Moderator: Moderators
skippy79 schreef:Post hier je beste ronde tijd van mettet
Dan gaan wij z'n lijst bijhouden zoals de andere circuits
wie o wie bij de spits af:duim:
WoKe - 1.13.93
:moto:Wiseco schreef:vandaag voor de eerste keer gereden op dit super leuk circuit:
1.12.21 ( laptimer )
Honda CBR 600 RR9

:D:duim:
.Wiseco schreef:vandaag voor de eerste keer gereden op dit super leuk circuit:
1.12.21 ( laptimer )
Honda CBR 600 RR9
.
.TRX schreef:@Brino, gij reed 1:17's volgens mij, ik heb een tijd achter u gehangen (allez, op een 100m), soms naderde ik een beetje, soms verloor ik een beetje en ik reed toen 1:18's en 1:19's. Dus logischerwijze zou het me zeker niet verwonderen als je er ergens een 1:17 uitgeperst hebt.
Je was heel goed bezig, zeker op je plaats bij de experts, je rijdt tenslotte ook niet met een moderne sportmoto maar met een slagschip hé.
... slagschip, sporttoering, tank, couleur gazon, ... iedereen refereert anders naar de "9" maar snel is hij nog nooit genoemd eigenlijk 
.
)brino schreef:das beenhard.
Eerste keer bij expert gereden en de eerste keer mettet voor mij ook.
Geen tijden gemeten voor mij maar ik weet wel wat mijn maten reden die meewaren en dat was zo een 1.16 in de voormiddag en 1.14 in de namiddag.
Er was daar een witte honda met de uitlaat onder het gat die keihard ging. Misschien was jij dat dan.
En heu heb ik mij vergist of heb ik daar enen op een R6ke zijn rijden met Kervin op zijn pak vanachter?
brino schreef:Bedankt... slagschip, sporttoering, tank, couleur gazon, ... iedereen refereert anders naar de "9" maar snel is hij nog nooit genoemd eigenlijk
.
)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten