naar het schijnt mag je als particulier geen dieren meer te koop aanbieden
ben niet echt aan kwekers ,liefst uit een particulier gezin
bedankt op voorhand
Moderator: Moderators

OPOE schreef:Deze mevrouw weet een nest van 7 weken oud.
http://qa.gva.be/nieuws/in-de-rand/video/extern-maya-detiege-brengt-puppy-mee-naar-commissie.aspx

edd schreef:nee ,is niet moeilijk .....
de eerste 10 zijn kwekers:rolleyes:
daarom stel ik mijn vraag hier

le_taureau schreef:toch nie zo moeilijk om te vinden dacht ik...
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Honden_Pups/?id=13&sort=date2&country=be&q=labrador&lang0=1&lang1=0&TypeV=0&TypeA=1&langFilterActive=true&photo=0&lock-regio=0&sid=813&cca_options=results

NATAS schreef:ofwel club contacteren ofwel doe je een dier en jezelf een enorm plezier en haal je hier je hond
http://www.pets.be/wase-dierenbescherming-vzw-labrador-ramses-54506
Nero schreef:via st-hubertus vereniging, zijn wel honden met stamboom.
ja betaald er een pak meer geld voor maar hebt een deftige stamboom.
mijn eerste st hubertusstamboom geen probleem
de tweede niet: nie anders dan miserie
de derde sthubertus geen probleem.
het grootste probleem is dat je het nooit op voorhand kan weten tenzij je de hond hebt.
voor mij persoonlijk, klinkt misschien cliche maar komt er enkel nog een hond binnen met st-hubertusstamboom. mede reden is dat ik met mijn hond wou kweken maar alle formaliteiten om een st-hubertusstamboom te verkrijgen niet zag zitten. een heb ik wel gedaan foto's laten trekken van haar heupen en die laten nakijken door hun vereniging. Een A het beste wat er is voor duitse herders (hun zwakke punt). Da lolleke heeft mij meer dan 300 euro gekost. bv een duitse herder met een C mag niet kweken, voor de stamboom dan. de eigenaar doet wat hij wil maar als je daar een pup van koopt ken je de gevolgen.

NATAS schreef:Tja McDaddy, ieder zijn idee.
ikzelf en mijn ganse familie haalt al honden (volwassen en pups) uit dierenasielen sinds zover mijn geheugen rijkt (dus minstens 30 jaar al)
nooit maar dan ook nooit enig probleem gehad met deze dieren.
( van zwaar mishandelde ierse setter, ter dood veroordeelde weimaraner die een navelbreuk had, uit een auto gegooide windhond,.......tot mijn laatste Bull terrier)
op de ganse familie zijn dat in al die jaren ongeveer 20 hondjes die wij een gelukkig leven hebben kunnen geven en dat geven ze dubbel en dik terug.
McDaddy schreef:Iedereen en overal komen ze daarmee af. Voor ons is dat niet zo een goed idee en hebben ook al een aantal mensen gereageerd die het al gedaan hebben en daar niet zo goed mee zijn aangekomen. Voornaam is dat we een pup van 8-9 weken bij ons kunnen nemen.

Barney schreef:Heb je al met Lieve contact gehad? Ik heb er daar drie van, allemaal met stamboom en in topconditie.
Kennel Van De Brabostad
G.Verstraeten, Wilsonstr. 65, 2860 St. Kat.-Waver.
Tel. 015/ 31.45.11
E-mail :[email="boebel@ping.be"]boebel@ping.be [/email]
McDaddy schreef:Ben ik wel ergens tegen gekomen, maar zo direct niet naar gezien. Stond op Hebbes.be met 10 rassen of zo, en dat komt meestal overeen met ne broodfokker. Maar zal het nog eens bezien.
Vind er geen website van en dat e-mailadres werkt niet.
Thanx.
Barney schreef:Die hebben enkel Cockers, gekweekt in huiselijk verband.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten