Moderator: Moderators

KawaNinja46 schreef:Nog iemand? Mag ook minder snel zijn als chris46R1 natuurlijk!

chris46R1 schreef:KawaNinja46 schreef:Nog iemand? Mag ook minder snel zijn als chris46R1 natuurlijk!
of waarom nie sneller

archi schreef:@kawaninja, inderdaad maar we moeten allemaal een beetje oefenen met de R6 (NBC-moto) :-). volgende keer gewoon harder en later remmen vooral, nu was ik me wat verloren aan het remmen. Doordat het zo plat is daar heb je weinig punten waar je de dingen kan herkennen, allé mijn ervaring hé. Ge moet er nen uitleh aan geven hé :-)

, moet ik volgende keer serieus aan werken :-)archi schreef:@ivan, hoge heide - ramshoek en stekkenwal, de rest is ook leuk enkel strubben is maar niks. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het helemaal fout doe daar. Ik val daar gewoon dood, volledig, moet ik volgende keer serieus aan werken :-)

ni dak ne expert ben maar dit helpt voor mij 
archi schreef:geen expert maar ge rijd 10 seconden sneller dan mij dus geloofwaardigheid is er voldoende.
is inderdaad, hard remmen draaien en terug naar tweede om dan vol op de gas te gaan, maar het zal allemaal alleen een beetje sneller moeten vrees ik :-)

archi schreef:@ivan, hoge heide - ramshoek en stekkenwal, de rest is ook leuk enkel strubben is maar niks. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het helemaal fout doe daar. Ik val daar gewoon dood, volledig, moet ik volgende keer serieus aan werken :-)
voor de rest ben ik ook nog nergens geweest
op mijn 2do list staat zeker nog Brno 

skippy79 schreef:1- Aragon, 2 franco, 3 assen

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten