Onlangs heb ik een Husqvarna 410 TE gekocht. Nu is mij vraag of er mensen zijn die interesse hebben om eens te gaan rijden dit kan cross of meer enduro gericht zijn. Ik woon in Tremelo ( Vlaams-Brabant).
Mvg Niels
Moderator: Moderators
Fille_N schreef:Onlangs heb ik een Husqvarna 410 TE gekocht. Nu is mij vraag of er mensen zijn die interesse hebben om eens te gaan rijden dit kan cross of meer enduro gericht zijn. Ik woon in Tremelo ( Vlaams-Brabant).
Mvg Niels

GregOrgy schreef:Ik ben van Keerbergen, maar met mijn fireblade kan ik ni zo goed overweg in de modder
Nevermind schreef:Ik heb mij onlangs een Yamaha TT600 gekocht met de bedoeling om af en toe eens enduro te gaan rijden.
Al hoe wel ik nog een leek ben op vlak van Enduro & off road rijden wil ik wel binnenkort eens een off road ritje meepakken.
Alleen is het wel niet makkelijk om tegenwoordig nog ergens te gaan off road rijden zonder da ge op uw vingers word getikt.![]()
Maar ben wel geinterseerd om eens te gaan bollen.![]()
Grtz Nevermind
off-road freak schreef:Ik wil wel eens meerijden,wel soft-enduro want rij zelf met transalp:D
Weet wel schone stukken om te rijden in omgeving Nieuwrode-Houwaart-Gelrode-Wilsele
Je laat maar iets weten
greetz

Terug naar Off & All Road / SM
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten