Jouw rondetijden @ Zolder

Voor alle toog verhalen

Moderator: Moderators

Berichtdoor BloodyRose » Zo Aug 31, 2008 8:59 pm

CrimiNal 84 schreef:om u der kunnen afhallen als ge den db limmiet overschrijd
typisch, zou toch een mooi supplement zijn na een dagje zolder al uw tijden op papier te krijgen
R.I.P. Benny aka Hellraiser666

Kawa zx6rr:moto:

ma 13/06 - croix
za 02/07 - zolder (open uitl)
Gebruikers-avatar
BloodyRose
2fast4u.be expert member

Berichtdoor HeNk » Zo Aug 31, 2008 9:05 pm

[quote="steffz1"]Dus een gemiddelde van ??? ... Henk Boonen zeker ]
Gemiddelde van rond de 45, Je moet dinsdag of donderdag avond maar eens aanpikken bij de groepen daar:cool:
Niemand zei dat het makkelijk ging worden...
HeNk
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor CrimiNal 84 » Zo Aug 31, 2008 9:17 pm

nen hele geoefende renner dan, en over wat kilometrs klap je dan
een gemiddelde van ronde de 45 gaat ge nog al moeten trappen
HeNk schreef:Gemiddelde van rond de 45, Je moet dinsdag of donderdag avond maar eens aanpikken bij de groepen daar:cool:
[color=lime][/color]
Gebruikers-avatar
CrimiNal 84
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Shriky » Zo Aug 31, 2008 9:26 pm

Ze hebben het me eens gezegd in der tijd, ik weet het bedrag niet juist meer maar het was echt belachelijk, ik dacht dat het iets van 1500euro was dat ge als organisator moet betalen om 'tijdsregistratie' te bekomen, iets met wedstrijd reglementering etc. In elk geval compleet onzin, dat is gelijk op Francorchamps, als ge daar uw "officiële rondetijden wilt weten dan moet ge 10 euro betalen. :rolleyes:
Zeg nu zelf, als organisator moet ge goed zot zijn om dit te betalen. Ge kunt dat natuurlijk doen maar dan moet 10 of 20 euro meer inschrijvingsgeld vragen. Komt er dan ook nog bij kijken dat het ne hoop extra werk kost om het op de "speer-racing" methode te organiseren (herschikken).

Ge kunt u misschien wel de vraag stellen of het toch niet beter zou zijn wetende dat de Mssz ondertussen toch een ruim klantenbestand heeft zodat de prijsverhoging tesamen met veilgheid hun waarschijnlijk niet in de problemen zou brengen qua volboeking van hun dagen.
Maar als dit in de praktijk toch niet blijkt, kunt ge niet zomaar de "veiligheid" terug afschaffen hé.

Ge kunt niet goed doen voor iedereen .. :p
Gebruikers-avatar
Shriky
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor KawaNinja46 » Zo Aug 31, 2008 9:32 pm

Shriky schreef:dat is gelijk op Francorchamps, als ge daar uw "officiële rondetijden wilt weten dan moet ge 10 euro betalen. :rolleyes:

ik wist niet dat dat mogelijk was op Franco :s
- Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting -
Gebruikers-avatar
KawaNinja46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor HeNk » Zo Aug 31, 2008 9:37 pm

CrimiNal 84 schreef:nen hele geoefende renner dan, en over wat kilometrs klap je dan
een gemiddelde van ronde de 45 gaat ge nog al moeten trappen

Ik heb ooit vlakke wedstrijden bij de Elite Zc gereden dat we na 2h wedstrijd al 100km op de teller hadden. In groep is het echt wel goed te doen als je een beetje ervaring hebt en getraind bent.
Als 18 jarige reed ik in canada een ploegentijdrit met 6 man over een afstand van 20km, gemiddelde snelheid was toen 52km per uur. Voor iemand die niet koerst/gekoerst heeft lijken dat onwaarschijnlijke snelheden, zelfs is het al maar om even zo snel te rijden. In de finale van een wedstrijd daarentegen gaat het constant tegen zulke snelheden.

