Hallo
Ik ben aan het uitkijken naar ne Gps voor de moto.
En ben deze tegen gekomen op pixmania.
Heeft iemand al ervaring met deze of zou ik toch beter voor de zumo 220
kiezen ?
MAPPY mini 330 Moto GPS 170 euro
Groetjes
Moderator: Moderators

DodoBiker schreef:Ik heb die!! Het is een geweldige GPS maar je moet niet te veel extra's verwachten.
Eigenlijk is het een basis GPS die je van a naar b brengt eventueel via via punten.
Zelf ben ik er zeer tevreden van, want regelmatig verdwaal ik en brengt dat ding me weer op die goede weg.
Voor het geld is het een fantastische GPS, maar als je routes wilt rijden middels een roadbook dan heb je er niets aan want het ding kent die mogelijkheden niet.
Zoals ik al zei, het is een basis GPS, zoals je in de auto gebruikt rap van a naar b en dan is hij perfect!
Maar als je veel roadbooks wilt rijden, neen, geef dan meer uit aan een GPS die dat standaard kan.
Ondertussen kost hij nog maar amper 150
Vortex2 schreef:Die jongen van motorforum heeft afgelopen zaterdag een nieuwe update voor mappy 330mini gps online gezet.
Heb die gedownloaded...gps arriveert pas tegen einde van de week, kwestie van er op tijd bij te zijn.
Algemene comments op net zijn wel ok. Wel wat problemen met antenne, heeft in eerste instantie sat posities te vinden, na een aantal pogingen geen probleem meer.
Maar heb dat met tomtom (auto gps) ook voorgehad en af en toe nog.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten