Na 3 maanden klachten over darmproblemen en wandelen gestuurd te zijn met de gedachte dat ik PDS (spastische darm) had , heb ik me toch verder laten onderzoeken en wat blijkt :
Tumor op de dikke darm met uitzaaingen op 't buikvlies , gal , milt , stuk van de lever en middenrif
! Ziet er dus niet goed uit , ik hoop dat ik ooit nog met de motor ga kunnen rijden ?Er is reeds een 25cm van de dikke darm weggehaald , en een deel van't buikvlies , stoma geplaatst , en normaal gingen ze de rest ook verwijderen , maar dat bleek niet te gaan , omdat ze tijdens de operatie pas gezien hadden dat ook m'n middenrif voor 1/4de vol zat . Daarna zou ik een HIPEC (warmte chemo) krijgen , is een nieuwe techniek , maar die is dus niet door gegaan . Ben nu herstellende van de operatie en ga binnen enkele weken met klassieke chemo moeten beginnen om dat middenrif zo vrij mogelijk te krijgen , dan kunnen ze binnen een half jaar de rest doen , samen met die HIPEC . Hopelijk gaat dat lukken , want dat is m'n enige kans op genezing ! Spijtiog genoeg is er nog maar weinig bekend over de rezultaten van die spoeling , daar ze daar nog maar een jaar of 4 mee bezig zijn .
Ben er een beetje bang voor .
't Zal in ieder geval nog een paar jaartjes duren voor ik weer met de 2 wieler de baan op kan !:@
Heb nu wel weer wat meer tijd om achter de pc te zitten , de momenten dat ik thuis ben dan toch . Ben nu even in weekend mogen komen , na een maand Gasthuisberg werd dat wel even tijd !

Live your dream ,don't dream your life 
:u
Life is wonderfull with moto