1. Op de parking voor uw nieuwe collega's een showke verkopen, dan langzaam de parking afrijden en uitschuiven in een grintplek

Moeten recht worden geholpen door diezelfde collega's die net ervoor nog zeiden hoe cool ze me wel vonden
2. Op de motor springen en er aan de andere kant terug af vliegen. (ik ben nogal ne hevige

)
3.in groep een straat inrijden, wat verder wordt de tarmak gravé, er zijn werken dus we moeten draaien, ikke met men korte beentjes krijg op die gravé geen beweging in mijn motor, sta op uitglijden .... =>

euh ... mannen

, kunde mij es helpen of ik val om

Tuurlijk! en lol dat ze hadden
4. Plots moeten stoppen op een bolle weg, voetje zetten en geen grond eronder krijgen, tegen een collega motard vallen die gelukkig genoeg voet aan grond had voor ons allebei
5. Als men madam mee gaat hebben we afgesproken dat als er iets is ze op mijn been moet tikken.
Aangezien ze elke 50km moet pissen negeer ik het getik efkes. Het getik houdt aan. Na een kwartier stop ik... ze had een ferme snotvaling en had al enkele keren ferm wat op de binnenkant van haar vizier geniest, alles hing vol