kent iemand deze gps ?

Alle info betreffende de GPS toestellen.

Moderator: Moderators

kent iemand deze gps ?

Berichtdoor wolverine » Di Jan 25, 2011 3:30 am

Hallo

Ik ben aan het uitkijken naar ne Gps voor de moto.
En ben deze tegen gekomen op pixmania.
Heeft iemand al ervaring met deze of zou ik toch beter voor de zumo 220
kiezen ?

MAPPY mini 330 Moto GPS 170 euro

Groetjes
wolverine
2fast4u.be Newbie

Re: kent iemand deze gps ?

Berichtdoor DodoBiker » Wo Apr 27, 2011 6:00 pm

Ik heb die!! Het is een geweldige GPS maar je moet niet te veel extra's verwachten.
Eigenlijk is het een basis GPS die je van a naar b brengt eventueel via via punten.
Zelf ben ik er zeer tevreden van, want regelmatig verdwaal ik en brengt dat ding me weer op die goede weg.
Voor het geld is het een fantastische GPS, maar als je routes wilt rijden middels een roadbook dan heb je er niets aan want het ding kent die mogelijkheden niet.
Zoals ik al zei, het is een basis GPS, zoals je in de auto gebruikt rap van a naar b en dan is hij perfect!
Maar als je veel roadbooks wilt rijden, neen, geef dan meer uit aan een GPS die dat standaard kan.

Ondertussen kost hij nog maar amper 150 :D
DodoBiker
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor katjan » Wo Apr 27, 2011 6:17 pm

DodoBiker schreef:Ik heb die!! Het is een geweldige GPS maar je moet niet te veel extra's verwachten.
Eigenlijk is het een basis GPS die je van a naar b brengt eventueel via via punten.
Zelf ben ik er zeer tevreden van, want regelmatig verdwaal ik en brengt dat ding me weer op die goede weg.
Voor het geld is het een fantastische GPS, maar als je routes wilt rijden middels een roadbook dan heb je er niets aan want het ding kent die mogelijkheden niet.
Zoals ik al zei, het is een basis GPS, zoals je in de auto gebruikt rap van a naar b en dan is hij perfect!
Maar als je veel roadbooks wilt rijden, neen, geef dan meer uit aan een GPS die dat standaard kan.

Ondertussen kost hij nog maar amper 150 :D

Leuke reactie ! Was aan het twijfelen om deze eventueel aan te schaffen, maar de weinige "duidelijke" informatie deed me op "hold" staan.
Jouw info leert me dat dit niet het toestel is dat ik nodig heb.
Bedankt voor de info !
katjan
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor DodoBiker » Zo Mei 15, 2011 2:41 pm

Wel ondertussen ben ik al een stap verder met dan ding.
Er is nl iemand die er IGO8 op geprutst heeft, ik heb dat er zelf ook op gesmeten en nu kan dat ding alles, inclusief een berg spelletjes spelen.
Je moet hier maar eens kijken: http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... 20#p119708

Het enige wat je moet doen is een SD-kaart van 2GB ofzo erin steken en de software omwisselen.
Dan heb je een toestel dat net zo veel kan als de dure apparaten voor 2x niks.
Wel moet je een beetje handig met computers zijn, maar heel moeilijk is het niet.
En ja je kan dan ook road-maps rijden!! En naar keuze Teleatlas of NQ kaarten gebruiken, het is gewoon een simpele kwestie van even andere software erin stoppen.
DodoBiker
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Vortex2 » Za Jun 11, 2011 11:26 am

Ik zie deze nog steeds op de pixmania website staan. Ik zoek een basic gps om mij van punt a naar b te brengen. Deze ziet er precies toch nog niet zo slecht uit? En die link hierboven van motorsite is wel fijn.
My talent outweighs my ambition
Gebruikers-avatar
Vortex2
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Vortex2 » Di Jun 14, 2011 7:46 am

Die jongen van motorforum heeft afgelopen zaterdag een nieuwe update voor mappy 330mini gps online gezet.
Heb die gedownloaded...gps arriveert pas tegen einde van de week, kwestie van er op tijd bij te zijn.
Algemene comments op net zijn wel ok. Wel wat problemen met antenne, heeft in eerste instantie sat posities te vinden, na een aantal pogingen geen probleem meer.
Maar heb dat met tomtom (auto gps) ook voorgehad en af en toe nog.
Gebruikers-avatar
Vortex2
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Vortex2 » Za Jul 16, 2011 8:21 pm

...heb gps nu een maand en voor dat geld eigenlijk verbazend goed spul.
Gebruikers-avatar
Vortex2
2fast4u.be pro member

Berichtdoor yves46 » Za Jul 16, 2011 10:51 pm

Oke mensen bedankt voor de reacties. Ik heb al veel gelezen via jullie link :-)
yves46
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor McDaddy » Za Jul 16, 2011 10:56 pm

En hoe zit dat met gedownloade routes?
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor redgixxer79 » Di Mei 08, 2012 8:47 pm

Iemand al een oplossing gevonden om een scala of andere bluetooth set aan te sluiten buiten de originele?
De nieuwe software werkt perfect , de gps op zich werkt gewoon perfect . Maar ik zou graag een scala intercomset kopen ,en dan moet de gps erbij kunnen hé . Zou anders wat stom zijn met 2 modulles in een helm ...

Het moet gewoon kunnen ,maar dan zal iemand een juiste code moeten hebben ...
redgixxer79
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor haga46 » Di Mei 22, 2012 3:03 am

Vortex2 schreef:Die jongen van motorforum heeft afgelopen zaterdag een nieuwe update voor mappy 330mini gps online gezet.
Heb die gedownloaded...gps arriveert pas tegen einde van de week, kwestie van er op tijd bij te zijn.
Algemene comments op net zijn wel ok. Wel wat problemen met antenne, heeft in eerste instantie sat posities te vinden, na een aantal pogingen geen probleem meer.
Maar heb dat met tomtom (auto gps) ook voorgehad en af en toe nog.

E paar vraagskes ivm de mappy 330 kunt ge hem ook in den auto gebruiken (ingebouwde speaker ?) en hebt ge die updates en instructies nog van Bas ?
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Terug naar GPS Toestellen