Moderator: Moderators
Valmo-Foto schreef:is het terug zo dat pronostiek moet binnen zijn voor middernacht?
Vortex2 schreef:...vraagje zag dat voor de eerste race de prono moet binnen zijn voor vrijdagnacht, is dat niet wat vroeg?
zaterdag is het nog FP daarna Q1,Q2 en SP

Vortex2 schreef:...vraagje zag dat voor de eerste race de prono moet binnen zijn voor vrijdagnacht, is dat niet wat vroeg?
zaterdag is het nog FP daarna Q1,Q2 en SP
'12 ?skippy79 schreef:yep lap den eerste al gemist...... wel stom dat je vrijdag al afsluit, gezien dat ze pas zondag rijden rond 03.00, dan heb je niks van de kwali.... op een normale race weekend krijgen wij toch altijd de kwali de zien en dan wordt het pas afgesloten

'12 ?bo schreef:1ste 18 punten zijn binnen
Yamaha doe blijkbaar weer mee in beide klassen
en bij Pirelli toch eens achter de oren krabben denk ik...

13 punten als ik goed tel.

en de concurentie zit al op kruissnelheidVortex2 schreef:Slecht gescoord amper 6, dat suxen de concurentie zit al op kruissnelheid

Cactus schreef:bedankt voor een leuk en spannend jaar. voor herhaling vatbaar. bedankt ook aan de sponsor voor de mooie prijs die ik daarstraks op het kerstfeest in ontvangst mocht nemen

'12 ?bo schreef:Cactus schreef:bedankt voor een leuk en spannend jaar. voor herhaling vatbaar. bedankt ook aan de sponsor voor de mooie prijs die ik daarstraks op het kerstfeest in ontvangst mocht nemen
![]()
thx http://www.luytenimport.be/

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten