Wiseco schreef:voor KTM crossers moet ge bij Action racing in kasterlee gaan, zeker met kleinere crossers...
Moderator: Moderators

Jakkel schreef:Ik passeerde daarstraks met de moto toevallig langs KTM Deurne. Even gestopt omdat er zoveel schoon gerief buiten stond te blinken.
Werd daar onmiddellijk door een verkoper aangeklampt of ik een testrit met zijn (persoonlijke) Super Duke zag zitten. Meteen toegehapt natuurlijk, hij reed voorop met een 1190 RC8 en ik moest maar volgen. Zeker een ritje van ne km of 15 gereden tegen een wreed strak tempo. Ik wil maar zeggen, mijn eerste indruk van hen is alleszins superpositief!
En dan het rijden met de Super Duke... .
De houding is nog meer supermotard dan die van de Buell XB die ik heb. Reageert directer op de gas en schakelen gaat ongelooflijk gemakkelijk en precies (ik ben natuurlijk niet veel gewoon door met een Buell te rijden). Nadeel vind ik wel dat de versnellingen (te) dicht op mekaar zitten en het koppel komt wat laat op gang. Daar doet de Buell het duidelijk beter in. Op het vlak van pure fun (korte bochtjes, smijt- en gooitoestanden) scoort hij ongetwijfeld beter dan de Buell. Maar de Buell vind ik voor allround toestanden toch meer geschikt. De klappen uit de Akrapovic uitlaten waren dan ook weer hemels!

Kawa86 schreef:Oei, lees ik hier ook juist
Vandaag weesten kijken voor hun sm-t demo te kopen.
Nuja tis nie omda ik daar ene koop da ik daar oponderhoud ofzo moet gaan he?

) maar ik plan toch dat ik terug naar daar ga (hebben ook jonge BMW's, verbruik en onderhoud is goedkoper, fun level daalt ook wel
).
Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten