Meest beschamende moment met de motor is.....?

Moderator: Moderators

Berichtdoor NATAS » Do Dec 03, 2009 10:06 pm

nen MTX200R zoveel op't achterwiel zetten dat de waterkoeling besliste te ontploffen midden een showke natuurlijk:s

motoke laten vliegen, en temidden een plein vol terraskes.......heu nen indianendans uitvoeren omdat heu.....uw tikkeneikes bijna gekookt zijn:u

zelfde motoke zonder waterkoeling verkopen aan superbeire:engel:
die het dan verder in de vernieling gereden heeft:D
(na eerst nog over den dijk te knallen met de auto (stijn) en ikke aanhangend op dien mtx :o)
There are no speed limits on the road to excellence.
Gebruikers-avatar
NATAS
2fast4u.be pro member

Berichtdoor BugBoy » Do Dec 03, 2009 10:43 pm

:rolleyes:

Toen ik in Nederland ging tanken met mijn kaart ! :rolleyes:

Ikke aan de pomp de kaart erin .. NIKS ?? Denk HOEKANDA !!

Ikke naar binne bij dieje vent op zijn kaske (ikke dikke nek me kaart) WER niks ?????

Dieje vent .. mijnheer mag ik je kaartje eens zien ! Ikke zo fier als ne gieter mijn kaart gegeven .. Mijnheer zou ge uwe BANK kaart is wille geven inplaats uwe BONUSKAART van de Carrefour !!

Ikke dus :s What The F**k .. dikke afzuip dus he zeg :u
Afbeelding

Wisdom is what's left after we've run out of road ;)
Gebruikers-avatar
BugBoy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Schussboelie » Vr Dec 04, 2009 8:21 am

AFGAAAANG!!!! :D :D :D
'09 KTM 990 SMT
'85 Honda VF1000F-II Bol d'Or
'00 Suzuki SV650N
'99 Suzuki TL1000R
'99 Suzuki TL1000R

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Gebruikers-avatar
Schussboelie
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Vr Dec 04, 2009 8:54 am

.:ZeD:. schreef:Tijdens de vogezenrit 2008 met 2fast4u. Tweede dag achter Mcdaddy aangereden en was ergens een vertrek op helling, val stil en val dan ook nog eens om. Redelijk geschaamd maar daarna verder genieten van de vogezen met gelukkig niet te veel schade aan de moto.

Of in Italië aan komen rijden en vanachter op mijne moto rijden :D
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor _Wouter_ » Vr Dec 04, 2009 8:57 am

nelly schreef:Niet specifiek met de motor maar toch....:engel:
Thuiskomen van een mooi ritje motorrijden met de husband.
Motoren binnengezet in de garage.
Binnen jas en handschoenen uitgedaan
Botten in de hoek gesmeten.
ZIJNE helm op de kast gelegd om dan in de zetel te ploffen.
Even later vraag ik mij af waar MIJNE helm is.
Iedereen lachen ....
Zat ik al 5 minuten in de zetel met mijn helm nog op :u

Grtzz , nelly

:D:D:D

ik zie het al voor mij :D.
'08- GSX 750 F '00
Afbeelding
Gebruikers-avatar
_Wouter_
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Xsaartje » Vr Dec 04, 2009 9:51 am

Imno schreef:Ik mag er ni eens op en moest het mogen was iedereen waarschijnlijk al naar huis tegen dat ik aan de lijn kom ;)
Maar bon 't is natuurlijk wel knudde als ge dacht dat het beter was gegaan.

wij zouden daar gaan cruisen eh :D
I'm not 'a' bitch... that's what I am if people judge me
A racer NEVER looks back...
R1 2006 pure black
R6 2004 circuitpony
Gebruikers-avatar
Xsaartje
2fast4u.be pro member

Berichtdoor sharky » Vr Dec 04, 2009 10:08 am

rij auto's aan de lichten langzaam inhalen, je er dan voor zetten
schijnt die zon toch niet recht in je ogen
iedereen begint te toeteren van "zoude nie eens gas geven"

gevolg ik door groen, de rest mocht wachten tot de volgende toer :u
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
sharky
2fast4u.be expert member

Berichtdoor GregOrgy » Vr Dec 04, 2009 12:21 pm

Ik heb er ook eentje

Helemaal int begin, bij mijne eerste Ducati monster, eerste onderhoud laten doen.
Kom de moto ophale, betaal en wil vertrekke, maar als ik het contact aansteek en wil starten gebeurd er helemaal niets...

ik ga nr binnen om te zegge dat de motor niet werkt. Gast komt mee kijken, en zet het noodstopknopje af :u|(
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

http://www.eybis.com
Gebruikers-avatar
GregOrgy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor wazaa » Vr Dec 04, 2009 12:29 pm

GregOrgy schreef:Ik heb er ook eentje

Helemaal int begin, bij mijne eerste Ducati monster, eerste onderhoud laten doen.
Kom de moto ophale, betaal en wil vertrekke, maar als ik het contact aansteek en wil starten gebeurd er helemaal niets...

ik ga nr binnen om te zegge dat de motor niet werkt. Gast komt mee kijken, en zet het noodstopknopje af :u|(

enjoy the club : reply #72 en #73 :D:D;)
SUZUKI GSX 1400 >>> a better way of life
Afbeelding Afbeelding
ex Honda VTR SP1 (2000) - ex Honda VTR Firestorm (2006) - ex Yamaha R1 (2004)

Gebruikers-avatar
wazaa
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Schussboelie » Vr Dec 04, 2009 12:38 pm

Ik ben zo ne keer al rijdende stilgevallen in Houthalen, met mijn lief achterop...
Per ongeluk op de noodknop geduwd...

Ik heb zo ook eens bij een reünie van een kamp waar ik hoofdleider was met de moto gestaan.
Met een paar van die jongeren een toerke gaan maken en zo.
Op een gegeven moment startte hij niet meer terwijl al de rest (dashbord en lichten en zo) wel werkten.
't Was gedaan met show verkopen.
Ik dacht eerst dat het aan de regen lag die ondertussen beginnen vallen was.
Ben dan maar ene gaan drinken en de pechdienst gaan bellen.
Na een halfuurke nog eens proberen en toen viel mijne frang dat den TLR in vitesse en op zijne poot stond en dus niet startte...
'09 KTM 990 SMT
'85 Honda VF1000F-II Bol d'Or
'00 Suzuki SV650N
'99 Suzuki TL1000R
'99 Suzuki TL1000R

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Gebruikers-avatar
Schussboelie
2fast4u.be expert member

Berichtdoor .:ZeD:. » Vr Dec 04, 2009 12:46 pm

Gaazzz Sultan schreef:Of in Italië aan komen rijden en vanachter op mijne moto rijden :D

Tja wie stopt nu op een parking met gravel van een dikke duitser :D
Лучше несколько хороших друзей чем много так называемых друзей
Ik hoef niet te zwemmen in het geld , pootjebaden is genoeg !
HAPPY WIFE = HAPPY LIFE
Gebruikers-avatar
.:ZeD:.
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor white tiger » Vr Dec 04, 2009 12:47 pm

een week geleden
een ritje gaan maken met menne maat net vertrokken van thuis aan het tankstation te kumtich aankomen dacht ik er net aan dat ik de papieren in men rugzak vergeten was
dus ik na het tanken terug naar huis goed gas aan het geven zet hem in neutraal voor de deur en stap af natuurlijk wat hoort erbij als je afstapt de pikkel en ja die was ik vergeten
waren net mensen aan het rond lopen
ik toch de bandit proberen tegen te houden maar niet gelukt 250 kg gaat dan zachtjes neer maar lag er met 1 been onder menne maat eduardo hier op het forum heeft me geholpen hem terug recht te zetten
Gebruikers-avatar
white tiger
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor TomVS » Vr Dec 04, 2009 1:10 pm

Vertrekken met koudstaande motor in centrum Gent en nog rap willen invoegen in een klein gaatje tussen 2 auto's, maar met de choke nauwelijks op natuurlijk niks van vermogen hebben en stilvallen waardoor alle auto's achter mij het kot moesten dichtgooien en wachten tot ie ietwat warm stond, pijnlijk..

Just gelijk Phil pikkel niet helemaal ingeklapt, in eerste zetten en natuurlijk stilvallen, en na 7 keer proberen vertrekken pas doorhebben hoe het zit... Dan maar met de blik op de tank gericht aangezet...

Savonds in alle stilte willen vertrekken int straat, en dan op claxon duwen en extreem hard verschieten :D
Gebruikers-avatar
TomVS
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor gsxske » Vr Dec 04, 2009 5:57 pm

moto laten ronken aan rood licht en als je wil vertrekken stil vallen :s
Gebruikers-avatar
gsxske
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor stef » Vr Dec 04, 2009 5:59 pm

.:ZeD:. schreef:Tja wie stopt nu op een parking met gravel van een dikke duitser :D

Ja die met hare monokini was een betere reden geweest om te stoppen :D

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor scorpio » Vr Dec 04, 2009 6:09 pm

In de ardennen een ritje aant doen op gps. Ik sla een klein straatje in dat steil naar boven loopt. Na een 100m kijk ik op de gps en merk ik dat ik verkeerd zit. Volledig gedachteloos wil ik omkeren. De straat is echter te smal om dit al rijdend te doen; Ik stop dus op de rand van de baan en wil de motor achteruit'peddellen'.
Pas dan valt mijne frank wat voor een stommiteit ik uitgestoken heb. Die baan was veel te steil. Ik had helemaal tot boven moeten rijden. Nu kon ik gene cm meer voorruit, wegens een nakende afgrond en ook gene cm achterruit.
Afstappen dus en wachten op hulp.......en hopen dat de motor intussen niet vanzelves omviel, zodanig slecht stond die op die waalse gryère...euh asfalt met gaatjes.

Hulp kwam er uiteindelijk in de vorm van een automobilist:u. Samen konden we hem dan toch voldoende achterruit duwen
Gebruikers-avatar
scorpio
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor SuperDuker » Vr Dec 04, 2009 6:13 pm

Met mijn eerste moto (zzr600) aan een rood licht wachten en langs rechts aan het licht stopt een moto omdat het daar net rood wordt. Ik wil met veel show en steigerend voorwiel vertrekken. Geef echter teveel gas en lanceer me vanuit stilstand verticaal de lucht in en net niet achterover. Met een geweldige klap terug neergekomen en met een bonkend hartje en rode kop vertrokken.

Bij het tanken mijn pikkel uit gewoonte terug weg geklapt terwijl ik begin te tanken. Ik ga opzij leunen om het pistool weg te hangen en de moto valt tegen mijn been omver. Daar hang ik dus met één been in de lucht over de moto. Zo kan je geen kracht zetten om hem terug recht te duwen natuurlijk. Stilletjes zakte hij dieper en dieper weg en vlak voor ik hem op een scherpe betonnen rand moest gaan neerleggen komt er iemand aan met een jerrycan. Die vraagt droogweg: "Moet ik helpen?"
Ik scheet ondertussen bijna in mijn motobroek van het tegenhouden van mijn machien. Ik krampachtig: "Da zou vriendelijk zijn meneer". Beschamend, maar nog net op tijd goed afgelopen :D
A dog is for life... and beyond.

...Of Wolf and Me...

What we do in life... echoes in eternity...
Gebruikers-avatar
SuperDuker
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Imno » Vr Dec 04, 2009 7:01 pm

scorpio schreef:In de ardennen een ritje aant doen op gps. Ik sla een klein straatje in dat steil naar boven loopt. Na een 100m kijk ik op de gps en merk ik dat ik verkeerd zit. Volledig gedachteloos wil ik omkeren. De straat is echter te smal om dit al rijdend te doen; Ik stop dus op de rand van de baan en wil de motor achteruit'peddellen'.
Pas dan valt mijne frank wat voor een stommiteit ik uitgestoken heb. Die baan was veel te steil. Ik had helemaal tot boven moeten rijden. Nu kon ik gene cm meer voorruit, wegens een nakende afgrond en ook gene cm achterruit.
Afstappen dus en wachten op hulp.......en hopen dat de motor intussen niet vanzelves omviel, zodanig slecht stond die op die waalse gryère...euh asfalt met gaatjes.

Hulp kwam er uiteindelijk in de vorm van een automobilist:u. Samen konden we hem dan toch voldoende achterruit duwen

Djeez dat klinkt bekend. Ik idem dito in de Voerstreek. Ik hou de lijn niet die Wolfman volgt om een U-bocht steil naar boven te nemen. Ik pak dien bocht te kort en merk dat ik het ni haal. Afgrond achter mij. Keisteil voor mij. Ik bevries ter plekke en vergeet zowat alles dat een motard hoort te weten zoals een killerswitch en een eerste versnelling om die 200 kg vast te zetten. Daar stond ik dus als een kieken zonder kop.:u Chance dat Wolfman de kalmte in hoogsteigen persoon is en mij uit mijn netelige situatie kon redden. Heb de rest van de rit met spagettibenen gereden en ik durf nog altijd niet die plek terug op.
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Rebel73 » Vr Dec 04, 2009 11:30 pm

1. Op de parking voor uw nieuwe collega's een showke verkopen, dan langzaam de parking afrijden en uitschuiven in een grintplek :s
Moeten recht worden geholpen door diezelfde collega's die net ervoor nog zeiden hoe cool ze me wel vonden :u

2. Op de motor springen en er aan de andere kant terug af vliegen. (ik ben nogal ne hevige :D )

3.in groep een straat inrijden, wat verder wordt de tarmak gravé, er zijn werken dus we moeten draaien, ikke met men korte beentjes krijg op die gravé geen beweging in mijn motor, sta op uitglijden .... => :u euh ... mannen :u, kunde mij es helpen of ik val om :u
Tuurlijk! en lol dat ze hadden :@

4. Plots moeten stoppen op een bolle weg, voetje zetten en geen grond eronder krijgen, tegen een collega motard vallen die gelukkig genoeg voet aan grond had voor ons allebei :zwijg:

5. Als men madam mee gaat hebben we afgesproken dat als er iets is ze op mijn been moet tikken.
Aangezien ze elke 50km moet pissen negeer ik het getik efkes. Het getik houdt aan. Na een kwartier stop ik... ze had een ferme snotvaling en had al enkele keren ferm wat op de binnenkant van haar vizier geniest, alles hing vol :D
Honda CBR292RR Fireblade
Gebruikers-avatar
Rebel73
2fast4u.be pro member

Berichtdoor VerSeg » Za Dec 05, 2009 12:00 am

Een paar jaar geleden ...
Zetten ze dat glaasje om uw olie te controlleren toch niet rechts zekers en moet ge uw moto recht houden terwijl jij gehurkt zit. :rolleyes:
Gaat ge natuurlijk rechts staan van uw moto om dat te doen en klikt uw pikkel dicht. Ja, staat die pikkel nu toch net niet langs de andere kant zeker en kunt ge daar net niet aan. :s
Staat ge daar met uw moto in uw handen die ge niet kunt lossen, kunt ge niet langs achteren door omdat daar iets in de weg staat en hoort uw vrouw u natuurlijk niet direct roepen om die pikkel terug naar beneden te komen doen. Eén keer maar geen twee zelle, lang leve de middenbok! :D
Gebruikers-avatar
VerSeg
2fast4u.be pro member

VorigeVolgende

Terug naar Off-Topic