik eigenlijk weinig voor als ik nie eens zeker weet of het wel een oplossing biedt. Iemand ervaring hierin en eventueel zelfs een programma hiervoor? PLEASE HELP ME.....:s

Ik ga je straks pmmeke sturen freaky ;) Nu vooral niks naar de c-schijf schrijven, dan kunnen ze nog gered worden, ik heb hioer wel iets daarvoor :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor BugBoy » Di Jul 10, 2007 9:17 am

VFReaky schreef:Ik heb goed geblunderd met mijn fotokes hier. Mijn c-drive was vol en ik heb mijn foto's gekopieerd naar mijn f-schijf en ze daarna gedelete op de c-schijf en vervolgens ook de prullebak leeggemaakt. Helaas kwam ik er gister achter dat het kopieren niet geheel gelukt was (ja, erg stom om daar te laat achter te komen) en ik mis nu 2500 foto's van vakantie's, ritten, weeknds, carnaval etc etc.:mad: Ik heb al enkele undelete programma's gedownload maar die werken allemaal pas na dat ik (flink) betaal. Daar voel ik eigenlijk weinig voor als ik nie eens zeker weet of het wel een oplossing biedt. Iemand ervaring hierin en eventueel zelfs een programma hiervoor? PLEASE HELP ME.....:s

Hier staan een paar freeware progs. tusse

link: http://www.majorgeeks.com/downloads38.html

Avira UnErase .. Encopy .. enzoverder :duim:
deleted files or photos: (Pick one or more)
Afbeelding Undelete Plus
Afbeelding PC Inspector File recovery
Afbeelding PC Inspector Smart recovery
Afbeelding Free Undelete
Afbeelding Unstoppable Copier
Afbeelding

Wisdom is what's left after we've run out of road ;)
Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jean Blade » Di Jul 10, 2007 9:30 am

Ja khad da vorige week ook voor, foto's per ongeluk gedeleted van een geheugenkaartje, en die gaan dus ni eerst naar de prullenbak...

Via google gezocht en een programmeke gevonden om gedelete foto's (bestanden) terug te vinden... maar da staat op mijne pc thuis...
Gebruikers-avatar
Jean Blade
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Jean Blade » Di Jul 10, 2007 9:32 am

Jean Blade schreef:Ja khad da vorige week ook voor, foto's per ongeluk gedeleted van een geheugenkaartje, en die gaan dus ni eerst naar de prullenbak...

Via google gezocht en een programmeke gevonden om gedelete foto's (bestanden) terug te vinden... maar da staat op mijne pc thuis...

Gevonden...

Probeer dit eens:

http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

success!!
Gebruikers-avatar
Jean Blade
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor pallie » Di Jul 10, 2007 9:49 am

getdataback, heel goed programmatje en ik heb een gekraakte versie hier ergens rondzwerven. Indien interesse pm maar
Gebruikers-avatar
pallie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Di Jul 10, 2007 10:14 am

pallie schreef:getdataback, heel goed programmatje en ik heb een gekraakte versie hier ergens rondzwerven. Indien interesse pm maar

:agree: Over die wou ik m PM sturen :duim:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor VFReaky » Di Jul 10, 2007 10:59 am

Cr0sSr0aD schreef::agree: Over die wou ik m PM sturen :duim:

Okay, heb Pallie ge-pm't Ik hoop dat dat progje bij mij ook zijn werk gaat doen. Allen alvast bedankt voor de hulp. Ik hou jullie op de hoogte:duim:

Gebruikers-avatar
VFReaky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor sharky » Di Jul 10, 2007 11:05 am

heb nog wa proggie's thuis

ma vooral gelijk cross zegt niks meer doen op je C
niets schrijven en nix meer weg gooien en dan zou je nog een deel moeten kunnen recupereren dus best gewoon ff van je pc afblijven tot straks als je da prog gaat gebruiken

LET WEL een prog neemt bij installatie standaard de C-schijf en gaat in de system32 files weg schrijven , kun je soms gewoon niet tegenhouden
probeer zoveel mogelijk naar bv je F-schijf te installeren
Gebruikers-avatar
sharky
2fast4u.be expert member

Berichtdoor pallie » Di Jul 10, 2007 11:29 am

bij getdataback zegt hij dat in het begin dat je niet op de te herstellen schijf moet installeren :). echt een goed progje, stuur het je door als ik aan de pc zit (nu op laptop ergens anders)
Gebruikers-avatar
pallie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor VFReaky » Di Jul 10, 2007 12:01 pm

pallie schreef:bij getdataback zegt hij dat in het begin dat je niet op de te herstellen schijf moet installeren :). echt een goed progje, stuur het je door als ik aan de pc zit (nu op laptop ergens anders)

Okay, thnx Pallie:duim:
sharky schreef:ma vooral gelijk cross zegt niks meer doen op je C
niets schrijven en nix meer weg gooien en dan zou je nog een deel moeten kunnen recupereren dus best gewoon ff van je pc afblijven tot straks als je da prog gaat gebruiken

Helaas mate, er zaten een paar dagen tussen eer ik het ontdekt had, dus daarvoor is het reeds te laat. We gaan zien wat voor schade dat eventueel aan mijn herstelkansen heeft gedaan:s

Gebruikers-avatar
VFReaky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor pallie » Di Jul 10, 2007 12:03 pm

mailtje gestuurd, veel succes:)
Gebruikers-avatar
pallie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Jeroen! » Di Jul 10, 2007 12:05 pm

Beste is gewoon schijf eruit en aan een andere pc hangen waar dan getdataback opstaat. Maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend wss.
Assemocheilischmachallys !
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor pallie » Di Jul 10, 2007 12:16 pm

zolang hij nu dit installeert op een andere schijf is er toch geen verschil?
Gebruikers-avatar
pallie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Maxxi » Di Jul 10, 2007 12:52 pm

En voorzie genoeg tijd. Het kan uren duren met getdataback.
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Berichtdoor dirjax » Di Jul 10, 2007 12:57 pm

pallie schreef:zolang hij nu dit installeert op een andere schijf is er toch geen verschil?

aangezien het hier over zijn C-schijf gaat wordt de kans kleiner dat hij data terugkrijgt.
aangezien windows ook standaard de c gebruikt voor tijdelijke bestanden, internet temporary files en andere.

veel geluk alleszinds :duim:
so, where do i sign ?
Gebruikers-avatar
dirjax
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor sharky » Di Jul 10, 2007 1:27 pm

dirjax schreef:aangezien het hier over zijn C-schijf gaat wordt de kans kleiner dat hij data terugkrijgt.
aangezien windows ook standaard de c gebruikt voor tijdelijke bestanden, internet temporary files en andere.

veel geluk alleszinds :duim:

:agree: vreesde ik ook al voor daarmee mijn post van daar mee op te letten met installatie
Gebruikers-avatar
sharky
2fast4u.be expert member

Berichtdoor sharky » Di Jul 10, 2007 1:28 pm

VFReaky schreef:
Helaas mate, er zaten een paar dagen tussen eer ik het ontdekt had, dus daarvoor is het reeds te laat. We gaan zien wat voor schade dat eventueel aan mijn herstelkansen heeft gedaan:s

ik vrees da je herstelkansen zeer miniem gaan zijn vfr, ma ik ga (als ik eraan denk) je de progs die ik heb ook doorsturen

je zal wel iets gaan recoveren ma alles denk da je die gedachten moogt opbergen :u
Gebruikers-avatar
sharky
2fast4u.be expert member

Berichtdoor pallie » Di Jul 10, 2007 3:34 pm

dju gellie zijt doemdenkers :). alles wat nog niet overschreven is geweest is te herstellen
Gebruikers-avatar
pallie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Maxxi » Di Jul 10, 2007 10:59 pm

pallie schreef:dju gellie zijt doemdenkers :). alles wat nog niet overschreven is geweest is te herstellen

:agree: Klopt :D Heb zelf een tijdje datarecovery gedaan en je staat er soms van versteld welke data je soms tegenkomt bij een recovery. De sexfimkes van de 3e laatste eigenaar van een laptop enzo :o:u

In de meeste gevallen kan je zelfs data terughalen na een format of 2-3 zolang er geen tool is losgelaten op de HD die alle bits overschrijft.
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Volgende

Terug naar Off-Topic