Info over KTM deurne ????

Rijervaring, foto's en geschiedenis van off & all road / super motard.

Moderator: Moderators

Info over KTM deurne ????

Berichtdoor alpina » Do Mei 28, 2009 2:57 pm

Heeft iemand hier ervaring mee.
Ik ben er in ieder geval NIET content van.
Mijn zoon van 9 rijd voor plezier met een crosser.
Nu heb ik al 3 keer dat brommerke binnengedaan en het is nog altijd niet gemaakt.
IK heb al wel 3 keer betaald.
Nu heb ik er juist met gebeld en wat vertelt deze kerel........
Straf mijn zoon van 60 kg heeft er mee gereden in de garage?
Nu mijn zoon van 30 kg rijd geen meter !!!!!!!!!
Arogant aan de telefoon van tja als je hem gemaakt wil moet je hem brengen.
Neen meneer kom hem nu maar eens halen.
Als hij eens tijd heeft komt hij langs:@.
IK ben eens benieuwd maar ik wil maar zeggen heren KTM u bent gewaarschuwd.
IK vind het in ieder geval NIET content van.
Blijf van iemand anders zijn spullen af :duim: .
Gebruikers-avatar
alpina
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Schussboelie » Do Mei 28, 2009 3:05 pm

Hmm, en ik had daar bekan ne moto gekocht.
'99 Suzuki TL1000R -- '99 Suzuki TL1000R -- '00 Suzuki SV650N -- '85 Honda VF1000F-II Bol d'Or -- '09 KTM 990 SMT

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Gebruikers-avatar
Schussboelie
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jeroen! » Do Mei 28, 2009 4:56 pm

Der zijn nog KTM garages in België zenne...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor SuperDuker » Do Mei 28, 2009 5:24 pm

1DRR schreef:Der zijn nog KTM garages in België zenne...

Ja maar die zijn niet dik gezaaid.
Ik ben er ook niet tevreden over. Ben blij dat de garantie om is. Doe hem nu binnen bij iemand in de buurt.
De volgende KTM dealers zitten in Zemst of Diest :s Niet echt praktisch als je telkens iemand moet lastig vallen om je vervoer te regelen voor een onderhoud (of erger: voor terugkerende problemen die ze niet direct opgelost krijgen :rolleyes: )
Verkopen kunnen ze allemaal heel goed. De service is blijkbaar op veel plaatsen een heel ander verhaal.
A dog is for life... and beyond.

...Of Wolf and Me...

What we do in life... echoes in eternity...
Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Rebel_MC » Do Mei 28, 2009 9:03 pm

SuperDuker schreef: Niet echt praktisch als je telkens iemand moet lastig vallen om je vervoer te regelen voor een onderhoud (of erger: voor terugkerende problemen die ze niet direct opgelost krijgen :rolleyes: )
Verkopen kunnen ze allemaal heel goed. De service is blijkbaar op veel plaatsen een heel ander verhaal.

:agree:100%
U can ride trough a corner & U can put Ur knee down... or you can slide trough it :cool:
Gebruikers-avatar
Rebel_MC
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Jeroen! » Do Mei 28, 2009 10:06 pm

Over de service van Deschouwer Zemst heb ik absoluut geen klagen gehad, je komt er wel niet alleen dus het is moeilijk voor hen om alles in het oog te houden, maar als je hen wijst op bvb de nogal snelle slijtage van je remblokken (which i did), hebben ze dat toch uitgezocht, mijn geld teruggegeven EN gratis een nieuw, 'beter' setje geregeld bij de importeur.
Ik heb er voor onderhoud etc wel nooit een vervangmotor gekregen, maar ik heb er ook nooit echt achter gevraagd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Pokerface » Do Mei 28, 2009 10:14 pm

Ja inderdaad, ze moeten daar beter hun best gaan doen in Deurne. Moet zeggen ne vervangmotor is daar geen enkel probleem. Maar HEEL DUUR en weinig gemaakt, en wat dan wel "gemaakt" is is der ook maar van ver opgesmeten. Heb zelf geen KTM maar heb een "goede kennis" die hem daar eens heeft binnengedaan... nu dus niet meer doet. Ne gedreven mecanieker moeten die mannen eens gaan aanpakke, maar die zijn dan ook weer dun gezaaid. Moto Care in Diest of Deschouwer zijn beter denk'k.
Gebruikers-avatar
Pokerface
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor alpina » Vr Mei 29, 2009 5:14 pm

Ik zou er nog geen vijs willen kopen nog.
Zoals hiervoor pepost is.
Verkopen wel maar achteraf.
IK kan u verzekeren mijn zoon weken zagen voor naar Genk eens te gaan rijden.
IK verlof genomen naar ginder en ............gaat niet.
Net binnengebracht om na te kijken!!!!!!!!!
Factuur heb ik wel kunnen betalen.
Terug binengebracht ach tzal de koppeling zijn.
Na 2 weken wachten en zagen van mijn zoon eindelijk telefoon hij is gemaakt.
Terug naar ginder 195 euro betaald en hij verzekerde vollidig oke nu.
Kom thuis en willen gaan rijden.........kapot rijd voor geen meter.
IK bel na een serieuze telefoon met die baas........tje zal de piston nu zijn????????
Ik denk dat die gewoon een lijstje afgaat en het zal wel eens bingo kunnen zijn dan?
Ne pipo is dat in mijn ogen die zijn zakken wil vullen.
Neen voor mij niets meer van die gast.

Mvg.
Gebruikers-avatar
alpina

Berichtdoor SDR » Vr Mei 29, 2009 5:50 pm

Awel ik kwam daar binnen om een Superduke R te kopen, die vrouw schoof het dan maar op hare zoon en dien zoon stond daar ook maar bij met een boekske waar em wat uit las als ik iets vroeg....toen ik voor een proefrit vroeg begon em te zeggen dat het wss ging regenen en hem liever had dat ik later terug kwam. Ik kan dat begrijpen maar het was gvd zonnig weer!

Ik ben daarop naar diest gereden en die hebben mij daar heel goed voortgeholpen, ben nog altijd heel content van die hun service. Ik had van de eerste dag een elektrisch mankementje en ik mocht direct langskomen. Bij de eerste service kregen ze de moto niet op tijd klaar en kreeg ik een berichtje met verontschuldigingen en dat ik de vervangmoto een dag langer gratis mocht gebruiken.

motocare :duim:

Kmoet er verder voor rijden maar dat neem ik er wel bij.
Gebruikers-avatar
SDR

Berichtdoor alpina » Vr Mei 29, 2009 6:46 pm

Dat zegt genoeg.

Voorlezen uit een boekje als verkoper!!!!!!

Goe bezig.
Gebruikers-avatar
alpina

Berichtdoor -Wim- » Vr Mei 29, 2009 6:58 pm

Goed om te lezen. Ik ben ook aan het uitkijken naar een KTM. Ik ben zowel bij Motocare als in Deurne al ff gaan kijken voor een Superduke R of een Supermoto R. Aankoop zal voor op het autosalon zijn. Deurne is voor mij een pak dichter, doch het zal voor mij dan toch Motocare in Diest worden.
-Wim-
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor SuperDuker » Vr Mei 29, 2009 7:05 pm

-Wim- schreef:Goed om te lezen. Ik ben ook aan het uitkijken naar een KTM. Ik ben zowel bij Motocare als in Deurne al ff gaan kijken voor een Superduke R of een Supermoto R. Aankoop zal voor op het autosalon zijn. Deurne is voor mij een pak dichter, doch het zal voor mij dan toch Motocare in Diest worden.

Denk dat ge u dat op termijn niet gaat beklagen. (zoals ik wel gedaan heb)

...Of Wolf and Me...

Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Duccer » Vr Mei 29, 2009 7:31 pm

ik was van plan om mijn ktm smt in deurne te kopen, maar heb ervan afgezien toen bleek dat hij eerdere uitspraken rond korting niet kon waarmaken (toen ik ging horen wast 10%, tegen dat ik wou bestellen wast 5%), daarnaast ook via via andere negatieve zaken gehoord...

ben dan bij motocare in Diest geweest, en heb em daar besteld, intussen ook 1e onderhoud laten doen en nog altijd zeer tevreden van die gasten. Zowel de eigenaars als de techniekers tonen interesse en willen u echt voorthelpen.

Gebruikers-avatar
Duccer

Berichtdoor Schussboelie » Vr Mei 29, 2009 7:37 pm

Duccer schreef:ik was van plan om mijn ktm smt in deurne te kopen, maar heb ervan afgezien toen bleek dat hij eerdere uitspraken rond korting niet kon waarmaken (toen ik ging horen wast 10%, tegen dat ik wou bestellen wast 5%), daarnaast ook via via andere negatieve zaken gehoord...

ben dan bij motocare in Diest geweest, en heb em daar besteld, intussen ook 1e onderhoud laten doen en nog altijd zeer tevreden van die gasten. Zowel de eigenaars als de techniekers tonen interesse en willen u echt voorthelpen.

Ik ben ook heel tevreden tot nu toe over die mannen van Diest maar dat van die kortingen is precies een KTM probleem.

Nen dag of 10 geleden kreeg ik ne prijs van die mannen in Diest op ne KTM RC8, dat was een speciale actie die wel tot eind juni zou lopen.
Van de week was die alweer €500 opgeslagen...
'99 Suzuki TL1000R -- '99 Suzuki TL1000R -- '00 Suzuki SV650N -- '85 Honda VF1000F-II Bol d'Or -- '09 KTM 990 SMT

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Gebruikers-avatar
Schussboelie
2fast4u.be expert member

Berichtdoor iguasou » Vr Mei 29, 2009 7:49 pm

Heb pas een ktm 990 sm bij motocare gekocht niks te klagen van die gasten. Ben ook in Deurne geweest ,hopeloos ,wegblijven daar. Bij Deschouwer kreeg ik ipv prijsofferte direkt een bestelbon onder mijn neus geschoven ,voor mij hoeft het daar ook niet meer.
iguasou

Berichtdoor alpina » Vr Mei 29, 2009 8:34 pm

Ik ben blij dit te horen want op de duur denk je dat het aan u zelf ligt.
Dit is niet bedoeld om deze winkel zwart te maken maar de waarheid mag verteld worden.
Opgelet voor deze winkel zou ik zeggen:s
Gebruikers-avatar
alpina

Berichtdoor SuperDuker » Za Mei 30, 2009 7:23 am

alpina schreef:Ik ben blij dit te horen want op de duur denk je dat het aan u zelf ligt.
Dit is niet bedoeld om deze winkel zwart te maken maar de waarheid mag verteld worden.
Opgelet voor deze winkel zou ik zeggen:s

:agree:
Als het goed is mag het zeker gezegd worden.
Met klachten en een naam door het slijk halen moet men voorzichtig zijn. Maar in dit geval is een waarschuwing naar toekomstige klanten daar zeker op zijn plaats.
Misschien komen er meer dealers in de toekomst nu dat KTM een groter baanmoto aanbod heeft. Laat ons hopen dat er dan goei bij zijn.

...Of Wolf and Me...

Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Foorbob » Za Mei 30, 2009 8:56 am

ik heb daar is een harnas besteld van alpinestars en na een dikke week krijg ik telefoon dat het in de winkel lag. en wat bleek toen ik er langs ging? dat het een verkeerd model was dat ze hadde toegekregen. nog een weekske wachten en t was in orde... t is klein bier in vgl me andere vermeldde probleemkes ma ja. ik was er toen ook nie mee gediend
Gebruikers-avatar
Foorbob

Berichtdoor de Langen » Za Mei 30, 2009 10:38 am

op supermotard.be hebben ze ook niet veel goeds te vertellen over racing-center deurne!!! ikzelf ben van lokeren en ga in zelzate bij verburg motors altijd goede service en vriendelijk, krijg ook altijd gratis vervangmotor bij onderhoud:duim:
ps bij DD bikes in dendermonde verdelen ze nu ook ktm maar t'schijnt dat daar ook nie van de vriendelijkste zijn:s
de Langen
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor SDR » Za Mei 30, 2009 10:49 am

Foorbob schreef:ik heb daar is een harnas besteld van alpinestars en na een dikke week krijg ik telefoon dat het in de winkel lag. en wat bleek toen ik er langs ging? dat het een verkeerd model was dat ze hadde toegekregen. nog een weekske wachten en t was in orde... t is klein bier in vgl me andere vermeldde probleemkes ma ja. ik was er toen ook nie mee gediend

Mij wilden ze daar een nummerplaat houder aansmeren van een gewone superduke voor op een R. Dat past dus totaal niet omdat het kont anders is.
Dien verkoper bleef maar volhouden dat het op de R ook paste.....en ik maar zeggen dat het niet paste, nog moeten uitleggen hoe en waarom....
Uiteindelijk mechanieker bijgehaald en die zei van "jamaar ge kunt da gemakkelijk aanpassen" |(
Denkt die nu echt dat ik iets ga kopen om da later nog aan te passen ?

Mij zien ze daar niet meer, zeker ni na wat ik hier lees. Als ik vlug iets moet hebben rij ik naar de KTM dealer in baarle-nassau en voor men onderhoud ga ik wel naar motocare. Daar word je tenminste vriendelijk ontvangen en voortgeholpen met kennis. :duim:
Gebruikers-avatar
SDR

Volgende

Terug naar Off & All Road / SM