Meest beschamende moment met de motor is.....?

Moderator: Moderators

Berichtdoor Mug » Vr Dec 18, 2009 7:38 pm

Kameraad van mij kon het vroeger niet laten om mensen te doen schrikken door truk met knopke. (met hoge toeren killswitch afzetten en weer op)
Op een dag, op 3de rijvak vor linksaf te slaan, ziet hij een donkere medeburger op de trottoir en dacht diene is te doen verschieten.. Hij doet truk met knopke, vlam van ne meter uit de uitlaat en serieuse knal, zwarte springt meter omhoog en mijne maat hoor ik tot in mijne helm lachen. Tot hij weer voor zich uit kijkt en te laat bemerkt dat het rood was en er een auto stilstond voor zijn neus.. Toen hoorde hij mij lachen!!
Geen blessures en weinig blikschade, anders had ik mijne lach wel ingehouden..
Gebruikers-avatar
Mug
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Kazuya » Za Dec 19, 2009 11:53 am

Mug schreef:Kameraad van mij kon het vroeger niet laten om mensen te doen schrikken door truk met knopke. (met hoge toeren killswitch afzetten en weer op)
Op een dag, op 3de rijvak vor linksaf te slaan, ziet hij een donkere medeburger op de trottoir en dacht diene is te doen verschieten.. Hij doet truk met knopke, vlam van ne meter uit de uitlaat en serieuse knal, zwarte springt meter omhoog en mijne maat hoor ik tot in mijne helm lachen. Tot hij weer voor zich uit kijkt en te laat bemerkt dat het rood was en er een auto stilstond voor zijn neus.. Toen hoorde hij mij lachen!!
Geen blessures en weinig blikschade, anders had ik mijne lach wel ingehouden..

:?
shit happens é zeggen ze.
Gelukkig geen gewonden:duim:
Brittje is mine
Yamaha R6-2008

Kawasaki Z750-2007

Life's a game and it's not fair, I brake rules and i don't care!
Gebruikers-avatar
Kazuya
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Rubineboy » Ma Dec 21, 2009 5:52 pm

Ik had mijn moto en voorlopig rijbewijs pas. Met grote manier frieten gaan halen en moto voor het frietkot gezet. Beetje staan pronken met mijn coole bike.

Frieten in mijn rugzak. Op mijnen moto, schonekes in neutraal, alles OK, moto starten, nog ne keer om heen kijken, in eerste zetten ... bam, de moteur valt uit. Teju toch wa doek verkeerd? Nog ne keer proberen, alles gecheckt ... weer bam ... van zodra ik hem in eerste zet valt dienen moteur uit. gedoeme toch ik hou mijnen ambriage toch schoon in en al?
Valt mij frang opeens ... mijn pikkel stond nog uit en mijnen moto valt uit veiligheid uit wanneer ik hem in eerste zet.
Voelde mij toch ook zwaar stom temeer omdat ik de moto tweedehands gekocht had en ik de vorige eigenaar al stond te verwensen en beschuldigen omdat hij mij brol verkocht had :p
Aprilia Shiver FTW!
't Speelt al geen rol in een cowboyfilm ... ze schieten ze te toch al dood.
Gebruikers-avatar
Rubineboy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Rubineboy » Ma Dec 21, 2009 5:56 pm

5. Als men madam mee gaat hebben we afgesproken dat als er iets is ze op mijn been moet tikken.
Aangezien ze elke 50km moet pissen negeer ik het getik efkes. Het getik houdt aan. Na een kwartier stop ik... ze had een ferme snotvaling en had al enkele keren ferm wat op de binnenkant van haar vizier geniest, alles hing vol :D

bwahahaha! super!
Aprilia Shiver FTW!
Gebruikers-avatar
Rubineboy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Preve » Ma Jan 18, 2010 4:58 pm

Ik had geen rode wangen maar kan dit niet onvernoemd laten.
Maat met den HD en ik als bijrijder toerke doen in Frankrijk net over de grens. Komen we aan een kruispunt aan en voor ons stopt een oude goldwing. Deze stopt, zet geen voet aan de grond en valt dus gewoon omver. Wij stoppen, ik help hem terug recht en vraag of alles in orde is. Diene mens zegt dat alles OK is en zet zijnen honda terug in gang. Mijne maat zegt tegen mij van "we volgen hem eventjes vanop afstand want er klopt iets niet". Volgende kruispunt weer van datte. Komt tot stilstand, zet geen voet en valt dus gewoon omver.
Ik help hem terug recht, stel weer dezelfde vraag en kreeg terug hetzelfde antwoord. Ondertussen kwam mijne maat erbij staan en vroeg aan diene gast wat nu juist het probleem was. Kregen we als antwoord "Ik heb vandaag voor het eerst mijn sidecar afgedaan na zoveel jaar en ben niet gewoon dat ik mijn voeten moet zetten"...........
Dec 2009 Yamaha XT660X.
QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
http://www.pandavre.be
Gebruikers-avatar
Preve
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Videe » Ma Jan 18, 2010 5:31 pm

TiRaNy4u schreef:Ik had geen rode wangen maar kan dit niet onvernoemd laten.
Maat met den HD en ik als bijrijder toerke doen in Frankrijk net over de grens. Komen we aan een kruispunt aan en voor ons stopt een oude goldwing. Deze stopt, zet geen voet aan de grond en valt dus gewoon omver. Wij stoppen, ik help hem terug recht en vraag of alles in orde is. Diene mens zegt dat alles OK is en zet zijnen honda terug in gang. Mijne maat zegt tegen mij van "we volgen hem eventjes vanop afstand want er klopt iets niet". Volgende kruispunt weer van datte. Komt tot stilstand, zet geen voet en valt dus gewoon omver.
Ik help hem terug recht, stel weer dezelfde vraag en kreeg terug hetzelfde antwoord. Ondertussen kwam mijne maat erbij staan en vroeg aan diene gast wat nu juist het probleem was. Kregen we als antwoord "Ik heb vandaag voor het eerst mijn sidecar afgedaan na zoveel jaar en ben niet gewoon dat ik mijn voeten moet zetten"...........

:D kan gebeuren he.....:duim:
:moto:....Me, myself and my xjr1300.....:moto:
Gebruikers-avatar
Videe

Berichtdoor le_taureau » Ma Jan 18, 2010 5:39 pm

zalig :duim:
15 april : Zolder SNEL 30 april : Mettet SNEL 20 mei : Zolder SNEL 10 juni : Francorchamps SNEL 23 juni : Croix ADVANCED 3 juni : Folembray GEVORDERD 22 juli : Zolder SNEL 5 augustus : Zolder SNEL 2 september : Zolder SNEL 16 september : Zolder SNEL
Gebruikers-avatar
le_taureau

Berichtdoor Xorbit » Ma Jan 18, 2010 5:58 pm

:D

Wel zonde van de moto...
Power is nothing without control :rolleyes:
Gebruikers-avatar
Xorbit

Berichtdoor Olsene Boy » Ma Jan 18, 2010 9:46 pm

leyinglo schreef:ja ge hebt ten topicprijs gewonnen !!
goddamn wa ne afgang:duim:

:agree: :D
Gebruikers-avatar
Olsene Boy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Circuit Maniac » Di Jan 19, 2010 1:04 pm

tegen nen hollander op ne gs500 rijde:u
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Gallo » Wo Jan 20, 2010 12:14 am

in t begin van mijn motor avontuur (2003) liep ik in mijn "net een maatje te klein" lederen motorpak van de motor naar een vol terras naar mijn maten...terwijl ik nader scheurt mijn rits kapot en kan me zo vervoegen tot de groep...de rit moeten uitrijden met een open gulp :u
Riding a bike is closest to freedom for me :D

Bikers, the gladiators of modern time ;)
Gebruikers-avatar
Gallo

Berichtdoor Rubineboy » Di Jan 26, 2010 6:21 pm

Bijna beschamend moment weliswaar ...
Mijn prachtige eerste moto weest gaan halen met de remorque in het verre Limburg. Eens thuisgekomen vraag ik aan mijn gebuur om te helpen om hem van de remorque te halen.
Ik leg het metalen oprijrooster tegen de achterkant van de remorque en klim er in om hem er achteruit af te rijden. Ik laat de moto achteruit bollen met zijn achterwiel op de helling en rem een beetje om het gewicht onder controle te houden en mee met de moto van de remorque te kunnen stappen.
Ik had echter dat oprijrooster op het boordje van de remorque gelegd zodat het gelijk lag met de binnenbak. Dat boordje is één cm breed.
Door de moto achteruit te duwen en te remmen om niet te snel te gaan schuift het oprijrooster zonder dat we het merken langzaam achteruit, mee met de bike.
Het achterwiel van de bike is bijna beneden, het voorwiel staat net op de helling en we laten hem langzaam nog wat naar achter lopen terwijl ik nog wat bij rem wanneer plots de helling van het boordje schuift en de bike, gelukkig, loodrecht naar beneden valt. We stonden gelukkig elk aan een kant van de bike en hadden hem goed vast zodat er behalve veel kabaal en wat pis in ons broek niks aan de hand was. :D
Aprilia Shiver FTW!
Gebruikers-avatar
Rubineboy
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Kazuya » Di Jan 26, 2010 6:38 pm

Rubineboy schreef:Bijna beschamend moment weliswaar ...
Mijn prachtige eerste moto weest gaan halen met de remorque in het verre Limburg. Eens thuisgekomen vraag ik aan mijn gebuur om te helpen om hem van de remorque te halen.
Ik leg het metalen oprijrooster tegen de achterkant van de remorque en klim er in om hem er achteruit af te rijden. Ik laat de moto achteruit bollen met zijn achterwiel op de helling en rem een beetje om het gewicht onder controle te houden en mee met de moto van de remorque te kunnen stappen.
Ik had echter dat oprijrooster op het boordje van de remorque gelegd zodat het gelijk lag met de binnenbak. Dat boordje is één cm breed.
Door de moto achteruit te duwen en te remmen om niet te snel te gaan schuift het oprijrooster zonder dat we het merken langzaam achteruit, mee met de bike.
Het achterwiel van de bike is bijna beneden, het voorwiel staat net op de helling en we laten hem langzaam nog wat naar achter lopen terwijl ik nog wat bij rem wanneer plots de helling van het boordje schuift en de bike, gelukkig, loodrecht naar beneden valt. We stonden gelukkig elk aan een kant van de bike en hadden hem goed vast zodat er behalve veel kabaal en wat pis in ons broek niks aan de hand was. :D

:o sorry dak et zeg maar liever jij of ik;)
nee kben blij dat er niks ernstig is
Brittje is mine
Yamaha R6-2008

Kawasaki Z750-2007

Life's a game and it's not fair, I brake rules and i don't care!
Gebruikers-avatar
Kazuya
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Off-Topic