Greetz
HeNk
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor CrimiNal 84 » Zo Aug 31, 2008 9:42 pm

heb drie jaar gekoerst, heb in de wielerschool van herentals les gevolgt in combi met deeltijds onder wijs heb namelijk heel veel tijd door gebracht op mijne fiets , zo een onwaarschijnlijke snelheden zijn dat niet voor mij.had weekelijks mer dan 700km in mijn benen zitten. en ja in ne groep valt da best wel mee om 40+ rond te bollen op die asfalt
HeNk schreef:Ik heb ooit vlakke wedstrijden bij de Elite Zc gereden dat we na 2h wedstrijd al 100km op de teller hadden. In groep is het echt wel goed te doen als je een beetje ervaring hebt en getraind bent.
Als 18 jarige reed ik ooit in canada een ploegentijdrit met 6 man over een afstand van 20km, gemiddelde snelheid was toen 52km per uur. Voor iemand die niet koerst/gekoerst heeft lijken dat onwaarschijnlijke snelheden, zelfs is het al maar om even zo snel te rijden. In de finale van een wedstrijd daarentegen gaat het constant tegen zulke snelheden.

Greetz
[color=lime][/color]
Gebruikers-avatar
CrimiNal 84
2fast4u.be expert member

Berichtdoor savage beast » Zo Aug 31, 2008 9:45 pm

Zou misschien makkelijk zijn dat iedereen individueel zou beslissen bij het afgeven van de document in zolder of hij al dan niet voor laat ons zeggen 10 a 15€ kan kiezen voor tijdsregistratie. Ik snap wel dat dit misschien sommigen zou aanzetten tot het nemen van meer risico om toch maar een goede tijd te zetten. Het heeft zijn voor- en nadelen. Persoonlijk zou ik het wel niet slecht vinden. Een correcte meting van de rondetijden voor 10€ extra ipv zo'n toestel van +-350€ te kopen. Ik zal misschien daar met een kraampje gaan staan om er te verhuren :D
Shriky schreef:Ze hebben het me eens gezegd in der tijd, ik weet het bedrag niet juist meer maar het was echt belachelijk, ik dacht dat het iets van 1500euro was dat ge als organisator moet betalen om 'tijdsregistratie' te bekomen, iets met wedstrijd reglementering etc. In elk geval compleet onzin, dat is gelijk op Francorchamps, als ge daar uw "officiële rondetijden wilt weten dan moet ge 10 euro betalen. :rolleyes:
Zeg nu zelf, als organisator moet ge goed zot zijn om dit te betalen. Ge kunt dat natuurlijk doen maar dan moet 10 of 20 euro meer inschrijvingsgeld vragen. Komt er dan ook nog bij kijken dat het ne hoop extra werk kost om het op de "speer-racing" methode te organiseren (herschikken).

Ge kunt u misschien wel de vraag stellen of het toch niet beter zou zijn wetende dat de Mssz ondertussen toch een ruim klantenbestand heeft zodat de prijsverhoging tesamen met veilgheid hun waarschijnlijk niet in de problemen zou brengen qua volboeking van hun dagen.
Maar als dit in de praktijk toch niet blijkt, kunt ge niet zomaar de "veiligheid" terug afschaffen hé.

Ge kunt niet goed doen voor iedereen .. :p
Gebruikers-avatar
savage beast
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor HeNk » Zo Aug 31, 2008 9:47 pm

CrimiNal 84 schreef:heb drie jaar gekoerst, heb in de wielerschool van herentals les gevolgt in combi met deeltijds onder wijs heb namelijk heel veel tijd door gebracht op mijne fiets , zo een onwaarschijnlijke snelheden zijn dat niet voor mij.had weekelijks mer dan 700km in mijn benen zitten. en ja in ne groep valt da best wel mee om 40+ rond te bollen op die asfalt

Dan moete mij normaal wel kennen ze...
PM is onderweg :)
HeNk
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor CrimiNal 84 » Zo Aug 31, 2008 9:48 pm

hihihihihi :D een alfanoke kopen he, kost zoveel niet
en dan weet ge direckt wa tijd ge rijd,vind het wel veel voor uwe tijd ff te weten 10a 15 euro
zouden duur circuit dagen worden dan, zie da ze binnekort geld beginnen
vragen om db's te meten :@
savage beast schreef:Zou misschien makkelijk zijn dat iedereen individueel zou beslissen bij het afgeven van de document in zolder of hij al dan niet voor laat ons zeggen 10 a 15€ kan kiezen voor tijdsregistratie. Ik snap wel dat dit misschien sommigen zou aanzetten tot het nemen van meer risico om toch maar een goede tijd te zetten. Het heeft zijn voor- en nadelen. Persoonlijk zou ik het wel niet slecht vinden. Een correcte meting van de rondetijden voor 10€ extra ipv zo'n toestel van +-350€ te kopen. Ik zal misschien daar met een kraampje gaan staan om er te verhuren :D
[color=lime][/color]
Gebruikers-avatar
CrimiNal 84
2fast4u.be expert member

Berichtdoor CrimiNal 84 » Zo Aug 31, 2008 9:51 pm

die kans zit er wel in periode mario ixks enz
alee de jong is nog actief in de sport
da was toch altijd ne rappe se
op de watervoort zelf dik 50km aan het rijden (beetje wind mee)
hoor ik daar precies nen brommer komen . die vliegt mij der voorbij
kstond precies stil. verschoot. da geluid werd geproduceerd door die ferm cosmic carbons
HeNk schreef:Dan moete mij normaal wel kennen ze...
PM is onderweg :)
[color=lime][/color]
Gebruikers-avatar
CrimiNal 84
2fast4u.be expert member

Berichtdoor savage beast » Zo Aug 31, 2008 9:52 pm

Als ik met mijne verhuur begin is't ma 5€ :D :D :D ;)
CrimiNal 84 schreef:hihihihihi :D een alfanoke kopen he, kost zoveel niet
en dan weet ge direckt wa tijd ge rijd,vind het wel veel voor uwe tijd ff te weten 10a 15 euro
zouden duur circuit dagen worden dan, zie da ze binnekort geld beginnen
vragen om db's te meten :@
Gebruikers-avatar
savage beast

Berichtdoor kim » Zo Aug 31, 2008 10:12 pm

1.46.7....(r1 03)super corsa's.
trust me, i won't go fast.........
Gebruikers-avatar
kim
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor blue hornet » Ma Sep 01, 2008 8:29 am

1.50'23'' met r1 2003 op pirelli corsa III
blue hornet
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Tjeuke » Ma Sep 01, 2008 9:10 am

1'53" met Benelli Tre-K op van die Dunlop semi off-road banden :D

(zit laptimer op)
Een gemiddeld persoon heeft vriendelijkheidscoëfficiënt 6. Volgens de laatste testen scoor ik -14 .....
Gebruikers-avatar
Tjeuke

Berichtdoor yves46 » Ma Sep 01, 2008 10:08 am

1.55 met een fireblade 2008 van 4maande oud.
hoop hier de volgende keer nog wat af te krijgen.
yves46

Berichtdoor stef » Ma Sep 01, 2008 11:20 am

HeNk schreef:Gemiddelde van rond de 45, Je moet dinsdag of donderdag avond maar eens aanpikken bij de groepen daar:cool:

Ik heb daar eens een uur gereden met de tragere groep => 37 km op een uur tijd en toen fietste ik nog niet zo lang ... wordt inderdaad fameus op de pedalen gestoempt ;-)

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor ninja-san » Wo Sep 03, 2008 1:36 pm

gaat het hier eigenlijk over fietsen of over motoren?:zwijg: :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ninja-san
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Ducky » Wo Sep 03, 2008 1:43 pm

ninja-san schreef:gaat het hier eigenlijk over fietsen of over motoren?:zwijg: :D

Over ronde tijden @ zolder :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ducky
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Dawg » Wo Sep 03, 2008 1:50 pm

rondetijden @ Zolder...

ooit door een toeschouwer geklokt @ 2.03
was op mijn 2000 ZX-6R tijdens een vrije sessie van niv1+ & tweede keer Zolder.

Niet echt representatief dus :u want ik weet dat er nog veel af kan als ik ff écht mijn best doe :moto: ging bijlange ni voluit :D
Dawg
2fast4u.be expert member

VorigeVolgende

Terug naar Arena