Moderator: Moderators
.1DRR schreef:Der zijn nog KTM garages in België zenne...
Niet echt praktisch als je telkens iemand moet lastig vallen om je vervoer te regelen voor een onderhoud (of erger: voor terugkerende problemen die ze niet direct opgelost krijgen
)
SuperDuker schreef: Niet echt praktisch als je telkens iemand moet lastig vallen om je vervoer te regelen voor een onderhoud (of erger: voor terugkerende problemen die ze niet direct opgelost krijgen)
Verkopen kunnen ze allemaal heel goed. De service is blijkbaar op veel plaatsen een heel ander verhaal.
100%

.
-Wim- schreef:Goed om te lezen. Ik ben ook aan het uitkijken naar een KTM. Ik ben zowel bij Motocare als in Deurne al ff gaan kijken voor een Superduke R of een Supermoto R. Aankoop zal voor op het autosalon zijn. Deurne is voor mij een pak dichter, doch het zal voor mij dan toch Motocare in Diest worden.
Duccer schreef:ik was van plan om mijn ktm smt in deurne te kopen, maar heb ervan afgezien toen bleek dat hij eerdere uitspraken rond korting niet kon waarmaken (toen ik ging horen wast 10%, tegen dat ik wou bestellen wast 5%), daarnaast ook via via andere negatieve zaken gehoord...
ben dan bij motocare in Diest geweest, en heb em daar besteld, intussen ook 1e onderhoud laten doen en nog altijd zeer tevreden van die gasten. Zowel de eigenaars als de techniekers tonen interesse en willen u echt voorthelpen.
.alpina schreef:Ik ben blij dit te horen want op de duur denk je dat het aan u zelf ligt.
Dit is niet bedoeld om deze winkel zwart te maken maar de waarheid mag verteld worden.
Opgelet voor deze winkel zou ik zeggen:s
Foorbob schreef:ik heb daar is een harnas besteld van alpinestars en na een dikke week krijg ik telefoon dat het in de winkel lag. en wat bleek toen ik er langs ging? dat het een verkeerd model was dat ze hadde toegekregen. nog een weekske wachten en t was in orde... t is klein bier in vgl me andere vermeldde probleemkes ma ja. ik was er toen ook nie mee gediend

Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten