en voor sommigen, veel zuipen.
Moderator: Moderators

:). Morgen ga ik ook. Tegen 16 uur ga ik daar zijnlife_filler schreef:Ja ben vandaag daar geweest. Alleen die flikken moto stond er niet:). Morgen ga ik ook. Tegen 16 uur ga ik daar zijn
TRIUMPH speed triple
life_filler schreef:Ja ben vandaag daar geweest. Alleen die flikken moto stond er niet:). Morgen ga ik ook. Tegen 16 uur ga ik daar zijn

beeke schreef:zijn er nog mannen die morgen, dus zaterdag, er henen gaan??
Ben vandaag geweest met de vriendin en morgen gaan we met de moto eens zien.
Greetz,
Beeke

Imno schreef:Ik ga er zijn. Zo ergens vlak voor 15 uur. Dan start de rit. Altijd fenomenaal om die te zien vertrekken. Moest je een paarse shadow tegenkomen. That's me. Meestal poot ik me op 't terras van de Prince Royal.
.
:sbeeke schreef:zal er op letten.
Ik ben degene met een zwarte hayabusa en een knappe vriendin erachter op.
Zal wel opvallen tussen al die harley's

Boke0612 schreef:Ik ben eens benieuwd of er dit jaar ook weer zoveel diefstallen zijn als de vorige jaren...:s
TRIUMPH speed triple
kiekendraadje schreef:Weet iemand toevallig de route die ze volgen, komen ze in Mol, zo ja waar ergens, want dan bekijk ik ze al rijdend om nadien naar Leoplodsburg af te zakken als ze aangekomen zijn.
). Het was weer is leuk (prachtige boliedes gezien), maar iets te druk naar mijn goesting. Ben dan ook maar een uurtje gebleven.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten