Moderator: Moderators
:?, dan ga je de wegkapiteins moeten inschakelen, maar hou het topic meet & greet in het oog , er zullen wel ritjes komen waar je bij mee kan.

sharky schreef:rookies en warp 3 is voor mij toch wa tegenstrijdig![]()
wa ist nu?

RunnerX schreef:'k heb da nu ook zu,
warp 5 rechtdoor, en een volwaardige rookie in de bochten

MadMax schreef:Mss is er hier al zo een topic, dan moet ge mij excuseren.
Heb effe de zoekfunctie gebruikt maar ik vond niet direct iets...
Ok , bedoeling van deze topic is dus om, op regelmatige basis, ergens samen te komen met enkele moto's en samen een motorit te maken.
Wij rijden dikwijls met een groep van 3 moto's maar we zijn allemaal rookies(laten we zeggen dat de warp factor 3 is) en na een tijdje is de inspiratie zowat op en altijd hetzelfde parcours rijden is ook niet meer tof.
Het lijkt me leuk om eens samen met een andere groep mee te rijden en wat ideëen uit te wisselen en andere baantjes te leren kennen.
Laat maar komen al wie zich geroepen voelt om dit te doen...
Ik zal eerst eens zien als er genoeg interesse is en dan kunnen we wel iets regelen he.
Grtzzzz

MadMax schreef:tja, ik geloof dat er veel Limburgers bij zijn:-)
bedoeling is niet om 2 keer per jaar een rit te doen, toch iets meer, daarom dat ik ook op de Limburgers doelde, ge hoeft niet te lang op voorhand af te spreken en als ge eens op ne zondag namiddag wilt gaan rondbollen is het gemakkelijk en snel afgesproken he...
Zoals al in de topic stond, om een idee te geven, we rijden graag aan warp factor 3 gelijk ze dat hier noemen.
Niet traag maar ook zeker niet extreem, stukjes met veel bochten, sportief rijgedrag....
Grtzzz
.
dit is toch warp 3, interpreteer ik
Danny_Repsol-la-si schreef:Leuk initiatief!:duim:
Stuur maar pm als ge eens wilt gaan rijden!
Ik heb altijd wel zin in een toerke!!

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten