Moderator: Moderators

kawabill schreef:Dacht al vandaag even met de Kawa richting Leopoldsburg te togen, maar zie dat de choppers daar ietsje later aankomen.

kawabill schreef:Dacht al vandaag even met de Kawa richting Leopoldsburg te togen, maar zie dat de choppers daar ietsje later aankomen.

Pcorsa schreef:als de harley mannen int kamp neerstrijken worden dat slapeloze nachtjes ! Ferm meeting goeie sfeer alles voor de harley man ( en vrouw ) !
![]()
![]()

Kerckhove schreef:zou ook wel ens durven polshoogte nemen
imnotmodest schreef: daar stevenen echt een paar duizend motards op af op dat weekend.

imnotmodest schreef:Zie dat je toch van ver komt. Er is heel wat accomodatie in de omgeving voor een schappelijk prijsje. Kunt er gelijk een zomers tripke van maken. Wel tijdig reserveren want daar stevenen echt een paar duizend motards op af op dat weekend.

Circuit Maniac schreef:bah da moet toch vreselijk slecht rijden:zwijg:

Kerckhove schreef:zijn hier nog wat Harley-troops in de buurt, zal hun ervaring volgen dan dat ik niet verloren loop! Zie de zomer goed tegemoet allessinds
[/url]
Circuit Maniac schreef:bah da moet toch vreselijk slecht rijden:zwijg:

biker2202 schreef:ik ga dit jaar ook terug naar leo over 2 jaar me kreupel gelachen
zat iets te drinken en naar de rondrit te kijken toen er opeens een auto volgde met daarachter ene met zen quad die teken aan het doen was dat die daar niet mocht zijn.
reactie van de hells angels van saarbrucken ff met stoel naar auto gooien om aandacht van bestuurder te trekken

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten