Hello everybody,
Sommigen onder jullie zullen mij of mijn vrienden/mede Inter-Trackers al kennen van op 2fast4u, anderen van op het circuit en verschillende van jullie hebben zich zelfs al ingeschreven op 1 van onze circuitdagen.
Isabella had ons voorgesteld om sponsor te worden van 2fast4u en daar gaan we dus met alle plezier op in,gewoon al omdat op 2fast alles rond lachen ,zeveren en motoren draait en dat is juist waar wij van houden...
Maar op al die jaren circuitrijden met mijn motomaten(om te lachen ,te zeveren en banden te verslijten)bleek dat het niet altijd even plezant en veilig was;te veel volk in een sessie,te grote snelheidsverschillen,vlaggers die in hun klapstoel lagen te slapen terwijl de gevallen piloten naast hen aan t opstapelen waren ,moto’s die na een lichte schuiver in brand vlogen en niemand met een brandblusser in de geburen...
Daarom dachten we;waarom richten we zelf geen kleine maar professionele organisatie op en gaan we niet back to the roots van lachen, zeveren en VEILIG circuitrijden.
Inter-Track zal zijn uiterste best doen om dit waar te maken met een vast team van ervaren vlaggers en instructeurs(waaronder enkele ex-belgisch kampioenpiloten),een persoonlijke begeleiding van de beginners om hun eerste stappen op het circuit zo gemakkelijk en veilig mogelijk te houden,en een beperkt aantal piloten op de piste.Ook de snellere rijders kunnen om een ervaren voorrijder vragen als ze dat willen.
We proberen ook de snelheidsverschillen per groep zo klein mogelijk te maken door de piloten in 4 groepen te verdelen;beginners,rookies,advanced en experts.
Ook naast het circuit zouden we graag die losse aangename sfeer van motorijden onder vrienden graag terugkrijgen...
Voor meer informatie surf best eens naar www.Inter-Track.be
Ik hoop dat jullie dit allemaal een goed initiatief vinden en voor 2010 een zwoele zomer met warm asfalt en massa’s grip
Grtz,
Bert aka Superbeire
www.inter-track.be