Duccer schreef:bij mij moet just nog die Bandit buiten (zie verkooptopic) dan kan ik mijne ook bestellen
hadde gij geene aprillia

Moderator: Moderators
Duccer schreef:bij mij moet just nog die Bandit buiten (zie verkooptopic) dan kan ik mijne ook bestellen

... net als ik ]h
Gaazzz Sultan schreef:
Omdat deze motor meer touring kwaliteiten heeft dan de overige 990 SM’s, wordt de SM T geleverd met Continental Road Attack banden.
peje schreef:En in welke zaak is de bon getekend als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
grts

peje schreef:En in welke zaak is de bon getekend als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
grts
Gaazzz Sultan schreef:...
PS die sport Attacks zijn goed dus hopelijk staan ze er effectief ook op :-))
mvg
Stef
astroboy schreef:Als ge hem hebt, dan moeten we maar eens afspreken he, ik wil hem wel eens in het echt zien:duim:
peje schreef:Zal ik anders eens zorgen dat hij al in gereden is als je hem komt halen?![]()
... inrijden dat gaat me nog net wel lukken ;o)) Gaazzz Sultan schreef:Ik vind niet dat ze dat moeten doen ... ik wil geen eenheidsworst he![]()
PS die sport Attacks zijn goed dus hopelijk staan ze er effectief ook op :-))
mvg
Stef
In de regen zijn ze wel niet zo goed als de road attack,die is heel goed in de regen.Duccer schreef:Ik heb net bevestiging gehad van Dirk van motocare dat er ContiSportAttack op liggen
Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten