DJ_Scorpio schreef:Als je elke dag in Brussel Hoofdstad werkt en der heel veel moogt (lees moet) oppakken dan zie je dat er veeeeel profiteurs bij zijn. Maar zoals hierboven ook al ergens gezegd werd, je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, der zijn er ook heel wat goeie bij die echt moeite doen om zich te integreren en die gaan werken.
Het gaat het hierin gewoon om het feit dat je nooit of te nooit aan dergelijke chantagepraktijken mag toegeven, anders kunnen we ze morgen allemaal van de kranen gaan plukken en geloof me in Brussel staan er heel veel kranen. We (mijn collega's en ikzelf) waren gisteren met heel veel mankracht om nog maar te zwijgen van de ambulances, brandweer en nog zoveel andere mensen die achter de schermen alles in goede banen moesten leiden, der zijn zelfs trams die niet meer konden rijden omdat ze te dicht bij de plaats der feiten moesten passeren. En ik zal nog maar niet beginnen over de kostprijs van die hele chantagedag. Toen we gisteren de arrestaties in de kerk mochten doen met die zotten die zichzelf wilden verwonden was da ook niet zonder gevaar, je moet het maar eens voorhebben dat zo ene zichzelf en alles rondom hem in brand zet. Ik ben zeker geen racist en der moet hulp geboden worden aan mensen in nood maar nimmer of te nooit mag dat door zo'n praktijken afgedwongen worden.
100% gelijk in.
En België geeft ook niet toe in zo'n gevallen WANT er staat al langer te lezen in de krant dat die Iraniërs geen vergunning krijgen.
Voor hun actie was dat al een NJET en nu na hun aktie blijft het een NJET...